RaabForRehab
07.02.2009 in
*mainos* Live Gold 12kk verkkokaupassa 53 eetua
kirves kirjoitti 10.01.2009 23:55:
TehBigBunny kirjoitti 09.01.2009 13:01:
Varsin edullista. Lieneekö sama kaveri josta kirves mainitsi tämä taisi myydä 13kk:n koodeja peliplaneetan puolella.
Mä "ostin tältä kaverilta":http://www.peliplaneetta.net/keskustelut/aihe?fid=27&tid=162337 Live aikaa silloin kun siitä mainitsin (on aikaa yli ½ vuotta?) 13kk ja hinta oli 34-35
Northg7
07.02.2009 in
*mainos* Live Gold 12kk verkkokaupassa 53 eetua
Kirveen viestittämä kauppa toimii. Syötin juuri koodin ja jäsenyyttä jatkettu.
RaabForRehab
07.02.2009 in
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
TehBigBunny kirjoitti 07.02.2009 17:28:
Kana-oliivi pastaa ja valkowiiniä.
Valkoviiniä ilman kana-oliivi pastaa(kuulostaa muuten J
TehBigBunny
07.02.2009 in
Finski fani kirjoitti 07.02.2009 18:56:
Kaupasta ostettua mustikkapiirakkaa. Pitäähän sitä jotenkin nauttia elämästä ennen viikon leiriä armeijassa =P
Vanikkaa perkele !
Finski fani
07.02.2009 in
Kaupasta ostettua mustikkapiirakkaa. Pitäähän sitä jotenkin nauttia elämästä ennen viikon leiriä armeijassa =P
TehBigBunny
07.02.2009 in
LeetPotta kirjoitti 07.02.2009 18:43:
Hevosta siivutettuna.. mmm...
Saako siitä sitten lisää hevosvoimia ?
LeetPotta
07.02.2009 in
Hevosta siivutettuna.. mmm...
TehBigBunny
07.02.2009 in
Kana-oliivi pastaa ja valkowiiniä.
villek00
07.02.2009 in
markki kirjoitti 21.01.2009 20:09:
Ilmaiset pizzat kotipizazta. Voitin liput sinne kun arvasin oikein Hyvinkään ja naapurikunnan sään.
Ja hyväähän se ilmainen pizza aina on
se on oikein ettei mainita sitä naapurikuntaa nimeltä!! kunnon dissausta! :D
Northg7
07.02.2009 in
HK:n sinistä lenkkiä pannulla paistettua sinapin kera. Ja Karjala III:sta menovedeksi.
On hyvää.
Jupe San
07.02.2009 in
PPPP
Kyllä se jääradalla ajaminen on mahtavaa, itekkin nytten aika ahkerasti tullut harjoiteltua tuota liukkaalla ajamista :P
Edit: "Kokua":http://www.kpnet.com/kokua on tehnyt radan merenrantaan ja tänään siellä oli jotkut pienet kisatkin mutta olin koulussa niin ei päässyt kattomaan, kävin sitten kattomassa millasessa kunnossa oli ja oli pikkasen jo vettä noussut jäitten päälle..
TeroKortelainen
07.02.2009 in
PPPP
TehBigBunny kirjoitti 07.02.2009 14:55:
Valehtelloot, kadulla olet aina kaahaillut !
Hyss hyss nyt, prkl!
Ei vaan, sakkoja en ole vielä saanut reilun kymmenen autoiluvuoden aikana ja aina olen ehtinyt sopivaan aikaan perille, joskus jopa etuajassa ;)
TehBigBunny
07.02.2009 in
PPPP
TeroKortelainen kirjoitti 07.02.2009 14:46:
Ai että oli terapeuttista taas parin vuoden huonojen talvien jälkeen päästä tuulettamaan aivojaan jääradalla!
No joo, ihan siviili-"Datsunillani" väänsin, mutta kyllä parinkymmenen kierroksen aikana saa hyvät fiilikset tuollakin. Jotain hyvää on mun kotipaikkakunnassa (Orivesi), kun siellä on kaksi yleistä jäärataa, toinen moottoripyöräkerholla ja toinen jokkisporukalla.
Taitaa olla suht vaikeaa löytää Pirkanmaalta edes yhtä muuta hyväkuntoista jäärataa. Yhteiskunnanhan pitäisi tukea tätä toimintaa, kun nykyään vähänkin huonomman kelin sattuessa tien varret on täällä Etelä-Suomessa täynnä kädettömiä autoilijoita, jotka "huono keli suisti tieltä". Sviddu kun suurimmalla osalla ei ole mitään käsitystä, miten se auto käyttäytyy kaiken sen elektroniikan takana...
Ja huom, en väitä olevani mitenkään erityisen hyvä kuski, mutta ainakin oman auton rajat olen koko pienen autoiluikäni hakenut aina jääradalta enkä yleisessä liikenteessä.
Valehtelloot, kadulla olet aina kaahaillut !
tappi
07.02.2009 in
PPPP
kurppak kirjoitti 07.02.2009 14:18:
Onko tappi pelannu Forza 2:sta vanhalla boksilla? :O
(Opetellaan nyt ihan koirien oikeesti kirjottamaan edes HDMI-lyhenteen kaikki kirjaimet. Ei voi olla niin paljon vaadittu)
oon,ja ilme oli :O ku avasin uuella boxilla!:D
TeroKortelainen
07.02.2009 in
PPPP
Ai että oli terapeuttista taas parin vuoden huonojen talvien jälkeen päästä tuulettamaan aivojaan jääradalla!
No joo, ihan siviili-"Datsunillani" väänsin, mutta kyllä parinkymmenen kierroksen aikana saa hyvät fiilikset tuollakin. Jotain hyvää on mun kotipaikkakunnassa (Orivesi), kun siellä on kaksi yleistä jäärataa, toinen moottoripyöräkerholla ja toinen jokkisporukalla.
Taitaa olla suht vaikeaa löytää Pirkanmaalta edes yhtä muuta hyväkuntoista jäärataa. Yhteiskunnanhan pitäisi tukea tätä toimintaa, kun nykyään vähänkin huonomman kelin sattuessa tien varret on täällä Etelä-Suomessa täynnä kädettömiä autoilijoita, jotka "huono keli suisti tieltä". Sviddu kun suurimmalla osalla ei ole mitään käsitystä, miten se auto käyttäytyy kaiken sen elektroniikan takana...
Ja huom, en väitä olevani mitenkään erityisen hyvä kuski, mutta ainakin oman auton rajat olen koko pienen autoiluikäni hakenut aina jääradalta enkä yleisessä liikenteessä.
djrunkkari
07.02.2009 in
PPPP
koska heräsit :D
djrunkkari
07.02.2009 in
PPPP
Hajoos jo toi paskaa nytki turhaa tossa päällä :D sitten hdmi versio ja ehkä modaan/modautan sen :P
kurppak
07.02.2009 in
PPPP
Onko tappi pelannu Forza 2:sta vanhalla boksilla? :O
(Opetellaan nyt ihan koirien oikeesti kirjottamaan edes HDMI-lyhenteen kaikki kirjaimet. Ei voi olla niin paljon vaadittu)