Forum - Recent Posts

joonas6

joonas6 04.04.2013 in Ei mulla muuta

Oijoi. Itekkiin katellu pitkään nuita Coupe Sunnyja. Melkein ostin tuommosen pari vuotta takaperin, nutta jäi hakematta. !http://www.niavlys.com/blog/wp-content/uploads/2011/11/chuck_norris_approved-e1321910842145.jpg! EMM
joonas6

joonas6 04.04.2013 in Ei mulla muuta

Volvon alumiini kansi. Emm
bizarretrip

bizarretrip 04.04.2013 in Nyt soi?

"Earthless - Godspeed":http://www.youtube.com/watch?v=318MPaTA6P4
RauhaMees

RauhaMees 04.04.2013 in Yleinen happines topic

WUHUU! Autokoulun teoriakoe läpi! :)
Terror80

Terror80 04.04.2013 in Ei mulla muuta

joonas6 wrote: Kyllä siitä vielä ehkä ajo peli tulloo EMM
Onko se joku Obelixin OHC vai mikä?
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 04.04.2013 in Ei mulla muuta

"tuommoseen paskaan":http://www.nettiauto.com/nissan/sunny/5499102 taas käteni sörkkäsin. Startti ei pelittäny ku hakemaan mentiin, mutta että sai toimivat valot hinauksen ajaksi ni käyntiin se oli saatava... puol kilsaa kolmosella 70kmh nopeudessa ni johan hörähti... Ja ai että mikä suloinen kilkatus ja kalkatus konehuoneesta ilmoille levisi kun se viimein käynnistyi. Positiivisena puolena ei leimalle laittamiseen taida olla muuta rojektia ku se kytkin, peili, ja startti.... ja pikasen matikan mukaan ainakin 8 polttimoa eripuolille autoa.Pienimuotoinen yllätys oli se, että mä jopa mahduin sinne sisään... ja se olikin se päälimmäinen kysymys.
djrunkkari

djrunkkari 03.04.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Kyllä hyvään paikkaan tuli tauko. Kuulemma Harri Ollin ja Matti Nykäsen tapaan tiukkaa treenailua koko viikonlopun.
djrunkkari

djrunkkari 03.04.2013 in Forza Horizon

Horizonin omistajille tiedoksi että *December IGN Pack* paketti on puoleen hintaan
joonas6

joonas6 03.04.2013 in Ei mulla muuta

Kyllä siitä vielä ehkä ajo peli tulloo !http://i1236.photobucket.com/albums/ff458/joonas61/WP_000083_zps570d45b8.jpg! !http://i1236.photobucket.com/albums/ff458/joonas61/WP_000085_zpsc891ac5e.jpg! EMM
TrickHat FIN

TrickHat FIN 03.04.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Nikde wrote: Sit täs yhen sveitsiläisen ajanottovälineistön kunto pistää tosiaan mietityttään ku ei alle 58 päässy koko setin aikana :) Liekkö Tissit saanu kuravettä koneistoonsa.
Joo vaikka on tää tupla D:n Tissot, niin ihan käsikopelolla voisin väittää että kuravesi sotkee sen koneistoa aikalailla. Nyt 3.4.13 paras aika onkin 57.879.
KKNGS

KKNGS 03.04.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

jiveman74 wrote: Tissotellaan tissotellaan....
taisin lukea väärin tuon ei kai haittaa?
Driver181

Driver181 03.04.2013 in Ei mulla muuta

Väärä korinosa menee eellä^ EMM
RauhaMees

RauhaMees 03.04.2013 in Ei mulla muuta

Olin juuri äsken liukkaallaradalla. Kylä menee rolla poikittain.......eiku. Emm
RauhaMees

RauhaMees 03.04.2013 in Yleinen keskustelu autoista

TTJK107 wrote: räyhäkästä.
Huuteliko joku :D
TTJK107

TTJK107 03.04.2013 in Yleinen keskustelu autoista

Nii jos budjetti on luokkaa 1000€ niin ei sillä kovin kummosta Corollan räpsää saa, mutta kestää neki aiva mahottomia. Toyota tekee autoja tavallisille ihmisille jokka haluaa vaan ajaa, ei oo mikää egoauto, niinku BMW. Hyvänä puolena voi pitää kans sitä, että pitää hyvin arvonsa. Mitsut on jostainsyysyä sellasia että auton arvosta sulaa puolet heti kun ajaa ovesta pihalle, vaikka ovat hyviä autoja.
jiveman74

jiveman74 03.04.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

TrickHat FIN wrote: 55.402...koitin tolla kaxvaihteisella lagivapaalla. Liitoxistaan egojen takia pullahtaneelta PYR:ltä sain kasan telemetriamössöä josta nää säädöt sai kasaan. Seassa oli jotain helvetin Porin bussiaikatauluja, jotka joutui seulomaan pois ettei Dingo soi korvissa kun vedellään Iberian aroilla. Ainoo ongelma täs sikasiistissä setissä on se että se aiheuttaa halluja Sveitsiläisille, joten toi Tissotin ajanottosysteemi, mikä on lähibaarissakin käytössä, joskus sit heittää muutaman sekan.
Tissotellaan tissotellaan....
jiveman74

jiveman74 03.04.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Meillä c-lobbyssä ajellaan kuin ouninpohjaa konsanaan :-D
jimmykojootti

jimmykojootti 03.04.2013 in Yleinen keskustelu autoista

Njoo en oo perehtynyt asiaan niin en ala kiistelemään, vaikka Volkkarin rakastaja olenkin :) ja onhan tuolla tojotalla varmaan hyvä syy ollakkin maailman myydyin auto (?) jostain syystä en oo Toyotaaan mitenkään lämmenny, liekö syy siinä,että perheessä ei juuri niitä ole ollut, vaiko siinä, että se on niin helppo, turvallinen, main stream, vaiko siinä, että kun minun budjetilla kattoo autoja, niin tojotat on niitä puhkiruostuneita japanikippoja 60hv 1.4 bensakoneella...
TTJK107

TTJK107 03.04.2013 in Yleinen keskustelu autoista

jimmykojootti wrote: Njoo, isseen B6 korinen Passatti kävi suutinkorjauksessa tos hetki sitten, mutta koska valmistusvirhe juurikin tuossa sarjassa, nii Volkkari kustansi reippaasti yli parin tonnin korjaukset ;)
Toyotallahan on aina kustannettu klrjaukset ja osat jos on todettu että valmistusvirhe. Toyotallahan juuri tuo jälkihuolto pelaa, esim. tässä taannoin oli takaisinkutusu tietylle valmistuserälle Avensiksiin, vaihtoivat kaikkiin uuden moottorin suosista, kannessa piili vaara että saattaa palaa kansipahvi, voi olla koneistusvirhe. Ja viimevuonna keväällä kaveri sai kutsun omaan -02 vuoden Avensikseensa, laittoivat taaks uudet jarruputket, takuuseen, koska todettu jokin haitta/mahdollinen valmistusvirhe. Toyota kustansi kaiken. Myös Yariksille tehtiin samankaltainen operaatio joskus viimevuonna. Mitä on muilta kuullu, niin Mersuillehhan ei takaisinkutsuja tehdä ja Volkkareissa pakkaa viat muuttumaan ominaisuuksiksi... Kaiken huippu Volsulta on ollu TSI koneiden jakoketjuongelmien takuukorjauksien kassa, kun niissä on sellasta vikaa että alle 100tkm ajetuistaki konesita katkee jakoketju valmistusvirheen vuoksi ja/tai suunnitteluvirheen takia. Volkkarilta sitä ei myönnetä ja mitää takaisinkutsua ei oo tehty, vaikka näinki suuresta ja radikaalista asiasta on kyse. Sitte kun niitä on paukahdellu takuuaikanaki, niin sieltä on volsunpuolelta usuuteltu että maksatte osan ainaki, yleensä puolta siitä remontin hinnasta (1500-2000€), vaikka kyseessä on valmistusvirhe ja takuuaikana lauennu osa joka on aiheuttanu vahingon...
jimmykojootti

jimmykojootti 02.04.2013 in Yleinen keskustelu autoista

TTJK107 wrote: Kauhee pommihan toi on, hyvi kauhhia! Nojaa, ei varmaan oo paha, mutta ikinä ei oo oikeen volsut miellyttäny. Saatikaa niitten huoltokustannukset...
Njoo, isseen B6 korinen Passatti kävi suutinkorjauksessa tos hetki sitten, mutta koska valmistusvirhe juurikin tuossa sarjassa, nii Volkkari kustansi reippaasti yli parin tonnin korjaukset ;) eihän se mikään raketti oo, mutta ihan hyvin liikahtaa pari tonninen järkäle (kontti täynä roinaa kun toimii työautona) mutta äänimaailma on siltäkohdin kohalla, että turbo vislaa nätisti ihan kabiiniin asti :)