Forum - Recent Posts
Spämmään sanomalla, että juuri nyt JIMillä Fift Gearissa on Hot Hatch Death Match. Taitaa löytyä myös Youtubesta.
e: Kiva jakso muutoinkin.
Pari viikkoa demoon. Ehkä.
13. päivä demon pitäisi tulla.
JES ! Waldon völjyt voitti!
Ja se paljon markkinoitu 5.1-ääni. Ja paskat!
Aluksi ei kuulunut pihaustakaan (yritti syöttää TV:lle stereoääntä Dolby Digital Surroundina, en kyllä tiedä miksei sieltä sitten kuulunut mitään, ei kuulunut kyllä kotiteatterin kauttakaan), nyt valittetavasti kuuluu stereona. Kaikista talouden muista televisiosta tuli kyllä ääni läpi aina.
Nyt kun Jartsa Sillanpää on esiintymässä Juurovisön teh Suomen vinaalissa, on hyvää aikaa kirjoittaa vaikka frc.comin PPPP -viestiketjuun kaikkea turhaa.
Muiden artistien kohdalla jospa Suomen kansalaiset tekisivät oikean valinnan äänestyskohteelleen.
Jossakin vaiheessa tätä päivää ajelin Nipsun, Knoivarin, Northg ja Cerven kanssa. Neljä kierrosta siinä päristelin ja parhaaksi jäi 1.28.2?? joku tuon tyylinen aika. No, paskahan tuo on mutta kun viimeisessä mutkassa olin mutkan sisäreunassa ja Nipsu ulkona eikä Nipsu nähnyt mua siellä niin pamautti kylkehen. Seinän kautta maaliin viellä ja penaltya tuli yli 3sec... Aika olisi ollut varmaan 1.24.000-1.24.500 jos olisi päässyt ehjänä maaliin.
RaabForRehab wrote 01/31/2009 @ 07:59:;Pdjrunkkari kirjoitti 30.01.2009 19:02: :D haa mä ainaki oijoin minkä kerkesinPerun edellisen haistattelun, ei ihmekkään jos ajat on tollasia jos ajelet sen kanttarin miten sattuu :D
Tehkääpä joku maalarimestari "Pasila" teema-auto.
Nyt auton maalaa tai potkut saa !
djrunkkari kirjoitti 30.01.2009 19:02: :D haa mä ainaki oijoin minkä kerkesinPerun edellisen haistattelun, ei ihmekkään jos ajat on tollasia jos ajelet sen kanttarin miten sattuu :D
haahha :DDDDDDDDD
hookkis112 wrote 01/30/2009 @ 21:32: BROIDI PELAA JUST SEN POIKAYST
BROIDI PELAA JUST SEN POIKAYST
Eiks sun pitäny sitä kimblee pelata?
LeetPotta kirjoitti 30.01.2009 21:25: Pelattaisiinko twisteriä nahkapuvut päällä?No mitäköhän just tehään? H
Pelattaisiinko twisteriä nahkapuvut päällä?
Mulla on ollut tuossa tuopissa olutta jo monta kertaa mutta aina joku on käynnyt juamassa sen :/
Mukavaa Kimbleiltaa teillekin.
NOJOOO!!!!! Vähä eppäää!!! :'
AJfin kirjoitti 19.01.2009 16:39:B22:n säätöjä olen hionut ja Nipsuhuuli teki epävirallisen pikatestin kahdella radalla.. Laguna Seca 1.19.8xx muistaakseni? (itse uusilla säädöillä sain 3 kierroksen kisassa 1.20.990) Tsukuba 51.171 Joten näiden aikojen valossa säädöt alkaa olla pikkuhiljaa kohdallaan..IL3 kirjoitti 19.01.2009 16:00: Mikäs auto/luokka on seuraava projekti?Ja minä taas puolestaan olen ottanut Subaru 22b:n projektiksi ja sillä on saatu vedettyä jo ihan OK aikoja S:luokassa.. Tsukuba menee sillä 51,xxx kun kolmen kierroksen pika testillä vedin 52.024 Laguna Seca 1.21.728 (5kierrosta) Suzuka West 1.13.359 (alle 1.13 pitäs päästä kohta.)
lälläslää! Johannapa on täällä koko viikonlopun, runkkis on mustis XD