- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Mukavaa Kimbleiltaa teillekin.
- 0
Mulla on ollut tuossa tuopissa olutta jo monta kertaa mutta aina joku on käynnyt juamassa sen :/
- 0
Pelattaisiinko twisteriä nahkapuvut päällä?
- 0
LeetPotta kirjoitti 30.01.2009 21:25: Pelattaisiinko twisteriä nahkapuvut päällä?No mitäköhän just tehään? H
- 0
Eiks sun pitäny sitä kimblee pelata?
- 0
BROIDI PELAA JUST SEN POIKAYST
- 0
hookkis112 wrote 01/30/2009 @ 21:32: BROIDI PELAA JUST SEN POIKAYST
- 0
haahha :DDDDDDDDD
- 0
Nyt kun Jartsa Sillanpää on esiintymässä Juurovisön teh Suomen vinaalissa, on hyvää aikaa kirjoittaa vaikka frc.comin PPPP -viestiketjuun kaikkea turhaa.
Muiden artistien kohdalla jospa Suomen kansalaiset tekisivät oikean valinnan äänestyskohteelleen.
- 0
Ja se paljon markkinoitu 5.1-ääni. Ja paskat!
Aluksi ei kuulunut pihaustakaan (yritti syöttää TV:lle stereoääntä Dolby Digital Surroundina, en kyllä tiedä miksei sieltä sitten kuulunut mitään, ei kuulunut kyllä kotiteatterin kauttakaan), nyt valittetavasti kuuluu stereona. Kaikista talouden muista televisiosta tuli kyllä ääni läpi aina.
- 0
JES ! Waldon völjyt voitti!
- 0
Olipas hippasen eroottinen viimeyö... HUHHUH.. :D
- 0
hookkis112 kirjoitti 01.02.2009 08:14: Olipas hippasen eroottinen viimeyö... HUHHUH.. :DOliko Iipponen teillä?
- 0
Johan oli messut taas! Porukkaa oli enemmän kun Mikkelin torilla.
Pyörät oli hienoja ja naiset kauniita :)
Alkoholiltakaan ei vältytty...
- 0
Splat Number1 kirjoitti 01.02.2009 09:36: Johan oli messut taas! Porukkaa oli enemmän kun Mikkelin torilla. Pyörät oli hienoja ja naiset kauniita :) Alkoholiltakaan ei vältytty...Samaa havaittavissa täällä..Oksensin puol kolmen aikaa taksista tossa pihalla :D Komppaan myös Hookkista, erotiikka on hieno asia
- 0
kurppak kirjoitti 01.02.2009 08:55:Ei, vaan mun pikkusisko.hookkis112 kirjoitti 01.02.2009 08:14: Olipas hippasen eroottinen viimeyö... HUHHUH.. :DOliko Iipponen teillä?
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 01.02.2009 10:31:Oi..Hookkis vois pikkasen miettiä mitä julkasee ja mitä ei..kurppak kirjoitti 01.02.2009 08:55:Ei, vaan mun pikkusisko.hookkis112 kirjoitti 01.02.2009 08:14: Olipas hippasen eroottinen viimeyö... HUHHUH.. :DOliko Iipponen teillä?
- 0
Se oli ihan läpällä.. Suuttukaa nyt vielä :D
- 0
Juu kuulin että pieni sisäpiirin heitto..mutta silti vähän "perseestä" koska kovin moni ei tajua tota. Eli antaa ymmärtää väärin... Hienoo että oot Hookkis löytäny elämäs naisen :D ja LOL päälle! :D
- 0
Sä oot raabi mun elämäni nainen ;)