Forum - Recent Posts
katsotaan sitä sitten tässä...
Miksi ei hyväksyttäis?
ja sitten kun sinut hyväksytään tiimiin... ja se vaatii kaikkien tiimiläisten hyväksynnän...
Sitten kun ne mikkisoftan runkkarit lähettää sen laatikon takas :D
tosiaan sitten....
Siis kansainväliselle sivulle. Ei tänne niitä tarvitse laittaa. Voin kanssa tosiaan napsia kuvia sitten.
hookkis112 kirjoitti 28.01.2009 08:19: Mä voin ihan oikeesti sitten tiimiin tulla, niinkun AJ lupas. Esimerkiksi maalaustaidót on erittäin hyvät josta varmaan hyödytte. osaan myös säätää autoja. Teidän mitäis laittaa tonne kansainväliselle foorumille suoraan isoja kuvia, eikä linkitellä tänne. Voin hoitaa myös kuvauspuolta.kuvat tulevat myös tänne lähipäivinä, mutta kun ei kehtais tuota etusivua spämmäillä niin pitää valikoida niistä parhaat :)
Mä voin ihan oikeesti sitten tiimiin tulla, niinkun AJ lupas. Esimerkiksi maalaustaidót on erittäin hyvät josta varmaan hyödytte. osaan myös säätää autoja.
Teidän mitäis laittaa tonne kansainväliselle foorumille suoraan isoja kuvia, eikä linkitellä tänne. Voin hoitaa myös kuvauspuolta.
5146. Tool - [10,000 Days #01] Vicarious
1549. Deep Purple - [Forever - The Very Best Of - Disc 1 #09] Black knight
55.746
56.104
/56.100
Bathory - Blood on Ice
konnah kirjoitti 27.01.2009 20:59: Pääsenkö viralliseks myyjäks kerää massit ? :Det, koska mä oon se joka kerää hillot ja marjastaa!
Pääsenkö viralliseks myyjäks kerää massit ? :D
Kyllä heruu respecttiä
55.982
56.048
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/01/i-has-a-bunny.jpg
Täällä alkoi juuri 2.jääkausi.
kurppak kirjoitti 27.01.2009 17:36:Mun kotikulmilla tiet on lumessa niin yritän aina suditella :Dhookkis112 kirjoitti 27.01.2009 13:18: Toivottavasti sulais pian niin pääsis ajelemaan :DToivottavasti tiet nyt vähän jäätyis niin pääsis suditteleen. :P