Forum - Recent Posts
Zemppiä vaan jätkät, kyllä se siitä!
Käynnistän kohtapuolin boksin, jos vaikka sitten kävisi noutamassa Evon talliin...
Ja muistakaa käyttää *runsaasti* aikaa autojen rakentamiseen (oikean osakokoonpanon löytämiseen) ja säätämiseen sekä testaamiseen, koska Tuning Marketplace on tosiaan tarkoitettu *säädettyjen, maalattujen autojen* myymiseen ei ainoastaan jompaan kumpaan, joten jos asiakkaat eivät olekkaan tyytyväisiä autonne säätöihin, vaikka maaleista pitäisivätkin (tai toisinpäin), leviää sana nopeasti ja sen jälkeen voi olla vaikea saada enään asiakkaita.
Mutta peukut pystyyn, hyvältä näyttää! :)
IL3 kirjoitti 27.01.2009 17:32: Vinkkinä vielä BBT:n porukalle, kun myytte custom numeroituja autoja, laittakaa Tuning Marketplacella siitä pieni ilmoitus auton myynti-ilmoitukseen (Kuten; All cars custom numbered!), niin se houkuttelee aina hieman enemmän asiakkaita, koska monet maksavat mielellään "yksilöidyistä" autoista. Tosin asiakasmäärien kasvaessa, työn määrä kasvaa vähintään samassa suhteessa ;) Laitoin terkut teidän Catalogiin.juu pistin tuonne fm2.nettiin ilmoituksen johon kirjoitin tuosta numeroinnista nii pitää katsoa miten käy :) ja tosiaan mun projekti on valmis viimeistään perjantaina. sitten saadaan toinenkin kärry jo markkinoille... ja greizeriltä on tulossa varmaan loppuviikoksi kanssa auto.. ehkä tää homma voi toimiakkin :)
hookkis112 kirjoitti 27.01.2009 13:18: Toivottavasti sulais pian niin pääsis ajelemaan :DToivottavasti tiet nyt vähän jäätyis niin pääsis suditteleen. :P
Vinkkinä vielä BBT:n porukalle, kun myytte custom numeroituja autoja, laittakaa Tuning Marketplacella siitä pieni ilmoitus auton myynti-ilmoitukseen (Kuten; All cars custom numbered!), niin se houkuttelee aina hieman enemmän asiakkaita, koska monet maksavat mielellään "yksilöidyistä" autoista.
Tosin asiakasmäärien kasvaessa, työn määrä kasvaa vähintään samassa suhteessa ;)
Laitoin terkut teidän Catalogiin.
55.288
Ostin "Greddyn" #2.
Täytyy joku päivä testailla enemmän.
PS. Ostin siis sen car packin :) Tulihan sen mukana pari muutakin kivaa autoa.
klo 19.00 laitetaan sinisiä Greddy EvoX myyntiin 300k buyoutilla.
[linkki http://www.forzaracingclub.com/fi/photos/6866/?car_id=2647]
Sama auto kuin kuvassa mutta numerolätkillä varustettuna, ja kaikki autot numeroidaan omalla numerolla.
"kolmen pisteen aika" ;)
*57.267* (löytyy skorepootilta) katellaan josko ehtii loppuviikosta ajelee lisää.
niin aina... niin aina ;)
pikkasen parannusta
56.220
j4nne kirjoitti 27.01.2009 13:50: jaahas... että valittiin sitte semmoinen rata missä bunny on melko korkealla sijoituksella ;) noh... ei kait siinä... perässä tullaan... 56.502Ihan randomilla otin radan.
jaahas... että valittiin sitte semmoinen rata missä bunny on melko korkealla sijoituksella ;)
noh... ei kait siinä... perässä tullaan...
56.502
Skate2 läpi :(
Mun boksi on jo koht tulossa tänne! Lähetin sen vast viime torstaina! :D
Toivottavasti sulais pian niin pääsis ajelemaan :D
RaabForRehab kirjoitti 27.01.2009 13:10:markki kirjoitti 27.01.2009 13:09: Jaa a mulla taasen on tulossa takaisin päin Saksasta. Kyllä kuitenkin on pakko sanoa, että ei se pelaaminen minuakaan nyt niin kauheasti kiinnosta. On sitä muutakin tekemistä, näin kun kevät alkaa tulemaan. Mutta kiva se kuitenkin on kun boksi on jo kotimatkalla :D Siitä ei sitten vielä tiedä, mikä sieltä tulee, kun tuleeKevät? Nyt on tammi-helmikuun vaihde?!? :D LUMET SULAA VASTA KES
markki kirjoitti 27.01.2009 13:09: Jaa a mulla taasen on tulossa takaisin päin Saksasta. Kyllä kuitenkin on pakko sanoa, että ei se pelaaminen minuakaan nyt niin kauheasti kiinnosta. On sitä muutakin tekemistä, näin kun kevät alkaa tulemaan. Mutta kiva se kuitenkin on kun boksi on jo kotimatkalla :D Siitä ei sitten vielä tiedä, mikä sieltä tulee, kun tuleeKevät? Nyt on tammi-helmikuun vaihde?!? :D LUMET SULAA VASTA KES
Jaa a mulla taasen on tulossa takaisin päin Saksasta.
Kyllä kuitenkin on pakko sanoa, että ei se pelaaminen minuakaan nyt niin kauheasti kiinnosta. On sitä muutakin tekemistä, näin kun kevät alkaa tulemaan.
Mutta kiva se kuitenkin on kun boksi on jo kotimatkalla :D
Siitä ei sitten vielä tiedä, mikä sieltä tulee, kun tulee
Sama homkma kävi minulle, ratana king cobra! Ajat 2 kierrosta tota syheröä sitten tulet pääsuoralle ja huokaiset helpotuksesta KUNNES edessä vilahtaa vain lamborginin valkoinen keula ja 50 jenkkimies huutaa "eikö ollutkin hupaisaa, sori oli pakko"!!!!! HOMOOO :D
Nipsuhuuli kirjoitti 27.01.2009 12:48:kurppak kirjoitti 27.01.2009 07:54: Sinne se lähtee takaisin Germaanian lakeuksille.