Forum - Recent Posts
Jeps, jeps. Mulla kun on tuon Falconin virtalähde ja Saksasta lähettivät vanhemman Zephyrin, niin kohta on varmaan tiedossa reissu saksaan. Ei nääs oo tarpeeksi potkua muuntajassa. Saksa on paskaa maa!
Tuo pitää vielä kovempaa ääntäkin kuin vanha.
"Tähtien Sota ep 4-6":http://vimeo.com/2809991?pg=embed&sec=2809991
Onko nyt tulos mitää KUNNON Ralli-Peliä,ei oo hetkeen näkyny..
villek00 kirjoitti 23.01.2009 18:31: Tallenna forzan savet muistikortille, ja muut kovolle?no shit sherlock ei mulla ole sitä korttia viä sunnuntaina meipi :D
hookkis112 kirjoitti 23.01.2009 13:23: Forza3 (MEIPI) Vitun pessimisti paska :DJoo ja hookkis mitä tulee siihen sun että lähes joka kuukausi tulee uusia autoja ja pelintekijät kuuntelevat pelaajien toiveita autojen suhteen. yksi sana riittää tähän VITUT :D
Tallenna forzan savet muistikortille, ja muut kovolle?
Vitun vittu viimeinen change on muistikortilta uudelle kovolle. Muuten on 250gb läppärin kovalevy ja muistikortti huuto.netissä myynnissä :/
Rata: Sunset Infield Short
Auto: R4 #1 Audi S4 ( ilman säätöjä, free ridessä )
*
Rääpi 55.288
Bunny 55.411
PetuK 55.679
Janne 55.697
Miqqe 55.982
Juho 55.987
Jupe 56.048
Serpo 56.100
Ariko 56.386
*
"Tilanne 6/10:
PetuK 59
Bunny 56
Raab 53
...":http://forza.figgy.eu/index_files/TA.html
Sunsh1ne FI kirjoitti 23.01.2009 13:58: Eikös tuossa ole ongelmana juuri se, että fläshätään waretettu info sinne kovolle, jolloin mikkisofta näkee että näemmä aika monella on sama kovalevy kiinni boksissaan, josta seuraa banaanin viuhahdus. Näin olen asian käsittänyt, toki kysessä voi olla myös MS:n pelottelupropaganda. Ko. banaanihan ei toki haittaa jos Livessä pelaaminen ei kiinnosta, mutta minua kiinnostaa :DEi tuu banneja :D* ongelma on nyt se että tolla waretetulla hddss.bin tiedostolla ei toimi mun savet :(* En tiä pitäiskö olla niin HC että kun haluaa pelata forzaa niin pitää vaihtaaa kovalevyn :D muilla saveilla ookkaa niin väliä....
Eikös tuossa ole ongelmana juuri se, että fläshätään waretettu info sinne kovolle, jolloin mikkisofta näkee että näemmä aika monella on sama kovalevy kiinni boksissaan, josta seuraa banaanin viuhahdus. Näin olen asian käsittänyt, toki kysessä voi olla myös MS:n pelottelupropaganda.
Ko. banaanihan ei toki haittaa jos Livessä pelaaminen ei kiinnosta, mutta minua kiinnostaa :D
Iron Maiden
Sign Of The Cross (Live)
Forza3 (MEIPI) Vitun pessimisti paska :D
RaabForRehab kirjoitti 23.01.2009 13:07: Oma mieli - Ota lopputiliMeillä soi toi sama biisi!
Oma mieli - Ota lopputili
Pain - Follow Me
tavoite olis etten yhtään EAn peliä osta tänä vuonna :D
Skatea pellaillaa vaa tänää
Varmaan Mafian toista tulemista odotan eniten. Se oli jotenkin aivan mahtava peli, huomattavasti parempi kuin GTA:t.Ennakkoon menee se! Sen verran hyvä oli ykkönen vaikka jäi kesken jostain syystä :D Kuinkas moni meinaa ostaa GTAIVeen "lisäosan":http://www.v2.fi/uutiset/pelit/6705/GTA-IVn-lisaosan-hinta-paljastettiin? EDIT: tänä vuona tuleekin kyllä liian paljon hyviä pelejä :s RACE PRO, MAFIA II, FEAR 2, IVEEN LIS
voi siika kun en saa noita pelitallennuksia tonne uuteen kovoon :/ pitää kohta hakea muitikortti tai transfer kitti
Hienoa toimintaa :D
Niitähän voi tarpeen tullen ihan urheilumielessäkin keräämään, vaikka koko tuulilasin täydeltä !