- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Joku tökkäs Skate II levyn koneeseen... ;)
- 0
Mä kuulin tänne södikseen asti huudon, "JEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!"
- 0
Raappi perkle :((( Ite pääsen vasta huomenna pelaamaa sitä.. sadface
- 0
Oliko näin että Fallout 3:ssa ei ole mikään pakko olla kokoajan räiskimässä örkkejä? Oon joitain arvosteluita lukenut ja kaikista huokuu örkkiräiskintä.
e: myös Youtubesta, mitä oon videoita katsonut.
- 0
Northg7 kirjoitti 22.01.2009 19:10: Oliko näin että Fallout 3:ssa ei ole mikään pakko olla kokoajan räiskimässä örkkejä? Oon joitain arvosteluita lukenut ja kaikista huokuu örkkiräiskintä. e: myös Youtubesta, mitä oon videoita katsonut.En tiedä onko kyseessä urbaani legenda, mutta jostain muistelen lukeneeni, että Fallout 3:n voi pelata läpi yhdellä pakollisella tapolla pelin alussa... No joo, onhan se räiskintä aika merkittävässä osassa "normaalisti" pelatessa, mutta kaikenlainen muu häröilykin tuntuu mukavalta ja kerrankin voidaan puhua pelistä, joka ei ole todellakaan mitään putkijuoksua vaan näennäisesti vapaata toimintaa, jossa paikkojen tutkiminen ja varsinaisesta pääjuonesta irralliset tehtävät ovat olennaisessa roolissa. Vaikea selittää lyhyesti, mutta kyllä tämä menee mun ranking-listoilla kaikkien aikojen ehdottomaksi ykköseksi, kun ei lasketa eri formaattien autopelejä. Muutamien videoklippien perusteella minäkin kuvittelin örkkiräiskinnän olevan merkittävämmässä roolissa, mutta sinänsä ymmärrettävää, että varjoissa hiiviskely ei välttämättä ole kovin näyttävää ja myyvää markkinointimateriaalia, vai mitä? Niin, mainitaan vielä, että aiemmista Fallouteista mulla ei ole minkäänlaisia kokemuksia eli tämä tuli hankittua vähän vahingossa kun sai niin halvalla. Kyllä tästä näin jälkikäteen ajatellen olisi voinut maksaa vaikka Suomenkin hintatason mukaisesti eli on mielestä isonkin euroläjän arvoinen...
- 0
Parkkisakot saatana.
Ei ollut liian lähellä suojatietä.
Oli kiekko.
Kiekko oli oikeassa ajassa.
Kiekko oli esillä.
Oli vaan tullut heitettyä se perskuleen kiekko siihen ikkunaan väärinpäin.
- 0
Epic Fail ?
- 0
Sen siitä saa kun on jänönen :D
Paljonko tuli sakkoa ?
- 0
Meirän kaupunnissa tyhmyyrestä sakotetaan nelejäkymmentä euroo.
- 0
Jos on ParkIt niin heitä roskiin
- 0
RaabForRehab kirjoitti 22.01.2009 20:27: Jos on ParkIt niin heitä roskiinIhan oikea sakko :D / tuttu lähetti ParkIt:ille kirjeen jossa oli sakkorahat, monopolirahana.
- 0
Hienoa toimintaa :D
Niitähän voi tarpeen tullen ihan urheilumielessäkin keräämään, vaikka koko tuulilasin täydeltä !
- 0
Varmaan Mafian toista tulemista odotan eniten. Se oli jotenkin aivan mahtava peli, huomattavasti parempi kuin GTA:t.Ennakkoon menee se! Sen verran hyvä oli ykkönen vaikka jäi kesken jostain syystä :D Kuinkas moni meinaa ostaa GTAIVeen "lisäosan":http://www.v2.fi/uutiset/pelit/6705/GTA-IVn-lisaosan-hinta-paljastettiin? EDIT: tänä vuona tuleekin kyllä liian paljon hyviä pelejä :s RACE PRO, MAFIA II, FEAR 2, IVEEN LIS
- 0
Skatea pellaillaa vaa tänää
- 0
tavoite olis etten yhtään EAn peliä osta tänä vuonna :D
- 0
Forza3 (MEIPI) Vitun pessimisti paska :D
- 0
hookkis112 kirjoitti 23.01.2009 13:23: Forza3 (MEIPI) Vitun pessimisti paska :DJoo ja hookkis mitä tulee siihen sun että lähes joka kuukausi tulee uusia autoja ja pelintekijät kuuntelevat pelaajien toiveita autojen suhteen. yksi sana riittää tähän VITUT :D
- 0
tappileipa kirjoitti 24.01.2009 00:35: Onko nyt tulos mitää KUNNON Ralli-Peliä,ei oo hetkeen näkyny..No WRC kuolee muutenki :D
- 0
Se on nyt kaksi viikkoo takana armeijassa, eikä hajota yhtään! =P
Tahdon mä olla kiväärimiäs, taistelukenttien viikatemies!
RK62 naputtaa, matruusit pelloilla lakoaa!
Verta ja suolenpätkiä, niistä mä käärin sätkiä!
Ja matruusiks tuleminen tähtäimessä... =D
joo mut sellasta.
Ei pyöritä!