Forum - Recent Posts

PetuK

PetuK 24.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Pisteet

Päivitys suoritettu.
djrunkkari

djrunkkari 24.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Pisteet

THE FRC wrote: Loheksen Tsukuban sijoitus tiputetaan maaliin ajaneista viimeiseksi väärän rengastyypin käyttämisen vuoksi.
Ihme torvelo.
hulluseon

hulluseon 24.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Kahtokee "täältä":http://eu.fanatec.com/RacingWheels niin näättä ne ruorit.
RealBlocker

RealBlocker 24.03.2013 in Oma kulkineesi

!http://farm9.staticflickr.com/8250/8586245727_08959fb756_c.jpg! "videoo":http://www.youtube.com/watch?v=PnlrhbydgeM
Nikde

Nikde 24.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

F1. Joo. Se on oltava. Joo.
hulluseon

hulluseon 24.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Nikde wrote: Eli suurimmat ongelmat pääsarjassa ja pedaalien toiminnassa? Toimiiko toi Xboxin oma mono kuuloke joka tuli boxin mukana? Siis se joka piuhalla kiinnitetään pädiin.
Kyä toimii. Ja sitä GT2 rattia ei taida olla enää edes saatavilla, mutta jos haluaa laittaa överiksi, niin ostaa sen F1 kiinnityksellä olevan ratin niin kukkaro tykkää. Edit. Onpahan myytävänä tuo GT2 mallikin, mutta ite ottasin tuon CSR:n
JiippeR

JiippeR 24.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

niin eli 2 vaihtoehtoa... joko ostaa warheadit tai boxin oma langaton... ja kolmas on että kokeilee 100 kuuloke mallia läpi jos joku toimis ilman häiriötä. en ymmärrä miks miikisofta ei anna tehä noita warheadin mallisia langattomia luureja enemmän kun ohjaimiakin tulee 3 osapuolen merkwiltä vaikka kuinka ja paljon. csr on mullakin juu. ^^nikde juu toimii mutta saa huutaa melko kovaa ainakin itsellä että ääni kuuluu...
Nikde

Nikde 24.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

PS. ostakee joku Logitech G27 ratti ilman polkimia, polkimet särki.
Nikde

Nikde 24.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Eli suurimmat ongelmat pääsarjassa ja pedaalien toiminnassa? Toimiiko toi Xboxin oma mono kuuloke joka tuli boxin mukana? Siis se joka piuhalla kiinnitetään pädiin.
joonas6

joonas6 24.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

juu minulla on kanssa tainnut Yksi rattibugi tulla tuolla CSR ratilla ja on kummiskiin ollunna jo yli vuoden päivät. Minulla on kanssa sama ongelma nuitten headsettien kanssa, kun nuo TB X12 vinkuu jos laittaa Fanateciin kiinni
villek00

villek00 24.03.2013 in Ei mulla muuta

Viron reissulta kotiuduttu.. Huh huh.. Oli taas Toyotan jouset tapissa ku appiukko innostu ostaa "muutaman saunaoluen" :D èmm
hulluseon

hulluseon 24.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Niin onkos se nyt CSR vai GT2?
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 24.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Itellä ei ole vielä yhtään rattibugia fanalla tullut, jota olenkin vähän hämmästelly. // CSR se on.
hulluseon

hulluseon 24.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

TB 12? Joko tätä ei ollut sillon saatavilla, tai sokea olen kun kaupassa kävin tuota headsettiä etsimässä... Tämä minun versio ei taida olla kuin boksille ja tiesikalle sopiva.
JiippeR

JiippeR 24.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

onko noi x11 laadulta millaset? ääni yms?
joonas6

joonas6 24.03.2013 in Ei mulla muuta

Nyt pelataan peliä nimeltä arvaa monesko volvon omistaja joonas setä on? EMM
DonRandom

DonRandom 24.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

JiippeR wrote: kertokaa joku joka ajaa fanatecin vehkeillä että mitä mikkiä käytätte kun ei oikeen mikään toimi ja suurin ongelma se että pitäis luurit päässä ajella. tritton warheadit on tietenkin varmin mutta ei just satu olemaan 300e pelkkiin xbox luureihin, jos ne kävis pc:llekkin niin sitten ehkä. nuo boksin mukana tulevat on ainoot mitkä tähän asti ei ole antanut mitään sivuääniä yms. vaan kun niistä ei oikein tuo puhe kuulu kenellekkään.
Vaik'en fanaratin kanssa matkustakaan, niin... Turtlebeach X12... Hinta jokusen kympin (oisko ollu ~50-60 €) Ja ainakin paketin mukaan yhteensopivuus on aika laaja kaikenlaisten laitosten kanssa, mukaanlukien Xpoksi, playstazioone ja PC + niitä voi käyttää myös normiluureina vaikka multimeediokämmykän tai mp3 soittimen kanssa paketissa tulee mukana melkonen kasa erilaisia liitospiuhoja Luurit on kohtuu miellyttävät päässä (uutena hieman saattaa puristaa, mutta hakee kyllä paikkansa), ja mikin sangassa on hyvä säätö. Säädinpalikassa on voimakkussäädöt peli- ja chat äänille ja mykistysnappi pulinalle + bas boost säätö. Äänenlaatu on miellyttävä. Oon ollu tosi tyytyväinen tähän ratkaisuun
hulluseon

hulluseon 24.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Nikde wrote: Nyt ku välineistä puhutaan, ni listatkaapa kohtaamanne onkjelmat Fanatekkien kanssa. Tommonen ollu harkinnassa jo ties kuinka kauan, mutta erinäiset ongelmat on hidastaneet ostopäätöksen tekoa. Onko esim rattibugi myös Fanalla mahollinen?
On, mutta firmiksen päivityksellä minä olen niistä päässyt eroon, sekä reklamaatio postia lähettämällä sain uudet puhaltimet omaan ruoriin. CS polkimet kärsivät pölystä tai huonosta kiinnityksestä eli sensorit voivat toimia oudosti. Kaasu ei pelaa, jarrut on hankalat säätää, kytkin ottaa milloin ottaa yms. Mutta näillekkin on olemassa ihan helppo ratkaisu. Joko paine-ilmaa tai pikku nätti kiristys.
JiippeR wrote: mites sulla on hulli tuo mikin piuha kiinni ratissa? joku jatko pala välissä vai ootko sen palikan modannut jotenkin?
Ihan suoraan ratissa. Siitä pikku palikasta on jotain hyötyä, jos headsetin pää ei käy suoraan rattiin.
JiippeR

JiippeR 24.03.2013 in Ajovälineesi + tapasi

^^nikde on mahdollinen. itellä nyt 4kk aikana kerran tullut. ja tuo mikki hommahan siinä suurin brobleema on. kannattaa siitä vähän infoa lueskella. jos käytät pelkkää mikkiä ja jostain kajareista muut äänet niin sitten tuo mikkisoftan langaton mutta muuten onkin ihan tuurista kiinni mikä mikki toimii ratin kautta ja mikä ei.
DonRandom

DonRandom 24.03.2013 in F4SM Kausi 7 - Varikkosuora

Tulipa sit heitettyä parin kierroksen pikatutustuminen Katalarataan... 1:28 alkuinen aika...