Forum - Recent Posts
kokeilin kaverilistan kautta ja sit tuolta ton pelaajalistan kautta, mut aina se meni etusivulle :D
Kuin hlvetin isot kengät sul oikeen oli?
Mut jooo... Tänään pitäis vielä tulla toi rahtikirja ni mites sit edettii? Viime kerrast sen verran aikaa et ei enää muista.
Sitten soitettii sinne UPSin tyypeil vai?
Mie ainakin pääsen ihan normaalisti.
Itellä on tuo S2, mutta ei rattia joten ei paljoa jaksa näppiksillä pelata..
Mä en pääse jostain syystä lainkaan Finski fanin profiiliin. Kaikkien muiden kyllä.
Ei ole hieno pelata jollei ole rattia.
Eilen tuli kyseisen pelin demo haettua, kun yritin jotain drifti peliä löytää. Koukuttava peli:)
Kenkälaatikko :D
Hei millasis laatikoissa ootte boksinne lähettäny ?
pitäs joskus driftata sillee iha peräkanaa, nii vois ottaa kuvan. ;)
Nytten en millään... mutta kohta 5min sisällä LFS Nor drifting...
Minkä nimisellä servulla pelaat? :)
Tutulla ja turvallisella Mudinskilla :D
milläs nickillä sä Mudinski pelaat LFS:ää?
Juu itsellänikin on pellä demo mutta ajattelin kyllä hommata kokoversion vaikka aika kallis on... 30 eeroa...
kyllähän minä Live For Speediä melkein joka päivä pelaan :P
Ajaako kukaan __Live for speediä__ ? Itse ihastuin pelin realistisuuteen. Jollet ole kuullut koko pelistä niin käy www.LFS.fi. No älä käy ! Oikea osoite on www.LFS.net. Ei pitänyt pokka kun kävin LFS.fi sivulla :D
Samaan juttuun laitetaan toinen kysymys. Löytyykö Skypeä ?
Mie vaan lueskelen netistä kaikenlaisia juttuja, ne voi olla täyttä potaskaa mutta aina on hyvä herätellä toivoa :D
Jåå toi möyriksen nyrre aika on aika kipeä. Jollen mä keksi joitain todella ihmeellistä niin se aika ei parane enää mä olen ajanut kolme kertaa 1 sekunnin sisään siitä.
On se kova