Forum - Recent Posts

Artcain

Artcain 15.07.2008 in Eternity Drifters

RealBlocker kirjoitti 15.07.2008 19:15: mullakin kerran vilkuttanu 3 punasta valoo, mut tein pienen toimenpiteen, vielä jopa toimii. :P
Minkäslaisen toimenpiteen teit???
Artcain

Artcain 15.07.2008 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

Kiitoksia vinkistä Mudinski. Kone on ikävä kyllä 3 vuotta vanha, jos oikein muistan:(
DiddFIN

DiddFIN 15.07.2008 in Virheilmoitukset

TehBigBunny kirjoitti 03.07.2008 13:17: Mudinski laittoi jotain kommenttia omaan profiiliinsa ( kommentit, etusivu ) jos sitä klikkaa niin mä ainakin päädyn omaan profiiliini.
Korjattu.
TehBigBunny

TehBigBunny 15.07.2008 in SM-sarja Kausi 2: Ilmoittatuminen

djrunkkari kirjoitti 15.07.2008 18:27: Eegac lupas ottaa mut tiimiinsä kelle ilmoittaudun ja eikös jollekki joku creditsi summa pidä maksaa?
Jåå mulle 150k ja yksi unicorn auto.
RealBlocker

RealBlocker 15.07.2008 in Eternity Drifters

mullakin kerran vilkuttanu 3 punasta valoo, mut tein pienen toimenpiteen, vielä jopa toimii. :P
RaabForRehab

RaabForRehab 15.07.2008 in HDMI, hyötyä?

Ok, ei pitäis montaa päivää mennä. Tilasin boksin verkkokaupasta, karvan alta parin sadan oli arcade..saan tosta nykysestä sitten kovot yms. tilasin samalla jonkun parin kympin piuhan..
Miqqe

Miqqe 15.07.2008 in SM-sarja Kausi 2: Ilmoittatuminen

Djrunkkari, u have been owned!
djrunkkari

djrunkkari 15.07.2008 in SM-sarja Kausi 2: Ilmoittatuminen

Jaha jaha :D mua on huijattu.
Mudinski

Mudinski 15.07.2008 in SM-sarja Kausi 2: Ilmoittatuminen

Ei pidä mitään maksaa.
djrunkkari

djrunkkari 15.07.2008 in SM-sarja Kausi 2: Ilmoittatuminen

Eegac lupas ottaa mut tiimiinsä kelle ilmoittaudun ja eikös jollekki joku creditsi summa pidä maksaa?
Mudinski

Mudinski 15.07.2008 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

Jollet ole modaillut boxia ja alle 3v vanha niin käy http://www.xbox.com/fi-FI/support/ Itse hoidin loppujen lopuksi tuon kautta. Boxihan korjataan jos se on modaamaton, alle 3v vanha eikä näy väkivallan merkkejä...
TehBigBunny

TehBigBunny 15.07.2008 in HDMI, hyötyä?

Jos johto on lyhyt niin sillä hinnalla/laadulla ei ole paljoakaan väliä. Pidemmissä piuhoissa voi ruveta ilmenemään eroa.
villek00

villek00 15.07.2008 in HDMI, hyötyä?

Tässä kun tunnin koitin HDMI piuhaa voin suositella sitä lämpimästi! Mutta ei sitten kannata ostaa miten 5euron biiltema letkua. omani maksoi 59
Artcain

En tiiä, hetki sen jälkee kun lopetettii pelaaminen, niin tulin takas ja boxi rupes pitää omaa discoo. Iha ihme laitos. Nyt siinä palaa kolme punasta valoo, joten kaivanpa gameboy colorin esille ja rupeen tykittää Pokemonia siihe saakka ennenku sekoon ja hyppään parvekkeelta alas.
Teemu92

Teemu92 15.07.2008 in Eternity Drifters

Artcain kirjoitti 15.07.2008 15:41: Meikäläistä ei sitte radoilla hetkeen nähdä, kun boxi potkas tyhjää. Teemu saapi hoitaa tiimiin liittyvät jutut pelissä, mä aina silloin tällöin käyn sitte täällä hoitamassa asioita, jos on tarvis.
Miten se nyt sileen levis? O.o
Artcain

Artcain 15.07.2008 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

Soittelen huomenna tonne boxin asiakaspalveluun ja kyselen, että mitä vois tehdä. Varmaan käskevät ostaa uuden. Noh, onhan mulla kännykässä matopeli...
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 15.07.2008 in Eternity Drifters

Jos tosiaan ei voi korjauttaa eikä boksi enää toimi, niin nähdään sitten kahden vuoden päästä... ¤nyyh¤
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 15.07.2008 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

Artcain kirjoitti 15.07.2008 15:35: Nonni... Nyt sitte boxi päätti heittää veivit. Takuuta ei oo enää jäljellä eikä uuteen oo rahaa sitte vuoden 2010, joten oonpi hetken pois kuvioista. Hiukkasen Vit&%taa!!!!!!!!!
Sullekin tuli Red Rings of Doom? Eikö silloin voi korjauttaa edes maksusta, jos takuuaika on mennyt?
Makau

Makau 15.07.2008 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

punasia valoja vilkutteli. Vielä sain toimii mut huomenna soitan et hakee sen pois.
Artcain

Meikäläistä ei sitte radoilla hetkeen nähdä, kun boxi potkas tyhjää. Teemu saapi hoitaa tiimiin liittyvät jutut pelissä, mä aina silloin tällöin käyn sitte täällä hoitamassa asioita, jos on tarvis.