Forum - Recent Posts
Rise Against - Rumors of my Demise Have Been
1763. Dark Age - [Dark Age] Neurosis 404
Atreyu - Lead Sails (And A Paper Anchor)
Jaajaa, pelin päivitys. Silloin ei boottaa kuin peli.
Tämäpä ei bootannut. Olen satavarma, että joku päivitys Forzaan on tullut. Katkaisi jopa yhteyden liveen, niin muissakin "virallisissa" päivityksissä.
Ei kaikkien autojen tietenkään kuulu edes olla samanlaisia tai samantasoisia. Mutta jos joukossa on sellaisia talleja, joiden autot eivät kerta kaikkiaan ole kilpailukykyisiä, voi mielenkiinto lopahtaa kesken kauden kun aina joutuu yksin ajamaan. Voihan kaikki tietysti vaihtaa nyt ensimmäisen kisan jälkeen autonsa Maseratiin, Mazdaan tai Bemariin, mutta onko se nyt sitten hauskaa?
Ac3Way kirjoitti 08.07.2008 14:56: Meidän äiti uppookin omaan puskaan :(:`D hahahahah :`D
Ilmottelen tarkat tiedot, sitten kun eksyn kotiin. Toivottavasti saan vielä pisteitä, ilmoitin alustavasti jotain tietoja ajoissa muistaakseni. Ihan tarkkoja ei pystynyt antamaan, kun ei muisti pelaa.
kW ~230
Kaikki forza siivet
Ac3Way kirjoitti 08.07.2008 14:56: Meidän äiti uppookin omaan puskaan :(REPS* :"D
Meidän äiti uppookin omaan puskaan :(
Miqqe kirjoitti 08.07.2008 14:33: Iskäs uppoo äitin puskaan.-siis hä? -Niin että mutsis ja faijas lähtee tuskaan.
Iskäs uppoo äitin puskaan.
IIPPONEN kirjoitti 08.07.2008 13:50: ketkä menee nyt viikonloppuna ilosaareen? ois kiva tavata forza kuskei siel :PJuu en oo menossa =) mut ajatelin mennä Rock to Riveriin se on Imatralla. =)
ketkä menee nyt viikonloppuna ilosaareen? ois kiva tavata forza kuskei siel :P
Aina joskus ku käynnistät konsolin, pärähtää päivitys käyntiin ja boksi boottaa.
Juu kyllähän näillä autoilla eroja varmasti näkyy riippuen radasta. Ittelle on ihan sama miten tässä pärjää, kunhan hauskaa on!!!
TehBigBunny kirjoitti 08.07.2008 12:12: Niin ja jos katsotaan kuinka moni ilmoitti auton tiedot sovittuun ajankohtaan mennessä ( 3.7.2oo8 ) niin voi voi. Mutta siitä kannattaa itkeä vasta kauden lopulla. Mä varaan: "__Olisin mäkin pärjänny jos olisin ensin katsonut miutä muut valitsee__" vs "__Ei osaa, ei pärjää__" Multa ei sitten kyllä ole tästä aiheesta sen enempää :DNoinhan se on. Itse ilmoitan tehot heti kun saan boxini takaisin :D Tarkoitushan oli saada mahdollisimman värikäs sarja ? Ja ei kannata yhden kilpailun jälkeen alkaa vaatiin lisää tehoa...
Niin ja jos katsotaan kuinka moni ilmoitti auton tiedot sovittuun ajankohtaan mennessä ( 3.7.2oo8 ) niin voi voi.
Mutta siitä kannattaa itkeä vasta kauden lopulla. Mä varaan:
"__Olisin mäkin pärjänny jos olisin ensin katsonut miutä muut valitsee__" vs "__Ei osaa, ei pärjää__"
Multa ei sitten kyllä ole tästä aiheesta sen enempää :D
Siinähän on sitten aihe viralliselle protestille jos joku näkee aiheelliseksi... ;)
mielenkiintoista, vaikka piti ilmoittaa ennen kauden alkua. Pisteet pois niiltä ketkä ei ole ilmoittanut? ;)