Forum - Recent Posts
Myyriksella samat osat ja tehot kun mulla.
TeroKortelainen kirjoitti 06.07.2008 13:38: Team: BMW Momo RT Auto: BMW M3 E46 Teho: 259 kW Vääntö: 370 Nm Forza-siipi edessä ja takana, street-takapuskuriEi voi olla, ne on niitä BMW:n omia.
Myyris kirjoitti 06.07.2008 14:52: heij nyt jotain rajaa :D johan ollaan otettu tiimi kuvatkin aikaa sitten :D että älkää kehatko itkee. Tero mazdalla lähetään myö ainakin. Ja mites tota noin.. saako tiimillä olla eriautot ?Ei sama malli ja samat siivet pitää olla. Sisällä saa olla eri palat.
Finski fani kirjoitti 06.07.2008 14:33: Mitäs Tero jos pistettäis oma tiimi pystyyn?Sopii mainiosti, jos tiimin tulee tosiaan ajaa samoilla autoilla. Mulla ei varmaankaan ole aikaa ja kiinnostusta enää kokeilla muita autoja tuon Bemarin ohella. Mulla jää kaiketi toinen kisa väliin, mutta palataan silti asiaan...
Team: Random Racing Team
Auto: Mazda RX-7 Spirit R Type-A
Teho: 233kW
Vääntö: 425 Nm
Kaikki siivet ja puskurit forzaa
heij nyt jotain rajaa :D johan ollaan otettu tiimi kuvatkin aikaa sitten :D että älkää kehatko itkee. Tero mazdalla lähetään myö ainakin. Ja mites tota noin.. saako tiimillä olla eriautot ?
TehBigBunny kirjoitti 06.07.2008 14:18:Kauheeen ankara sä ooooot =( Oikeasti jäi testit viime tippaan ja nyt testailen mazdaa ja kun terokin piti lomaa jnejneTeroKortelainen kirjoitti 06.07.2008 14:15: Noi yhdet kierot kun ei vielä mukamas tiedä, millä autolla lähtevät matkaan ;-) Tai siis eivät ole ainakaan mulle kertoneet...No ei taida tulla paljoa pisteitä kun auto piti ilmiottaa jo pari päivä sitten. Reilua touhua pojilta ei riitä että ovat ennakkosuosikit pitää vielä pihdata auton tietojakin. Ei muuta kuin pisterangaistusta. Ja myyrikselle piiskaa.
TeroKortelainen kirjoitti 06.07.2008 14:07: Tulee ehkä vähän myöhään, mutta onko mikään E46-Bemulla ajava tiimi ilman kolmoskuskia? Rahoituskuviot menivät uusiksi ja tällä hetkellä olen tarttumassa yksityisen Momo-tiimin tarjoukseen...Mitäs Tero jos pistettäis oma tiimi pystyyn? En kylläkään pääse ekaan kisaan mukaan kun boksi tulee yheksäs päivä, mutta sen jälkeen pääsisin ajamaan. Peruin silloin joskus ilmottautumisen sen takia kun boksi lahos mut nyt näyttää et pääsisin ihan hyvin mukaan kun saksan reissu ei kestänykkää ku pari viikkoa... Mulle ainaski kelpaa toi bimmeri sit iha hyvi. Ei sillä autolla niin väliä ole... Jotta miten olis?
TeroKortelainen kirjoitti 06.07.2008 14:15: Noi yhdet kierot kun ei vielä mukamas tiedä, millä autolla lähtevät matkaan ;-) Tai siis eivät ole ainakaan mulle kertoneet...No ei taida tulla paljoa pisteitä kun auto piti ilmiottaa jo pari päivä sitten. Reilua touhua pojilta ei riitä että ovat ennakkosuosikit pitää vielä pihdata auton tietojakin. Ei muuta kuin pisterangaistusta. Ja myyrikselle piiskaa.
Noi yhdet kierot kun ei vielä mukamas tiedä, millä autolla lähtevät matkaan ;-)
Tai siis eivät ole ainakaan mulle kertoneet...
TeroKortelainen kirjoitti 06.07.2008 14:07: Tulee ehkä vähän myöhään, mutta onko mikään E46-Bemulla ajava tiimi ilman kolmoskuskia? Rahoituskuviot menivät uusiksi ja tällä hetkellä olen tarttumassa yksityisen Momo-tiimin tarjoukseen...tero sai kenkää myyrikseltä?
Tulee ehkä vähän myöhään, mutta onko mikään E46-Bemulla ajava tiimi ilman kolmoskuskia? Rahoituskuviot menivät uusiksi ja tällä hetkellä olen tarttumassa yksityisen Momo-tiimin tarjoukseen...
Team: BMW Momo RT
Auto: BMW M3 E46
Teho: 259 kW
Vääntö: 370 Nm
Forza-siipi edessä ja takana, street-takapuskuri
Sonyn perus vahvistin ja (vuosia sitten) kaksi itse rakennettua kaiutinta n. 30 x 30 x 140 (cm). Hyvin toimii.
Miqqe kirjoitti 03.07.2008 18:30: Talli: FRC F1 Team (Miqqe, BezaFIN) Auto: Jaguar XK Coupe *Kolmoskuskin paikka vapaana, jos joltain vielä talli ja auto puuttuu*Hyppään jaggen rattiin, jos vielä kerkiää tallia vaihtamaan?
njet..mää päästelen virman autoilla.. -93 prelude on joskus ollu, harmillista että jouduin myymään..
knoivari kirjoitti 27.06.2008 16:41: Reikäpää Reising kalusto. -03 350Z Forza puskurit ja siipi. Tehoa 256kw ja 434nm.Samat
TsaqFIN kirjoitti 04.07.2008 17:12: Talli: Team RR Auto: Maserati Gransport PI: A750 Teho: 291 kW Vääntö: 451 N-m Puskurit ja siipi: Kaikki forza-osat löytyyMulla on sittenkin juurikin samat tehot ja väännöt autossa kuin tallikaverillani :)
Hei olikos RaabForLifella semmonen Honda Prelude drift-henkisillä palloilla?
Jossain yhteydessä muistaakseni täällä nähnyt jollain sellaisen...
Yamahan 5.1 kotiteatteri hoitaa äänipuolen.