Forum - Recent Posts
1518. Children of Bodom - [Tokyo Warhearts #02] Silent Night, Bodom Night
Se on markki peltoauto. (Siinä on sulle viilattu pilkku . )
Tällä hetkellä toi NRJ Pilapuhelu - Pettäjä. Kannattaa käydä juutuubista kuunteleen
Nyt juuri pelto-auton murinaa ja jotain vanhaa Suomi popitusta corollan kasettikotelosta.vuodelta: 85.nyt vain loppu bensa... :D
ps podi huutaa korvaan Ac/Dc:n Highway to hell"
en varmaan pääse tän vuoden kisoihin pitää kattoo ens vuoden puolella
Mäki rekkasin sinne ja voisin olla ehkä kiinnostunut siitä driftingistä mutta minulla saattaa pian loppua liveaika ja en aina välttämättä pääse kisoihin mutta kiinnostusta riittä koska drifting on elämäni ja osaan myös vähän driftata mutta tsukuban viimeistä mutkaa harjoittelen viellä. en pääse mutta taidan tulla ens vuoden puolella että olis ikää ees 12 nii osais enemmä.
Van Halen - Little Dreamer
5161. My Dying Bride - [Trinity #01] Symphonaire Infernus Et Spera
Soilwork - Stabbing The Drama
Dj Eco - Paradise Now
Paramore - Crushcrushcrush
__*Päivitetty.*__
Iron Maiden - The Trooper (agustinen versio)
6969. Slipknot - [Vol. 3: The Subliminal Verses #05] Opium of the People
Slayer - Bloodline
Mudinski kirjoitti 02.07.2008 14:56: Ei vissiin ? Itse annoin sen 24.6 Upsin miehille...Joo ja mä lähetin sen 26. päivä...
Ei vissiin ? Itse annoin sen 24.6 Upsin miehille...
Mudinski kirjoitti 02.07.2008 10:37: Boxin pitäisi tulla viimeistään seuraavan viikon tiistaina :D UPS varmaan liikkuu viikonloppunakin ? Jos liikkuu niin voi olla jo sunnuntaina :) En saa varmaan Falcoa kun ei pyytänyt silloin muuntajaa mukaan :(kuin kuin? mun boksi tuli vasta eilen saksaan kuin sulla voi tulla noin nopeesti takas? ;_; Tai siis hyvähän se on sun kannalta... Eihän meillä ollu paljoakaan eroa lähetyspäivissä?
knoivari kirjoitti 01.07.2008 20:59: Jos viittit käydä vilkasee tuolta mun kuvista sitä meidän autoa ja kerro kelpaako se? Eli 350Z sinipunavalkonen.Tämä ok. Maalaukset ei ole sekavia, joten tuo näkyy tuosta. Kuitenkin pyrkikää siihen, että mahdollisimman moni teistä sijoittaisi lätkän ainakin etuoveen, etuosaan jos mahdollista. Että jokainen osaisi katsoa juuri sinne eikä tarvitse erikseen etsiä. Tämä yhdennäköisyyden vuoksi. Jos haluaa lisätä muuallekin, kuten knoivari tehnyt, esimerkiksi pieni lätkä takapuskurissa helpottaa kisailijan tunnistamista tilanteessa kuin tilanteessa.
Tiesto - Ten seconds before sunrise
Jimi Hendrix - Hear my train a comin'