Forum - Recent Posts
Mites DUI kisa?
Antaa mennä vaa ;D
Kyllä minua ainakin kiinostaa alkaa vääntämään niistä FinDriftille sivustoa. Mutta muut ei taida olla mukana tai ei muuten vaan osaa/jaksa...
Mukana ollaan nyt vaan mallin etsintään.
Okei, unohetaan sitten toi arkku.net kun ei ole kiinnostusta herättänyt.
TehBigBunny kirjoitti 20.06.2008 11:41: Ketkähän kuuluu tähän vastuulliseen ja epäkiitoliseen ryhmään. Viimekauden porukasta Ruato on aikalailla MIA, evo varmaan jatkaa ? Ketkä muita haluaa hoitaa sarjaa ? Vanha ei jaksa tätä topikkia enempää vääntää.Itse olin mukana myös viime kaudella, joten eiköhän sitä jatketa tulevallakin. Edit: Millonhan se tulossivu valmistautuu.
Talli: K&M Racing (kurppak, markki)
Raato: Nissan 350Z R -07
Tehot: Tarkistan telemetriasta
Siivet: Kaikki löytyy.
Väri: Punainen.
Auton arvo: 100 000 000
Ajotaito: Korvaamaton.
Kyllä saa! Kunhan vaan maalit on samat.
Mukana ollaan, todennäkösesti autoni on matkittu jostain drifteristä.. ;) Yks malli olis mulla jo valmiina mutta se sattuu olemaan BMW M5:ssa, saako sitä kuitenkin käyttää?
Aina riittää :D
Löytyi malli...
Mukana jos aika riittää maalata... pitäis kolme autoa tehdä ensin + oma sm-auto jos vaikka vaihdetaan vielä viime hetkellä :P
Makau kirjoitti 30.06.2008 12:01:+1EvoBobber kirjoitti 30.06.2008 10:51: Mistähän löytäis nätin bemun malliks?Ei mistään. Nättejä bemuja ei ole tehty.
Tähän ilmot joo..
Makau kirjoitti 30.06.2008 12:01:Pakko sanoa että makau ei ole ihminen... vihaa bemuja ja nyrppää :EvoBobber kirjoitti 30.06.2008 10:51: Mistähän löytäis nätin bemun malliks?Ei mistään. Nättejä bemuja ei ole tehty.
Minne voisi ilmottautua? Tähänkö? Mukana ollaan.. :)
Siis, jos vaan löytyy esikuva vaan jostain mistä pystyy vertaamaan..
Voishan sitä ottaa jotain potrettia..
EvoBobber kirjoitti 30.06.2008 10:51: Mistähän löytäis nätin bemun malliks?Ei mistään. Nättejä bemuja ei ole tehty.
5870. Paradise Lost - [Paradise Lost #10] Shine
Mukana :P ajetaanko niillä vielä sitten joku kisa... sais ainakin hyvii kuvii ku kaikil ois jotkut hienot maalaukset :P entäs jos malli löytyy hyllystä eikä oo ettiny netistä samanlaista?
Itse ettinyt yleensä googlen kautta malleja..