Forum - Recent Posts
Täältä löytyy nyt kuvia..
http://www.flickr.com/photos/27814148@N08/
Jos ei mene suoraan tolla, niin hakee käyttäjää: vaiski75
Vanhoja kuvia joissa on vielä kaksi kovalevyä ja osa johdoista niputtamatta, sori siitä..
Tännehän kasaantuu paljon puutteita ja lisätoiveita! Alkaakin kohta tuntua, että FM2 onkin ihan *aska peli :) No ei sentäs... Onkohan tätä jo kukaan ilmaissut:
Kun menee johonkin career-kisaan osallistumaan, peli ilmoittaa mitkä autot ovat käypiä kyseiseen kisaan, __ellei__ valittu auto ole käypä. Hieman ärsyttävä puutteena näen tässä sen "current car available" -ilmoituksen, eikä peli ilmoita suoraan, mitä muita autoja autotallista olisi mahdollista valita ko. kisaan. Vaikka nähtävissä onkin "opponents" ja "Restrictions", tallissa ollessa paljon autoja, olisi mukavaa jos peli hyppäisi suoraan käypiin valittaviin my carseihin, ilman että itse täytyisi lähteä rankkaamaan käypiä autoja.
Ei JPG-importtia, mutta piirtotyökalut ehdottomasti. Sekä maalaushuoneen valinta, vaikuttaa ja helpottaa värivalinnoissa(lähinnä taustaa tarkoitan). Ei myöskään rajotuksia auton osien maalamiseen vaan kaikkia osia autosta voi maalata. Hmm, tarroistakin oli joku idea mielessä, mutta se jäi päähän jumiin.
A-to-B -kisoja olen kaipaillut Forza 1 -ajoista asti, ne oli aivan loistavia. Hyvä, jos ne tulevat kolmoseen takaisin.
Graffa voisi tosiaan olla vähän hehkeämpää, mutta loppupeleissä graffat on "tosipelaajille" aina aika sivuseikka: pääasia miltä se tuntuu ja toimii. Mitä nyt markkinointikoneistolta voi odottaa, graffat tulee parantumaan joka tapauksessa... Monet edelleen tuijottaa vaan sitä, miltä peli näyttää.
+ Mattamaalit!
+ Enemmän (väri)variaatioita valmistajien logoista (värillinen, valkoinen, musta jne.)
...muuta ei nyt tule mieleen teidän muiden ehdotusten lisäksi. Peli on jo nyt sen verran asiallinen, että parannuksia on vaikea keksiä.
Ps. JPG-importti olisi itselle kiva lisä, mutta toisaalta hyvä, jos sitä *ei* tule. Saapahan hämmästellä miten joku saa näprättyä photorealistisia kuvia muutamasta viivasta ja pallosta.
Dodii, nyt on saatu oma xbox käyttöön..
Saa lisätä gamertagin LeetPotta ^^
Tuon toisen (b3tty b00p 07) voi poistaa tän sivuston listoilta : )
RaabForLife kirjoitti 16.06.2008 16:59: Lämpötila on sisällä nyt harvinaisen korkealla. Samaan syssyyn kärähti nimittäin seuraavat asiat... ...ja kesälomaan on vielä viisi viikkoa aikaa. VIDDHUU!!!Kaikki hajoamiset tuppaa tulemaan kolmen sarjoissa, joten risti kädet kyynärpäitä myöten, ettei kolmas asia joka hajoaa ennen lomaasi ole boks... Enpäs sanokaan. Pitänee käydä koputtelemassa paria puuta.
Lupaan laittaa huomenna noita kuvia johonkin esille..
Kuvat on jossain jemelissä ja väsyttääkin kovasti..
Meikä voi myös hostailla kaikki kisat ja aika-ajot, tähänasti ei oo ainakaan ollu mitään ongelmia siinä.
vaiski75 kirjoitti 16.06.2008 16:37: Löytyy 3 vanhempaa modattua boxia.. Tuossa olohuoneen boxissa on itse tehty akryylikotelo, kolme 500Gigan kovalevyä levyn vaihtimella, 4 led tuuletinta, usb paikat ja tietenkin lcd-näyttö. Näppis ja hiiri on toiminnassa jotta pääse lukemaan sähköpostin ym ym.. Toimii vahvasti muokatulla XBMC softalla.Laita kuvaa ihmeessä !
Täältä löytyy yksi kpl mustaa vanhaa boxia, modattu siis. Toimii XBMC käytössä ainoastaan ja ilman piiriä ei boxi toimi ollenkaan, punasia valoja antaa. Välillä nakuttaa piiri päälläkin, mutta kyllä se siitä aina tokenee...
E. EEPROM vituillaan ja sen takia ei toimi ilman piiriä. Nakuttava kovalevy hajosi lopullisesti ja WD Caviar 200Gt laitettu tilalle.
Helppoa. Esim. jos on 3 lobbya jokaisen hosti ottaa lobbynsä ajat ylös ja nämä kolme tekevät hetkeksi pelin jossa on helppo katsoa ajat järjestykseen. Jos kaksi näistä hosteista joutuu samaan finaaliin määrätään joku "tyhjästä" lähdöstä hostaamaan. Minä voin esimerkiksi lupautua aika- ajoja hostaamaan ja sen jälkeen jakamaan kuskit finaaleihin. Tosin sillä varoituksella että kaikkiin kisoihin en välttämättä pääse mutta aina kun olen mukana voin hoitaa tota hommaa.
Lämpötila on sisällä nyt harvinaisen korkealla. Samaan syssyyn kärähti nimittäin seuraavat asiat:
- Jostain syystä windows visva on uudistanut läppäriä niin, että on kadottanut jo kolme kk toiminnassa olleen langattoman verkon ja jotenkin ei sitten ota kiinteäkään linja yhteyttä.
- Myös rakas pesukoneeni sanoi sopimuksensa irti neljän luotettavan vuoden jälkeen.
- näistä kahdesta johtuen myös uskonnolliseksikin luokitellun Raabin hermo kärvähti samassa linjassa..ja kesälomaan on vielä viisi viikkoa aikaa. VIDDHUU!!!
Ac3Way kirjoitti 16.06.2008 16:23: Miten olis semmoinen vaihtoehto, että viikolla järjestetään 3 aika-ajoa ja yhteen saa osallistua. Kisat sitten sunnuntaina. En vältämättä itse ole tämän kannalla, mutta päätin nyt kuitenkin kysyä.Ideana olisi hyvä mutta tämä meinaisi sitä että jos kisat vaatii 2 päivää joka viikosta. Vaikka tässä säästisi mukavasti aikaa niin en kyllä __hänkkillökohtaisesti__ suuremmin innostu.
kirves kirjoitti 16.06.2008 16:02: Harmi kun aika-ajo on niin vaikea järjestää tälläisellä isolla ryhmällä...saattaa vähän kestää kun ensin ajetaan aika-ajot (esim. viisi kierrosta, kolme nopeaa) ja sen jälkeen aletaan puimaan aikoja foorumilla tms. Eipä taida muutakaan keinoa olla? Muut sitten venailee ja kestää minkä kestää...Aika-ajot (ja muutkin kommentit) voidaa purkaa myös IRCissä :)
Löytyy 3 vanhempaa modattua boxia..
Tuossa olohuoneen boxissa on itse tehty akryylikotelo, kolme 500Gigan kovalevyä levyn vaihtimella, 4 led tuuletinta, usb paikat ja tietenkin lcd-näyttö.
Näppis ja hiiri on toiminnassa jotta pääse lukemaan sähköpostin ym ym..
Toimii vahvasti muokatulla XBMC softalla.
Miten olis semmoinen vaihtoehto, että viikolla järjestetään 3 aika-ajoa ja yhteen saa osallistua. Kisat sitten sunnuntaina. En vältämättä itse ole tämän kannalla, mutta päätin nyt kuitenkin kysyä.
Joo luin sen.
E. Prkl, nyt se vaihtu.
Markin koneessa oli 80 GB kovalevy, SmartXX 2 mod-piiri, ledituuletin ja uniikki kotelo, joka ei sitten koskaan valmistunut (joo, ei oo enään mulla)
Joo lukekaa alin viesti...
En nyt halua pilata kenenkään innostusta, mutta onhan forza 2:ssakin yli 60 rataa, suurinosa niistä vain reversejä tai jotain pikkuratoja.
Toisaalta point to point radat ovat tervetulleita ja onhan se 40 uutta rataakin jo aika suuri määrä.