markki
14.06.2008 in
kuvien arvostelu
Mudinski kirjoitti 14.06.2008 07:23:
Ei ole järkeä kun jotkut laittaa järkeviä kuvia vaikka omatkaan ei parhaasta päästä ole... Itse poistan kuviani kun ne on ollut täällä jonkun aikaa... Sitä kannattaa alkaa harrastaan...
Tuossa asiassa olen samaa mieltä Mudinskin kanssa. Vaikkakin itelläni on viime aikoina jäännyt vähemmälle, mutta voisi kylläkin taas
alkaa poistelee niitä turhimpia.
tappi
14.06.2008 in
kuvien arvostelu
Miqqe wrote 06/13/2008 @ 21:15:
Minä olen se erilainen nuori ja itken vastaan.
Olisi traumaattista jos tämä sivusto menisi samanlaiseksi kuin GTi Galleria :S
Ehkä täällä ei sentään oo niin vähä-älyistä väkee..
Northg7
14.06.2008 in
SM-sarja Kausi 2: Kilpailumuoto
Laitan oman ehdotelmani illalla, kun ehdin palata tähän.
RaabForRehab
14.06.2008 in
Season 2 sarjaan liittyviä ehdotuksia
Ajetaan kahdessa sarjassa, niin useammalla on mahdollisuus saada palkintopalli-sijotusten takia JYYNIC
Mudinski
14.06.2008 in
GTA IV
Voiko siis pelin kusta jos ampuu väärän aijän/akan ? Vai voiko tulla esim. Saat 100K jos tapat Johnyn ? Eli saat valita tapatko vai et mutta silti pääset pelin lävitse ?
RaabForRehab
14.06.2008 in
GTA IV
Jos haluat suorittaa sen alle 30h tehtävän, niin älä tuhlaa aikaa akkoihin tai kaverisuhteiden ylläpitämiseen. Niistä en ainankaan itte hyötyny yhtään mitään. Nyt jälkikäteen ottaa päähän että tuli sekoiltua kaikenmoista turhaa, sain pelin torstaina läpi ja aikaa meni sitten sopivasti 30h 15min :D Enkä kyllä jaksa aloittaa alusta.
Jos tekee mieli vaan seikkailla ja sekoilla, niin kannattaa tallettaa se tarina omaan slottiin ja sitten eri slottiin sellainen sekoilusysteemi. Toinen vaihtoehto tuolle sekoilulle on sitten multiplayerin free mode..
Ja autosave kannattaa ottaa pois jos sekoilee yssikseen..
Mudinski
14.06.2008 in
GTA IV
No niin tänään saan GTA IV:n... vähän kesti kun tili ei tullut sillon kun piti. Sitten neuvojia tarvitaan koska pelaan hmm... kolmannen kerran koko peli sarjaan !
Mudinski
14.06.2008 in
kuvien arvostelu
Ei ole järkeä kun jotkut laittaa järkeviä kuvia vaikka omatkaan ei parhaasta päästä ole... Itse poistan kuviani kun ne on ollut täällä jonkun aikaa... Sitä kannattaa alkaa harrastaan...
Miqqe
14.06.2008 in
kuvien arvostelu
hookkis112 kirjoitti 13.06.2008 21:18:
Sitten sellainen juttu että enintään 5 kuvaa viikossa, tapin 60 kuvaa viikkossa loppuisi siihe paikkaan :D
No onko tuossakaan nyt oikein ideaa? Kieltämättä tappi sais sisällyttää elämäänsä muutakin, kuin tänne kuviensa uppimisen, mutta joiltain saattaa tulla oikeasti laadukasta tavaraa ja sitä on mukava katsella.
Northg7
13.06.2008 in
Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi
Varmaan ne kuva-arvostelutoiveet voi osoittaa tänne?
Mangun (lue: kyselen) sellaisen toiveen puolesta (ellei joku ole jo tällaista ilmaissut täällä forumilla jossain, en tiedä, on aika paljon viestejä *köh*), että voisiko "Viestit" osiossa saada nähdyksi omat lähetetyt viestit? Tällä hetkellä ainoastaan nähtävillä vastaanotetut viestit. En tiedä, millainen forum-rakenne on käytössä, mihin perustuu ja mitkä ovat sen ominaisuusrajoitukset ja mihin pystytään. But just asking.
Kiitos loistavasta forumista !
Hookkis
13.06.2008 in
kuvien arvostelu
Sitten sellainen juttu että enintään 5 kuvaa viikossa, tapin 60 kuvaa viikkossa loppuisi siihe paikkaan :D
Miqqe
13.06.2008 in
kuvien arvostelu
Minä olen se erilainen nuori ja itken vastaan.
Olisi traumaattista jos tämä sivusto menisi samanlaiseksi kuin GTi Galleria :S
Mudinski
13.06.2008 in
kuvien arvostelu
Liikaa ei kannata pyytää kun on jo näin komean sivuston tehnyt !
DiddFIN
13.06.2008 in
kuvien arvostelu
markki kirjoitti 13.06.2008 19:39:
Mut oisko sellanen ominaisuus sivuilla hyvä ,että joka viikko valittaisiin paras kuva, joka sitten näkyy koko viikon sivustola ??? Vai meneekö vain liian vaikeaksi. käväs mielessä vain tuomoinen.
Tämä on myös tulossa, jahka kuvien raakkaus käynnistyy. :)
Kuten myös tuo "parhaat kuvat".
markki
13.06.2008 in
kuvien arvostelu
Mut oisko sellanen ominaisuus sivuilla hyvä ,että joka viikko valittaisiin paras kuva, joka sitten näkyy koko viikon sivustola ??? Vai meneekö vain liian vaikeaksi. käväs mielessä vain tuomoinen.
DiddFIN
13.06.2008 in
kuvien arvostelu
Tämä on ollut pitkään mielessä, jotta kuvagalleriasta saisi raakattua parhaimmat. Eli tulossa on, ennemmin tai myöhemmin.
tappi
13.06.2008 in
kuvien arvostelu
joo,tuli mielee että vois laittaa jonku kuvien arvostelu jutun 0-10 asteikolla? en tiedä onko tosta mitää hyöty mut tulipa vaa mielee:)
TeroKortelainen
12.06.2008 in
Kausi 2: Autovalinnat
cervelinho11 kirjoitti 12.06.2008 13:57:
Meikä päästelee bemmin m3:lla ja mitä ilmeisimmin myös myyriskin. Teron temperamenttisestä luonteesta ei ota kukaan selvää, mutta eiköhän hänkin tajua bemmin ylivoiman kohtapuolin
Hyvältähän tuo Bemu eilen vaikutti, kiitos vaan autosta. Helpottaa kummasti valmistautumista sarjaan, kun olin tuolla vajaan kolmen viikon jäähyllä. Muuten olisi saattanut tulla kiire kokeilla eri kulkuneuvoja. Henk.koht. syistä tekee vielä mieli kokeilla jotakin sääntöihin sopivaa Nissania...
TehBigBunny
12.06.2008 in
Kausi 2: Autovalinnat
Auton valinta on ihan kauhiaa :(
Nyt on jäljellä ainakin 4 sellaista jolla voisi ajjaa :/