Forum - Recent Posts

Blaazi

Blaazi 11.09.2007 in live

Kiellot on tilikohtaisia (ainakin luulen niin :P). Jos oot jotenki homman ryssiny ni luulen että sun tililläs ei enää oo asiaa live ominaisuuksiin forzassa...
Myyris

Myyris 11.09.2007 in live

no emmä kyl oo myyny mitään härskii? tosin noita samoilla maalauksilla olevii nissaneita möin aika monta? voisko siitä johtua vai? mitenhän pääsisin taka ah tai saisin toimimaan :/
BezaFIN

BezaFIN 11.09.2007 in live

Jaah, onkohan joko kyseessä joku härski autoskini jota olisit myynyt tj?
Myyris

Myyris 11.09.2007 in live

mulla tulee tollanen teksti kun yritän mennä ah:n tai lähettää kaverille autoa. eli tämä teksti: You have violated the Microsoft Xbox Live Terms of Use agreement. You are no longer allowed to use this Xbox Live feature. mitähä toi sit meinaa ja mistä johtuu prkl :(
TeroKortelainen

TeroKortelainen 11.09.2007 in Skoreboordeille kyytiä

Juu, noinhan tuolla FMnet:in puolella lukee. Toi pyyhintä ei ole siis vielä osunut mun kohdalle. Näemmä kaikki manuaalivaihteilla ennen 25.8. ajetut ajat lähtee kohta puolin kävelemään eli eipä jää mullekaan hirveästi kerrottavaa, kun en ole muistaakseni yhtään kisaa ajanut automaatilla. Pelihän tämä vain on, mutta ottaa silti jo hiukan päähän.
TehBigBunny

TehBigBunny 11.09.2007 in Skoreboordeille kyytiä

En tiedä tarkkaan forzanetin mukaan se nollautui kun aikoja lähtee. // täytyy käydä ajamassa ( ja toivottavasti voittamassa skaba ) niin näkee miten muuttuu.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 11.09.2007 in Skoreboordeille kyytiä

Jaahas, sijat ovat päivän aikana nousseet, vaikken ole Boxiin koskenutkaan. Ei vaan, ihan jännityksellä kävin kurkkaamassa omia tilastoja, että onko pyyhintä osunut omalle kohdalle. True Skill Rank: Pro (23) Time Trials Rollup Rank: 4749 Hot Lap Rollup Rank: 93 Career Rollup Rank: 1925 Exhibition Rollup Rank: 115552 Manuaalivaihteilla pelkästään olen ajanut, ilmeisesti olen kuitenkin tarpeeksi huonoilla sijoilla, ettei ruoska ole napsahtanut ainakaan vielä Hot Lap -osion suhteen. Voi tietysti olla liian aikaista iloita moisesta, mutta mä en jaksa ottaa paineita tästä(kään). Lotus Elaniin en ole kertaakaan koskenut, kun heti alkuvaiheissa kuuli sen ongelmista, niin jotenkin tuli välteltyä koko rimpulaa. Muuten Bunny, miten ihmeessä toi sun True Skill on nollilla?
TehBigBunny

TehBigBunny 11.09.2007 in Skoreboordeille kyytiä

True Skill Rank: Beginner (0) Time Trials Rollup Rank: 172342 Hot Lap Rollup Rank: 703351 Career Rollup Rank: -- Exhibition Rollup Rank: -- Huikan kirpaisee :)
TehBigBunny

TehBigBunny 11.09.2007 in Skoreboordeille kyytiä

Jaaahah manuaalivaihteilla kun on pärrytellyt menemään niin ajat on saanneet kyytiä. http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/929558.aspx
BezaFIN

BezaFIN 11.09.2007 in Ei yhdistä lobbyyn ?

Joo, pitääpä tosiaan kokeilla. Tosin eipä tossa muuten ollu ongelmia, paitsi myyriksen kanssa samaan lobbyyn yhdistäminen :P
Miqqe

Miqqe 11.09.2007 in Ei yhdistä lobbyyn ?

Joo-o, homma testaukseen.
TehBigBunny

TehBigBunny 11.09.2007 in Skoreboordeille kyytiä

Tarkkaan ottaen mulla ei ole yhtä ainutta aikaa scoreboardeilla :D
TehBigBunny

TehBigBunny 11.09.2007 in Skoreboordeille kyytiä

Timetriallissa mulla ei ole enää yhtään aikaa :D
BezaFIN

BezaFIN 11.09.2007 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Mahdollisuus laittaa välilyönti nimimerkkiin rekisteröidessä, sillä gamertageihinkin tuon välin saa. Ei saa gamertagia muutoin tuonne esille ne, keillä väli tagissaan on.
Blaazi

Blaazi 11.09.2007 in Nettiyhteydet

Laitan nyt omanikin tähän, en usko että näistä kuitenkaa kiinni. Nettiyhteys: Finnet 512/512 ADSL-modeemi: ZyXEL P660R-61 Reititin: D-Link DI-524 Boxi netissä Wlan palikalla.
TehBigBunny

TehBigBunny 11.09.2007 in Nettiyhteydet

Laitoin topicin tästä kun en huomannut sun viestiä. Saunalahti 24/1 Telewell 501c Vika on ilmeisesti Xboxin NAT:issa ja pitäisi korjautua kun ajaa "Test Connectionin"
TehBigBunny

TehBigBunny 11.09.2007 in Skoreboordeille kyytiä

TeroKortelainen kirjoitti 11.09.2007 06:13: Oli muuten kiva huomata, että olen Hot Lap -aikojen listalla sijalla 104, kun pelaajia on yhteensä n. 760 000...
Huomasin herra on näköjään ajellut muutaman kerran radat ympäri jotta saa joka luokkaan/radalle ajan :]
TehBigBunny

TehBigBunny 11.09.2007 in Ei yhdistä lobbyyn ?

Vika saattaa olla uusimmassa Liven päivityksessä. Jos on ongelmia yhdistää lobbyy suositellaan että tekee sen connection testin sen pitäisi korjata ongelma.
greizer

greizer 11.09.2007 in Eclipse GSX - Löytyykö designiä tähän ?

mulla ois.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 11.09.2007 in Skoreboordeille kyytiä

Oli muuten kiva huomata, että olen Hot Lap -aikojen listalla sijalla 104, kun pelaajia on yhteensä n. 760 000...