Forum - Recent Posts
semmonen kohta vois olla jees missä näkys kaikki menneetkin kisat? vai näkeekö ne jostain?
JuhoMika kirjoitti 01.09.2007 17:01: Ehdotus: beta-osa logosta pois :pBeta-vaiheessa tämä vielä vahvasti on ja ehkä hyvä vielä kertoa. ;)
Heitän sen tänää illal jos netti toimii samal ku kisat alkaa :)
Onnea!
Mulla vain 230/1000
Kumma juttu sinänsä, koska en mä ole paljoo muuta kuin yksinpeliä ehtinyt pelaamaan :S
E: opettelin kirjottaa suomea
JuhoMika kirjoitti 02.09.2007 07:08: 725/1000 Minkälaisen skylinen haluut :pSen minkä mä Bezalle lainasin :p
725/1000
Minkälaisen skylinen haluut :p
BezaFIN kirjoitti 01.09.2007 22:31: 210/1000 o/ Enpä pelaile kyllä muuten kun täällä nämä ajot mitä on, ei yksin kiinnosta pelata kun pari kolme rataa ei toimi. ainii, onnittelut vaa sinne :)Lahjaksi voit antaa vaikka ... Skylinen ? :p
210/1000 o/
Enpä pelaile kyllä muuten kun täällä nämä ajot mitä on, ei yksin kiinnosta pelata kun pari kolme rataa ei toimi.
ainii, onnittelut vaa sinne :)
Peli suoritettu 'läpi'
:)
Ehdotus: beta-osa logosta pois :p
kyl tota itekkin tulee välil luisuteltuu :D saa siis lisäillä ja invitee laittaa jos oon online
Kiitoksia, tästä oli hyötyä varsin yleispätevästikin.
Miqqe kirjoitti 31.08.2007 21:40: Kun vaihtaa profile kuvan (tai mikä se nyt olikaan), uusi kuva ei vaikuttaisi päivittyvän kaikilta osin...Jos tarkoitat, että joillain sivuilla näkyy vielä vanha kuva, niin vanha kuva saattaa tulla selaimen välimuistista. Välimuistelot kun tyhjentää, auttaapi.
Kun vaihtaa profile kuvan (tai mikä se nyt olikaan), uusi kuva ei vaikuttaisi päivittyvän kaikilta osin...
djj07, menneet on hieman turha toiminto, se tulee poistumaan. Samoin auton default-kuvan pitäisi pystyä valitsemaan jälkikäteenkin, tulossa on.
Ja muistutusta itselle:
- Kilpailun sivulta pois ne asetukset, joita ei ole asetettu -> lyhyempi sivu
- Kilpailun järjestäjälle: kutsujen lähettäminen valituille kavereille (palvelun sisäinen viesti)
Tämä viesti kaivettu englanninkieliseltä puolelta. :)
TehBigBunny kirjoitti 31.08.2007 10:52: Kisa-ilmoittautumisissa taitaa olla jokin häikkä nyt kävi toisen kerran niin että joku ei pystynyt ilmoittautumaan.Tämä vika esiintyi Internet Explorer 6:lla. Vika korjattu.
Kisa-ilmoittautumisissa taitaa olla jokin häikkä nyt kävi toisen kerran niin että joku ei pystynyt ilmoittautumaan.
Sen siitä saa kun tekee välillä töitäkin. :) Nyt toimii taas.
Itse pidän eniten S ja U luokasta