Forum - Recent Posts
Kilpailijat-lista oikealta näyttää myös hävinneen.
TehBigBunny kirjoitti 30.08.2007 08:46: Ei halua hakea kommentteja. Fatal error: Call to undefined method comments::parse_text() in /biz/forzaracingclub.com/html/data/lib/lib.comments.php on line 419Samaa kertoo myös mulla.
Ei halua hakea kommentteja.
Fatal error: Call to undefined method comments::parse_text() in /biz/forzaracingclub.com/html/data/lib/lib.comments.php on line 419
Laita ihmeessä. Myyntipuolella sattunee oleen sen verran hiljasta...
-91 Accord löytynee tällä hetkellä. Suunnitelmissa olisi vaihtaa kohtapuoliin -94 korimalliin.
Edit. Vaihtuikin -92 Civicciin
http://forzamotorsport.net/scoreboards/Forza2/
C-luokassa
#278 - TehBigBunny - 1h14:07
pitää katsoa jos täs joku päivä laittais myyntiin muutaman auton :D
itse olen ajellut vähä jokaluokan autoilla :D mutta en r-luokkien autoilla.. mistä mutten ton hotlap taulukon näkee?
kyl toi kivalta kuullostaa millonkohan toi sit järjestettäisiin?
itse ajelen -93 ventolla joista kuvia täällä näin
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=10753
Jaha. Eli sain noita videoita upattua juutuubiin ja lisäilen linkkejä asianmukaisten kilpailujen sivuille.
Mulla Hajos boksi sillä tavalla et pelasin Forza 2:ta ja sit se alko jäämään jumiin aina silloin tällöin kun se latasi jotain kilpailua. Sen jälkeen se alko kans jäämään jumiin myös kesken kisojen. Noin tapahtu pari kertaa ja sen jälkeen tulikin "Disc Unreadable". Katoin levyä ja sen kiersi syvä naarmu. Ja se Forza 2 oli muuten Limited Collector´s Edition. Viime viikonloppuna ostin Forza 2:n uudestaan.
Ja vielä yksi, eli jos oman auton kuvaksi voisi valita jo jonkun muun lisäämän kuvan, ettei samaa kuvaa tarvitsisi uploadata kahdesti. Toi mun seepra-auton lentokuva (by BezaFin) olis makea ton auton tiedoissa :)
Nappasin tuosta ABC Racing Nightista pari videopätkää ihan vaan digikameralla töllön ruudusta.
Didd hostaa videoita täällä:
http://www.forzaracingclub.com/archive/videos/
NY crash xvid.avi
Tossa Didd paukauttaa tiellä olleeseen auton romuun ja sen seurauksena mä osun Diddiin ja homma menee hyvin huonoksi. Tämän jälkeen mulla ja Diddillä menee Road Rage -vaihde silmään ja alkaa sikailu, jonka seurauksena Mukimies saa runtua videossa:
mukimies saa runtua xvid.avi
Itsellä on alla musta Hondan NSX-R, Didd ajaa Porsche Caymanilla, Mukimiehellä on punanen Lotus ja Ac3way oli punaisesen romuraudan kyydissä :)
Jos on jotain oikein dramaattisia tilanteita, niin napatkaa videota ja pistäkää linkkiä tänne!
Mun mielestä olis melkein parempi, jos kaikki kilpailut, niin tulevat kuin menneet, avautuis heti tuohon kilpailut -sivulle, ilman että tarttis klikkailla niitä menneitä näkyviin. Niitä menneitä tulee kumminkin aika usein kateltua kun sinne lisäillään kuvia skabojen jälkeen.
BezaFIN kirjoitti 26.08.2007 08:46:Muuutta, tämäkin on semmoinen, että siinä ajan yhteydessä tai jossain muualla sivustolla pitäisi ilman muuta lukea mikä GMT on käytössä...DiddFIN wrote 08/25/2007 @ 19:13::) Selevä, selvisi tämäkin mysteeri.BezaFIN kirjoitti 25.08.2007 17:02: Ei nyt virheilmoitus, mutta nuo tapahtumien kellonajat hyppivät aina, vaikka oikeasti olisi yhdeksältä, näyttää sivu välillä olevan sen esim. kuudelta ym.Jos et ole kirjautuneena sisään ja olet englanninkielisellä puolella, sivusto käyttää GMT 0 -aikaa kun Suomessa on käytössä GMT +2.
DiddFIN wrote 08/25/2007 @ 19:13::) Selevä, selvisi tämäkin mysteeri.BezaFIN kirjoitti 25.08.2007 17:02: Ei nyt virheilmoitus, mutta nuo tapahtumien kellonajat hyppivät aina, vaikka oikeasti olisi yhdeksältä, näyttää sivu välillä olevan sen esim. kuudelta ym.Jos et ole kirjautuneena sisään ja olet englanninkielisellä puolella, sivusto käyttää GMT 0 -aikaa kun Suomessa on käytössä GMT +2.
DiddFIN wrote 08/25/2007 @ 19:13::) Selevä, selvisi tämäkin mysteeri.BezaFIN kirjoitti 25.08.2007 17:02: Ei nyt virheilmoitus, mutta nuo tapahtumien kellonajat hyppivät aina, vaikka oikeasti olisi yhdeksältä, näyttää sivu välillä olevan sen esim. kuudelta ym.Jos et ole kirjautuneena sisään ja olet englanninkielisellä puolella, sivusto käyttää GMT 0 -aikaa kun Suomessa on käytössä GMT +2.
BezaFIN kirjoitti 25.08.2007 17:02: Ei nyt virheilmoitus, mutta nuo tapahtumien kellonajat hyppivät aina, vaikka oikeasti olisi yhdeksältä, näyttää sivu välillä olevan sen esim. kuudelta ym.Jos et ole kirjautuneena sisään ja olet englanninkielisellä puolella, sivusto käyttää GMT 0 -aikaa kun Suomessa on käytössä GMT +2.
Ei nyt virheilmoitus, mutta nuo tapahtumien kellonajat hyppivät aina, vaikka oikeasti olisi yhdeksältä, näyttää sivu välillä olevan sen esim. kuudelta ym.