Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 30.08.2007 in Virheilmoitukset

Kilpailijat-lista oikealta näyttää myös hävinneen.
djj07

djj07 30.08.2007 in Virheilmoitukset

TehBigBunny kirjoitti 30.08.2007 08:46: Ei halua hakea kommentteja. Fatal error: Call to undefined method comments::parse_text() in /biz/forzaracingclub.com/html/data/lib/lib.comments.php on line 419
Samaa kertoo myös mulla.
TehBigBunny

TehBigBunny 30.08.2007 in Virheilmoitukset

Ei halua hakea kommentteja. Fatal error: Call to undefined method comments::parse_text() in /biz/forzaracingclub.com/html/data/lib/lib.comments.php on line 419
Blaazi

Blaazi 29.08.2007 in Muutama auto myynnissä

Laita ihmeessä. Myyntipuolella sattunee oleen sen verran hiljasta...
Blaazi

Blaazi 29.08.2007 in Oma autosi

-91 Accord löytynee tällä hetkellä. Suunnitelmissa olisi vaihtaa kohtapuoliin -94 korimalliin. Edit. Vaihtuikin -92 Civicciin
TehBigBunny

TehBigBunny 28.08.2007 in Suosikki / paras luokka

http://forzamotorsport.net/scoreboards/Forza2/ C-luokassa #278 - TehBigBunny - 1h14:07
Myyris

Myyris 28.08.2007 in Muutama auto myynnissä

pitää katsoa jos täs joku päivä laittais myyntiin muutaman auton :D
Myyris

Myyris 28.08.2007 in Suosikki / paras luokka

itse olen ajellut vähä jokaluokan autoilla :D mutta en r-luokkien autoilla.. mistä mutten ton hotlap taulukon näkee?
Myyris

Myyris 28.08.2007 in Vähän erillainen kilpailu : Aika-ajot

kyl toi kivalta kuullostaa millonkohan toi sit järjestettäisiin?
Myyris

Myyris 28.08.2007 in Oma autosi

itse ajelen -93 ventolla joista kuvia täällä näin http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=10753
djj07

djj07 28.08.2007 in Kisavideoita

Jaha. Eli sain noita videoita upattua juutuubiin ja lisäilen linkkejä asianmukaisten kilpailujen sivuille.
AssassiNiou

AssassiNiou 28.08.2007 in V*tuttaa...

Mulla Hajos boksi sillä tavalla et pelasin Forza 2:ta ja sit se alko jäämään jumiin aina silloin tällöin kun se latasi jotain kilpailua. Sen jälkeen se alko kans jäämään jumiin myös kesken kisojen. Noin tapahtu pari kertaa ja sen jälkeen tulikin "Disc Unreadable". Katoin levyä ja sen kiersi syvä naarmu. Ja se Forza 2 oli muuten Limited Collector´s Edition. Viime viikonloppuna ostin Forza 2:n uudestaan.
djj07

djj07 27.08.2007 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Ja vielä yksi, eli jos oman auton kuvaksi voisi valita jo jonkun muun lisäämän kuvan, ettei samaa kuvaa tarvitsisi uploadata kahdesti. Toi mun seepra-auton lentokuva (by BezaFin) olis makea ton auton tiedoissa :)
djj07

djj07 26.08.2007 in Kisavideoita

Nappasin tuosta ABC Racing Nightista pari videopätkää ihan vaan digikameralla töllön ruudusta. Didd hostaa videoita täällä: http://www.forzaracingclub.com/archive/videos/ NY crash xvid.avi Tossa Didd paukauttaa tiellä olleeseen auton romuun ja sen seurauksena mä osun Diddiin ja homma menee hyvin huonoksi. Tämän jälkeen mulla ja Diddillä menee Road Rage -vaihde silmään ja alkaa sikailu, jonka seurauksena Mukimies saa runtua videossa: mukimies saa runtua xvid.avi Itsellä on alla musta Hondan NSX-R, Didd ajaa Porsche Caymanilla, Mukimiehellä on punanen Lotus ja Ac3way oli punaisesen romuraudan kyydissä :) Jos on jotain oikein dramaattisia tilanteita, niin napatkaa videota ja pistäkää linkkiä tänne!
djj07

djj07 26.08.2007 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Mun mielestä olis melkein parempi, jos kaikki kilpailut, niin tulevat kuin menneet, avautuis heti tuohon kilpailut -sivulle, ilman että tarttis klikkailla niitä menneitä näkyviin. Niitä menneitä tulee kumminkin aika usein kateltua kun sinne lisäillään kuvia skabojen jälkeen.
DiddFIN

DiddFIN 26.08.2007 in Virheilmoitukset

BezaFIN kirjoitti 26.08.2007 08:46:
DiddFIN wrote 08/25/2007 @ 19:13:
BezaFIN kirjoitti 25.08.2007 17:02: Ei nyt virheilmoitus, mutta nuo tapahtumien kellonajat hyppivät aina, vaikka oikeasti olisi yhdeksältä, näyttää sivu välillä olevan sen esim. kuudelta ym.
Jos et ole kirjautuneena sisään ja olet englanninkielisellä puolella, sivusto käyttää GMT 0 -aikaa kun Suomessa on käytössä GMT +2.
:) Selevä, selvisi tämäkin mysteeri.
Muuutta, tämäkin on semmoinen, että siinä ajan yhteydessä tai jossain muualla sivustolla pitäisi ilman muuta lukea mikä GMT on käytössä...
BezaFIN

BezaFIN 26.08.2007 in Virheilmoitukset

BezaFIN kirjoitti 25.08.2007 17:02: Ei nyt virheilmoitus, mutta nuo tapahtumien kellonajat hyppivät aina, vaikka oikeasti olisi yhdeksältä, näyttää sivu välillä olevan sen esim. kuudelta ym.
Jos et ole kirjautuneena sisään ja olet englanninkielisellä puolella, sivusto käyttää GMT 0 -aikaa kun Suomessa on käytössä GMT +2.
BezaFIN

BezaFIN 26.08.2007 in Virheilmoitukset

DiddFIN

DiddFIN 25.08.2007 in Virheilmoitukset

BezaFIN

BezaFIN 25.08.2007 in Virheilmoitukset

Ei nyt virheilmoitus, mutta nuo tapahtumien kellonajat hyppivät aina, vaikka oikeasti olisi yhdeksältä, näyttää sivu välillä olevan sen esim. kuudelta ym.