Ac3Way
12.02.2013 in
GTA V
DarkWarjo wrote:
pelattu jo läpi.. muuten hyvä mut ajettavuus aivan karmee.
Joo, itse olen vasta sitä ostamassa. Kyllä sen kanssa alkukevät menee kivasti. Hevimiehelle varmaan Brutal Legend iskee, jos et sitä ole vielä kokeillut. Itse ainakin siitä tykkäsin.
DarkWarjo
12.02.2013 in
GTA V
Ac3Way wrote:
Sleeping Dogs
pelattu jo läpi.. muuten hyvä mut ajettavuus aivan karmee.
Rintala
12.02.2013 in
GrassRuuts Jokkis - Yleinen
*Auton viritys säännöt*
*Pakolliset osat* – Race weight reduction – Race roll bars – Race Diffu
*Kielletyt osat* – Kaikki Drivetrain RACE osat ( – Race Diffu) – Mitkään alustan, jarrujen tai roll barien osat jotka eivät ole ykköskauden autossa valmiina. – Renkaat ja vanteet. – Renkaiden leveyttä saa kasvattaa. Mutta vain KAKSI kokoa.
Kausi alkaa viikon tai kaksi päästä keskiviikkona samaan aikaan kunhan DD cuppi loppuu ensiksi..
Ja muuten Joonas sanoi kaiken ihan kohdilleen.
"Täältä":http://forzaracingclub.com/forum/16/1109/ pitäisi myös löytyä kaikki tarvittava..
Mace
12.02.2013 in
GTA V
Ac3Way wrote:
Sleeping Dogs
Watch Dogs jahka seki ny julkastais.
(heh, voi mennä vie pitemmälli ku GTA:n julkasu)
djrunkkari
12.02.2013 in
Nyt soi?
"Keltä löytyy Last.fm? Saa lisätä.":http://www.last.fm/user/djrunkkari
Ac3Way
12.02.2013 in
GTA V
DarkWarjo wrote:
MUT MITÄ VITTUU ME VÄLIS PELATAA SAATANA!?
Sleeping Dogs
TTJK107
12.02.2013 in
joonas6 wrote:
Minusta oli silleen jos ei ole suunnitelmat muuttunut että autosta ja osista katsotaan hinnat normaalisti tuolta taulukosta, mutta auton ja osien hinnasta maksetaan vain puolet.
Eli jos auto maksaa pelissä 5 000€ niin maksat siitä 2 500€ ja jos vaikka sport pakoputki maksaa 2 500€ Niin maksaa se 1 250€ Joskus tämmöistä muistelisin että on puhuttu.
Jokkis tallia ei tarvitse ostaa jos on vapaita paikkoja tallissa. Jokkis autolla ei saa osallistua muihin Grass Ruuts kisoihin Ellei sitten halua maksaa täyttä hintaa autosta ja osista.
Autoihin ei saa vaihtaa Mitään alustan osia eikä rengas seosta saa vaihtaa. Vaihdelaatikkoon ei muistaakseni saanut myöskään kajota.
Saattaa olla että kaikki on kääntynyt näissäkin asioissa päälaelleen mutta tiiä häntä.
Ei pahan kuulosta.
Mace
12.02.2013 in
Ei mulla muuta
Mulla on täs semmonen 200km turvaväli, olettaisin riittävän.
EMM
RauhaMees
12.02.2013 in
Ei mulla muuta
Ens viikolla kannattaa pysyä kaukana Lahdesta. Räyhä on silloin auton ratissa.
Uutisissa ens viikolla: Rattibugi yllätti autoilijan!
Emm
Olenko
12.02.2013 in
Onko joku PI raja?
RauhaMees
12.02.2013 in
Minecraft
Aikanaan porukalla mätettiin sekin puhki. Se on paljon parempi ku Vanilla Mine.
savulohi
12.02.2013 in
F4SM Kausi 6 - Harjoitusaikoja
LB:lle tuli -1.22.487- (e: 1.22.366) ja kyllä se alle 22 menee -kun- jos osuu. Pienen osamuutoksen tein niin auto parani tuntuvasti.
Vakoilusta kiinnostuneille on 6 kiekan replay Storella, en muista mikä niistä oli paras mutta siinä on muutama väliin 1.22.4-8 jos tahtoo käydä kurkkaamassa. Tunea en laita, niin helpolla ei pidä päästää. :D
Zage93
12.02.2013 in
Minecraft
Oottekos kokeillu sitä Tekkit modia?
Ite olen alkanut sitä pelailemaan.
savulohi
12.02.2013 in
Jep tää on ainut rata missä voi tulla aidosti tasaista autojen kesken, arvelen notta Skyllellä vois täällä jopa voittaa jos puikoissa olis siihen taipuvainen kuski.
^Liikaa pitkiä / vauhtiratoja kalenterissa kun nopeuserot autoilla on niin valtaisat. /palaute^
/ Oma vauhti tuskin tuosta aiemmasta paranee ainakaan paljoa, muutamia jutskia eilen kokeilin mutta hitaampaan päin meni vaan. Jokos se Hulli on malttana pudottaa Race-laatikon poies? ;)
savulohi
12.02.2013 in
Ei mulla muuta
Ehrotan notta uus paavi valittaisiin tosi-tv-kilpailulla, esim. Huippupaavi Haussa, Kuoripojalle Sulhanen tms.
^emm^
hulluseon
12.02.2013 in
TrickHat FIN wrote:
Juuri näin. Pomput ja kapeus tekee tästä erittäin mielenkiintoisen. Veikkaan että Vetet ja Skyllet on tällä pätkällä vahvoilla.
Tätä jälkimmäistä toivoo hän myös, mutta kunhan ne renkaat kuluvat reilummin, niin ohjelmaa luvassa ihan kaikilla.
TrickHat FIN
12.02.2013 in
hulluseon wrote:
Joku 24 tai 25 aika se oli, mutta on tämä jostain kumman syystä niin makea pätkä ajaa. Kapea ja nopea rata, jolla ei ehdi hengähtää kuin varikolla.
Juuri näin. Pomput ja kapeus tekee tästä erittäin mielenkiintoisen. Veikkaan että Vetet ja Skyllet on tällä pätkällä vahvoilla.
hulluseon
12.02.2013 in
Joku 24 tai 25 aika se oli, mutta on tämä jostain kumman syystä niin makea pätkä ajaa. Kapea ja nopea rata, jolla ei ehdi hengähtää kuin varikolla.
hulluseon
12.02.2013 in
Ei mulla muuta
BUUGI BUUGI
HLR Juggernaut
11.02.2013 in
Minecraft
tietämiskoneella kyllä...