Forum - Recent Posts

Zage93

Zage93 12.02.2013 in Minecraft

Oottekos kokeillu sitä Tekkit modia? Ite olen alkanut sitä pelailemaan.
savulohi

savulohi 12.02.2013 in F4SM Kausi 6 - Harjoitusaikoja

Jep tää on ainut rata missä voi tulla aidosti tasaista autojen kesken, arvelen notta Skyllellä vois täällä jopa voittaa jos puikoissa olis siihen taipuvainen kuski. ^Liikaa pitkiä / vauhtiratoja kalenterissa kun nopeuserot autoilla on niin valtaisat. /palaute^ / Oma vauhti tuskin tuosta aiemmasta paranee ainakaan paljoa, muutamia jutskia eilen kokeilin mutta hitaampaan päin meni vaan. Jokos se Hulli on malttana pudottaa Race-laatikon poies? ;)
savulohi

savulohi 12.02.2013 in Ei mulla muuta

Ehrotan notta uus paavi valittaisiin tosi-tv-kilpailulla, esim. Huippupaavi Haussa, Kuoripojalle Sulhanen tms. ^emm^
hulluseon

hulluseon 12.02.2013 in F4SM Kausi 6 - Harjoitusaikoja

TrickHat FIN wrote: Juuri näin. Pomput ja kapeus tekee tästä erittäin mielenkiintoisen. Veikkaan että Vetet ja Skyllet on tällä pätkällä vahvoilla.
Tätä jälkimmäistä toivoo hän myös, mutta kunhan ne renkaat kuluvat reilummin, niin ohjelmaa luvassa ihan kaikilla.
TrickHat FIN

TrickHat FIN 12.02.2013 in F4SM Kausi 6 - Harjoitusaikoja

hulluseon wrote: Joku 24 tai 25 aika se oli, mutta on tämä jostain kumman syystä niin makea pätkä ajaa. Kapea ja nopea rata, jolla ei ehdi hengähtää kuin varikolla.
Juuri näin. Pomput ja kapeus tekee tästä erittäin mielenkiintoisen. Veikkaan että Vetet ja Skyllet on tällä pätkällä vahvoilla.
hulluseon

hulluseon 12.02.2013 in F4SM Kausi 6 - Harjoitusaikoja

Joku 24 tai 25 aika se oli, mutta on tämä jostain kumman syystä niin makea pätkä ajaa. Kapea ja nopea rata, jolla ei ehdi hengähtää kuin varikolla.
hulluseon

hulluseon 12.02.2013 in Ei mulla muuta

BUUGI BUUGI
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 11.02.2013 in Minecraft

tietämiskoneella kyllä...
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 11.02.2013 in Ei mulla muuta

Latetzki wrote: Kannattais varmaan muuttaa julkiseksi tuo kuva FB:ssä.
kun se on... siks ihmettelinkin ettei toimi
Aaperi001

Aaperi001 11.02.2013 in Forza Drift Championship - Briiffaus & säännöt

Minun syy juu. Varastin pökäleen kivekset ja lähetin jupelle niin, jupella on vähän muuta tekemistä
Latetzki

Latetzki 11.02.2013 in Minecraft

Kaverin servulla välillä käyn. Oikeen keksi koskaan mitä rakennella. Eikä noilla palikoilla minusta mitään hirveen siistiä saa aikaan.
villek00

villek00 11.02.2013 in Backloggery

Onko tuttu muille "www.backloggery.com":http://www.backloggery.com ? Eli itse jonkun aikaa käyttäneenä, voin sanoa että eihän siitä varmaan mitään hyötyä saa, mutta onpahan tullut kirjattua pelejä sinne =) Jos täällä on joku joka käyttää, ilmoittautukoon hän, jotta voidaan nähdä toistemme peli saavutuksia :D Kerään tähän alle vielä käyttäjien sivuja. * "villeK00":http://backloggery.com/villek00
Zage93

Zage93 11.02.2013 in Minecraft

Pelaileekos täällä kukaan enään Minecraft?
Pottae

Pottae 11.02.2013 in Forza Drift Championship - Briiffaus & säännöt

Aaperin syy.
Jupe San

Jupe San 11.02.2013 in Forza Drift Championship - Briiffaus & säännöt

Mä mitään laiskottele kun oon töissä.. Hiast pask
Pottae

Pottae 11.02.2013 in Forza Drift Championship - Briiffaus & säännöt

3. kisa siirretään ens viikolle. Tuomarit laiskottelee.
savulohi

savulohi 11.02.2013 in F4SM Kausi 6 - Harjoitusaikoja

Miten nää pädillä viihtit etes ajaa jos rattikin löytyy? Ei olis itestä siihen. :D Mie kävin kanssa koittamassa Mugellon setupilla, mitä nyt laatikkoa vähän lyhensin parin kiekan jälkeen. 1.22.5
TrickHat FIN

TrickHat FIN 11.02.2013 in F4SM Kausi 6 - Harjoitusaikoja

hulluseon wrote: Tästä tuli mieleeni juttu. Miten hitossa tuolla puskutraktorilla voi ajaa noi kovaa? Toisaalta, Trickimees taitaa ajaa padilla, vai kuinka?
Juu pääasiassa pädilla, välillä ratilla kun jaksan kiinnitellä sen härpäkkeineen. Edit: ekat testikiekat Nascarpäissäni toi ajan 1.22.356. Siitä sitten sorvin ääreen...
joonas6

joonas6 11.02.2013 in GrassRuuts Jokkis - Yleinen

Minusta oli silleen jos ei ole suunnitelmat muuttunut että autosta ja osista katsotaan hinnat normaalisti tuolta taulukosta, mutta auton ja osien hinnasta maksetaan vain puolet. Eli jos auto maksaa pelissä 5 000€ niin maksat siitä 2 500€ ja jos vaikka sport pakoputki maksaa 2 500€ Niin maksaa se 1 250€ Joskus tämmöistä muistelisin että on puhuttu. Jokkis tallia ei tarvitse ostaa jos on vapaita paikkoja tallissa. Jokkis autolla ei saa osallistua muihin Grass Ruuts kisoihin Ellei sitten halua maksaa täyttä hintaa autosta ja osista. Autoihin ei saa vaihtaa Mitään alustan osia eikä rengas seosta saa vaihtaa. Vaihdelaatikkoon ei muistaakseni saanut myöskään kajota. Saattaa olla että kaikki on kääntynyt näissäkin asioissa päälaelleen mutta tiiä häntä.
Olenko

Olenko 11.02.2013 in GrassRuuts Jokkis - Yleinen

Onko toi vuokra-auto siis joku valmis tune jonka saa sitten latailla joltain? Vai oonko tavallista enemmän hakoteillä? Paljonko auton vuokraus maksaa? Tuleeko auton ja tallin lisäks muita maksuja? Tärkein kysymys on kuitenkin: koska kausi alkaa?