Forum - Recent Posts
Aivan sama missä ja milloin. Peli alkakoon.
!http://i6.aijaa.com/b/00124/11572089.jpg!
FOXHOLE RACING TEAM
#219 Hookkis
#212 JiippeR
korwette
Onko mulla numerolappu vai? :D Pitääkin tarkistella tänään!
JANIchargedTT wrote: Joku duunijuttu sulla missä pääset testailee vai?Yksi tuttu(duunikaveri) kävi kättelemässä kaupat kyseisestä yksilöstä maanantaina.
Näin alustavasti tulen tiistaisin noin klo.19.00 kotiin ja boxille kerkiän Ehkä klo 8 aikaan, eli menee varmaan keskiviikon puolelle mulla koko sarjan ajan.
Tämä nyt jo paras harjoitusaika-topic ever? :-)
Harjoitusaikoja ois taulussa omalta kohdalta nyt 14kpl+6kpl=20kpl
Eiköhän tuo riitä. =)
RaabForRehab wrote: Märällä asfaltilla 60 vauhdista kakkosella täyskaasukiihdytys toi miltei kiihottuneen tilan :)No eihän tommosesta olympiavolkkarista voikkaan mitään aitoa erektiota saavuttaa :D
Joku duunijuttu sulla missä pääset testailee vai?
Pääsinpäs tänään testaamaan 8-koneista R8 Audia. Täytyy kyllä sanoa, että aika maukas laitos vaikka keli ei oikein autoa oikeuksiin päästänytkään.
Märällä asfaltilla 60 vauhdista kakkosella täyskaasukiihdytys toi miltei kiihottuneen tilan :)
TTJK107 wrote: Ei ollu S1 Quatroo? Se jos mikä olis huisi peli sellaseen.Just semmonen se oli... oli muuten vähän hankalaa ku jos jyrkempään mäkeen putos vauhti alle 15 mailiin ni sitä ei päässy enää ylös, turbo potkas pidon samantien irti, vaikka hädintuskin hipas kaasua. alas tullessa ku koitti moottorijarrutella ni ykköselle pudottaminen vei pidon ku moottorijarrutus oli niin vahva.
Ilimoottauvuttaan niin on eres mahdollisuus ajjaa..
"Ei ole Banin vika Racing" EIOO
#313 TehBigBunny
Serlvoletti.
-
SettlingAphid60 wrote: Oli vähän tylsää ni menin online raceen yksinäni, Löin grip modifierin keulasta ja perästä 75% hyppäsin mun R3 luokan audi kupee kuatroon ja koitin saada fujimi kaidoon puhtaan ajan... Osaa muuten olla hankalaa. EMMEi ollu S1 Quatroo? Se jos mikä olis huisi peli sellaseen.
*HOPLAA!*
Ilmoittautuminen päättyy lauantaina 12.1.2013 klo 18.
Tällöin pitää viimeistään myös ilmoittaa tallin autovalinta.
*HOPLAA!*
Ilmoittautuminen päättyy lauantaina 12.1.2013 klo 18.
Tällöin pitää viimeistään myös ilmoittaa tallin autovalinta.
SettlingAphid60 wrote: Oli vähän tylsää ni menin online raceen yksinäni, Löin grip modifierin keulasta ja perästä 75% hyppäsin mun R3 luokan audi kupee kuatroon ja koitin saada fujimi kaidoon puhtaan ajan... *Osaa muuten olla hankalaa.* EMMAmatööri! ^THIHII..CARCCUSEEN :)^ emm
Oli vähän tylsää ni menin online raceen yksinäni, Löin grip modifierin keulasta ja perästä 75% hyppäsin mun R3 luokan audi kupee kuatroon ja koitin saada fujimi kaidoon puhtaan ajan...
Osaa muuten olla hankalaa.
EMM
GT: Superiorjerde #63
Auto: Mercedes-Benz 190E
Auton tiedot: +300KW +450Nm
savulohi wrote: Hookkis ja Petu näköjään käyny jättämässä hämyt Katalooniaan. ^thihih^ Ei mene läpi.No ite en kyllä oo siellä tuon kovempaa ajanut. Ei oikein oo hallussa ko. rata. e/ olettaen, että näkyvissä on se aika mitä muistelen...