Forum - Finnish Racing League

F4SM - Ennakko

hulluseon

hulluseon 31.12.2012

  • 2
DarkWarjo wrote: Mikähän kohta sanassa kaikki oli hullille niin kovin epäselvä? :D
Siks et sie saat kyssyy.
DarkWarjo wrote: MIKSI väärä NISSAN ja väärä M3? TÄH?!
Miten niin vääriä? En minä nää mitään väärää noissa? ^Ei kun mulla ei oo lasit päässä niin enhän minä nää mitn^
THE FRC

THE FRC 04.01.2013

  • 0
"Kilpailukalenteri.":http://forzaracingclub.com/forum/12/1117/?page=1&postupdated=1#post-92237
Nikde

Nikde 04.01.2013 (edit 04.01.2013)

  • 2
Tykkäsin kyllä oikeinkin kovasti kaikista auto vaihtoehdoista, on aika hankala päättää minkä noista valittee :)
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 04.01.2013

  • 0
Rusty, otahan mut kyytiin... mun vauhin ja viritaidot kutakuinkin tunnetkin.
hulluseon

hulluseon 04.01.2013

  • 0
Nikde wrote: Tykkäsin kyllä oikeinkin kovasti kaikista auto vaihtoehdoista
Tämä on totta.
Nikde wrote: aika hankala päättää minkä noista valittee :)
No ei ole. Tosin vaan pelkään että kahta merkkiä näkee radalla enemmän kuin muita. Toivotaan ettei näin ole. Ja ennustan että yksi näistä takavetoisista tulee olemaan musta hevoinen.
Rusty McSteele

Rusty McSteele 04.01.2013

  • 1
SettlingAphid60 wrote: Rusty, otahan mut kyytiin... mun vauhin ja viritaidot kutakuinkin tunnetkin.
Sopii vallan mainiosti, enemmän pisteitä tallille.
DarkWarjo

DarkWarjo 04.01.2013

  • 1
Ilokseni kuuluu ilmoittaa että tällä kertaa Team Kamikazella on jopa YKSI kuski joka osaa ajaa! ps. se en ole minä!
jiveman74

jiveman74 05.01.2013

  • 0
PGR on hurja sakki :-) hyvä niin !
Nikde

Nikde 05.01.2013

  • 1
hulluseon wrote: No ei ole. Tosin vaan pelkään että kahta merkkiä näkee radalla enemmän kuin muita. Toivotaan ettei näin ole. Ja ennustan että yksi näistä takavetoisista tulee olemaan musta hevoinen.
Mulla tuli 4:llä autolla 0.250 sek sisään aikaa tänään testaillessa ja kaikissa oli hyvät ja huonot puolensa, yks oli muutaman kymmenyksen hitaampi, mutta mahdollisesti säädöillä korjattavissa. Joutunee vielä testaa useemmalla radalla noi vaihtoehdot, sitte ku vielä jaksais lähtee optimoimaan kokoonpanot joka autolle joka radalle erikseen... Juu ei. :D
hulluseon

hulluseon 05.01.2013

  • 2
DarkWarjo wrote: Ilokseni kuuluu ilmoittaa että tällä kertaa Team Kamikazella on jopa YKSI kuski joka osaa ajaa! ps. se en ole minä!
Mitä? Onks meillä kolomas kuski?
savulohi

savulohi 08.01.2013

  • 7
Petu ja Ville laittana loistavat säännöt ja autot kutoskaudelle. Ei jaksana pappa syttyä yhden auton kausille mutta nyt on lähettävä taas möhlimään. :)
THE FRC

THE FRC 09.01.2013

  • 0
*HOPLAA!* Ilmoittautuminen päättyy lauantaina 12.1.2013 klo 18. Tällöin pitää viimeistään myös ilmoittaa tallin autovalinta.
savulohi

savulohi 09.01.2013

  • 0
Multa löytyy muuten monen sorttista Corvette-aiheista tarraa jos jollakulla on käyttöä SM-karkeloissa. Kuvista löytyy esmes, kyselkää Livessä.
MehuSukka

MehuSukka 09.01.2013 (edit 09.01.2013)

  • 0
Jos joltain löytyy Nissanitarroja esim. Nismoa etc. tai jotain muuta perusmainostarraa nii tähän suuntaan vaan jos kehtaa lähetellä. Eivät tule poistumaan tätä tallia pitemmälle.
savulohi

savulohi 09.01.2013

  • 0
Miulla on Sfäden Calsonic R32, siinä on jotakin mutta melkeen vaatis Neljän Metrin luvat. Tuskinpa tuo pahastuu mutta en periaatteesta lähetä ilman lupia. Jospa se huomais tämän taikka kysäsen huomenna viestillä jos ei se täällä niin pyöri tähän hätään. Laittamassa on kuitenkin.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 12.01.2013

  • 0
Ei onnistunut THE FRC-nimimerkin kutsuminen kaverilistalle Livessä, kaverilista täynnä, forever alone...
JiippeR

JiippeR 12.01.2013

  • 0
^^ sama vika
PetuK

PetuK 13.01.2013 (edit 13.01.2013)

  • 1
Ootteko jonkun ennestään täällä aktiivisemmin pyörivän kaverilistoilla? Ilmoitelkaa vaikka tuonne kisatopikkiin, jos olette, niin sitä kautta sit ainakin löytyy. Ja huomenna sitten kun aika-ajolobbyt on julkaistu, niin huutelette hostin kaveriksi. Eiköhän ne hommat sit järjesty.
TehBigBunny

TehBigBunny 13.01.2013

  • 1
Herrat lisätty listalle.
hulluseon

hulluseon 13.01.2013 (edit 13.01.2013)

  • 0
Eli asiaa lobbyjaosta. En ymmärrä tätä nykyistä lobby jakoa ollenkaan. Miksi A lobby pitää aina saada täyteen ja loput jakaa? Tämänkin iltaisessa tapauksessa oli viivalla aluksi 35 kuskia. Kuitenkin valta osa piti saada A lobbyyn ja loput jakaa. Vai onko täällä taas kerran noussut esiin vain A-lobby merkitsee jotain ilmapiiri? Tasan jaettuna tämä olisi kaikille tasapuolisempaa sekä sitä väkeä olisi joka lobbyssa enemmän? Kun kuitenkin kolmeen lobbyyn porukka piti jakaa, niin miksi sitä ei voitu tehdä 12 12 ja 11 jaolla? Just my five pennies E. Tietty mikäs pakko sitä sääntöä on kesken kauden muuttaa. Tai ollenkaan jos siltä tuntuu.

Write a post

Sign in to post a post.