Forum - Recent Posts

Schimanski76

Schimanski76 01.12.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

savulohi wrote: Justiinsa alotin The Wiren(suom. Langalla) neloskauden, kolme ekaa tullu ahmittua pariin viikkoon tässä kivasti. En tajua miten tää on menny aikanaan ohi, on nimittäin ihan paras koskaan. Voiko kakkaa tämän paremmin sanoa? No ei. E: Tai no voi, mutta ei kukaan muu. Näitä on YouTube pullollaan. :D Homelandia suasittelen myäs.
Langalla on ihan parsoin sarja.
Hookkis

Hookkis 01.12.2012 in F4SM Kausi 5 - Harjoitusaikoja

Kierrostakaan en oo reeniä ajanu. Kait sitä sit huomenna kerkii ihan tarpeex ajaa..
savulohi

savulohi 01.12.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Justiinsa alotin The Wiren(suom. Langalla) neloskauden, kolme ekaa tullu ahmittua pariin viikkoon tässä kivasti. En tajua miten tää on menny aikanaan ohi, on nimittäin ihan paras koskaan. Voiko kakkaa tämän paremmin sanoa? No ei. E: Tai no voi, mutta ei kukaan muu. Näitä on YouTube pullollaan. :D Homelandia suasittelen myäs.
TehBigBunny

TehBigBunny 01.12.2012 in Hattrick

0-1 miulle kahren minsan kohrilla. Tuloo vähän toivoa mutta ... turhaan vastassa 1½ tähteä kovempi jengi ... 11´ tulivat tasoihin. ja 33' asti ollaan 1-1 tilanteessa. Ilkeästi pientä tikkaria tarjoaa ... 40' ja 2-1 skruu juu kais ...
TehBigBunny

TehBigBunny 01.12.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Länsiväylä Derby Nordiksella. Noita ei häviä edes Sopan IFK. Tiettyä vapautumista oli kuullema nähty....
Schimanski76

Schimanski76 01.12.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Schimanski76 wrote: Kohta sviikset kohti hämeen Linnaa. Aika isosti on saipulaisia tänään paikalla. :)
Aika isosti tuli myäs turpaan. Huono oli SaiPu tänään ja HPK hyvä.
Myyttirotta

Myyttirotta 01.12.2012 in LFS ?

Macela94 wrote: Ostin S1:n lähinnä siks koska siinä on jo kaikki oleellinen, itseasias toi S2 on "tuplasti" kalliimpi, eli toisinsanoen pitäis maksaa S1:n hinta uudelleen että saa päivitettyä S2:ksi. .
Joskus on saanut pienen etsimisen jälkeen epävirallisilta sivuilta suoraan s2 n.15 euroon ja elinikäiset päivitykset kuului hintaan.
BlueMasto

BlueMasto 01.12.2012 in Forza Horizon

TTJK107 wrote: Nyt heti vai?
En minä tiiä... joskus 20.00 jälkee? jos tulee porukkaa.
TTJK107

TTJK107 01.12.2012 in Forza Horizon

Nyt heti vai?
helluvaweevil

helluvaweevil 01.12.2012 in Forza Horizon

TUNING MAN 95 wrote: Tulisko tänää Porukkaa ajelee illalla????????
ei pysty täällä on lunta :D
BlueMasto

BlueMasto 01.12.2012 in Forza Horizon

Tulisko tänää Porukkaa ajelee illalla????????
Rintala

Rintala 01.12.2012 in Oma kulkineesi

DarkWarjo wrote: Bemsu kai riittävän matala.. piti rakentaa ramppi et saa edes talliin... tosin, voishan sitä viel vähä laskee... :P
Ei ole riitävän matalaa. Aina voi laskea ;)
DarkWarjo

DarkWarjo 01.12.2012 in Oma kulkineesi

Bemsu kai riittävän matala.. piti rakentaa ramppi et saa edes talliin... tosin, voishan sitä viel vähä laskee... :P
pokalemestari

pokalemestari 01.12.2012 in kuinka moni ajanut oikeasti radalla

viluzki1 wrote: Olen ajanut turun karting radalla. kavilannummen kauko-ohjattava radalla polttis autollani ja äidin takavetosella 83 corolla dx alastarolla kun menin ratatuomari pisteelle reiskan rähinöissä tänä vuonna. :)
Maailman paras äiti.
joonas6

joonas6 01.12.2012 in Ei mulla muuta

Juu niin minäkiin. Tuossa Insane editionissa oli heti aluksi jo auki se M700 Snipu jossa on äänen vaimennin ja kaikkee muuta hauskaa auki.
viluzki1

viluzki1 01.12.2012 in kuinka moni ajanut oikeasti radalla

Olen ajanut turun karting radalla. kavilannummen kauko-ohjattava radalla polttis autollani ja äidin takavetosella 83 corolla dx alastarolla kun menin ratatuomari pisteelle reiskan rähinöissä tänä vuonna. :)
IIPPONEN

IIPPONEN 01.12.2012 in Ei mulla muuta

joonas6 wrote: Ihan huippu on tämä Farcry 3. Autot käyttäytyy paremmin kun Forza Horizonissa ja tekemistä riittää
ajaminen on kyl siin ihan saatanan hauskaa :D ite vedän kunnon hiipimistaktiikal, kaukaata sniputtaa ja muutaman laukauksen jälkeen vaihtaa asemia ;) ps. kyllähän se insane editionina oli pakko ostaa :D muutaman lisäosa tehtävän tehny ja on tunnelmallisii ja haastavii tehtävii :)
Schimanski76

Schimanski76 01.12.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Kohta sviikset kohti hämeen Linnaa. Aika isosti on saipulaisia tänään paikalla. :)
joonas6

joonas6 01.12.2012 in Ei mulla muuta

Ihan huippu on tämä Farcry 3. Autot käyttäytyy paremmin kun Forza Horizonissa ja tekemistä riittää
TehBigBunny

TehBigBunny 01.12.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Dear Santa. !http://yfrog.com/scaled/landing/878/mzrsw.jpg!