Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 01.12.2012 in Oma kulkineesi

Bemsu kai riittävän matala.. piti rakentaa ramppi et saa edes talliin... tosin, voishan sitä viel vähä laskee... :P
pokalemestari

pokalemestari 01.12.2012 in kuinka moni ajanut oikeasti radalla

viluzki1 wrote: Olen ajanut turun karting radalla. kavilannummen kauko-ohjattava radalla polttis autollani ja äidin takavetosella 83 corolla dx alastarolla kun menin ratatuomari pisteelle reiskan rähinöissä tänä vuonna. :)
Maailman paras äiti.
joonas6

joonas6 01.12.2012 in Ei mulla muuta

Juu niin minäkiin. Tuossa Insane editionissa oli heti aluksi jo auki se M700 Snipu jossa on äänen vaimennin ja kaikkee muuta hauskaa auki.
viluzki1

viluzki1 01.12.2012 in kuinka moni ajanut oikeasti radalla

Olen ajanut turun karting radalla. kavilannummen kauko-ohjattava radalla polttis autollani ja äidin takavetosella 83 corolla dx alastarolla kun menin ratatuomari pisteelle reiskan rähinöissä tänä vuonna. :)
IIPPONEN

IIPPONEN 01.12.2012 in Ei mulla muuta

joonas6 wrote: Ihan huippu on tämä Farcry 3. Autot käyttäytyy paremmin kun Forza Horizonissa ja tekemistä riittää
ajaminen on kyl siin ihan saatanan hauskaa :D ite vedän kunnon hiipimistaktiikal, kaukaata sniputtaa ja muutaman laukauksen jälkeen vaihtaa asemia ;) ps. kyllähän se insane editionina oli pakko ostaa :D muutaman lisäosa tehtävän tehny ja on tunnelmallisii ja haastavii tehtävii :)
Schimanski76

Schimanski76 01.12.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Kohta sviikset kohti hämeen Linnaa. Aika isosti on saipulaisia tänään paikalla. :)
joonas6

joonas6 01.12.2012 in Ei mulla muuta

Ihan huippu on tämä Farcry 3. Autot käyttäytyy paremmin kun Forza Horizonissa ja tekemistä riittää
TehBigBunny

TehBigBunny 01.12.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Dear Santa. !http://yfrog.com/scaled/landing/878/mzrsw.jpg!
TehBigBunny

TehBigBunny 01.12.2012 in Hattrick

Tänään tuloo komiasti turpia. ^Faffasti Skimmerin wika^ Mutta koska muuton on niin hiano päivä niin ei haittaa. // Sain kentälle joukkueen kovimman kokoonpanon. (Silti ei siis mitään saumaa)
Mace

Mace 01.12.2012 in LFS ?

J4RSK4 wrote: Suoraan S2 jos meinaa päivittää. saa kaikki radat ja viralliset kärryt. hintaero s1 ->s2 ei ole kovin iso.
Ostin S1:n lähinnä siks koska siinä on jo kaikki oleellinen, itseasias toi S2 on "tuplasti" kalliimpi, eli toisinsanoen pitäis maksaa S1:n hinta uudelleen että saa päivitettyä S2:ksi. Ainoo mitä tos S2:ssa olis on se FZ50, pari rataa ja se että moni servuista on S2. Muuten S1:ssa saaki jo hyvät autot ja radat.
Tuomo33

Tuomo33 01.12.2012 in LFS ?

Mie voin myös pistää servun pystyyn, jos tarvetta. Ilmotaneen milooin haluaa, niin eiköhän se onnistu Itse mukaan tulen, jos jotenkin saan jobailtua, myös demo version mukaan...
hulluseon

hulluseon 01.12.2012 in Ei mulla muuta

!http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTYC5JDMDbhUaTI_uFqR9DJpy3mxiKM8vn7xw5bVlUKR8Ds3lsNIg! Did I ever tell you definition of insanity? Aiwan loistava peli on tämä FarCry3. Eipä mulla sitten muuta.
Myyttirotta

Myyttirotta 01.12.2012 in LFS ?

Suoraan S2 jos meinaa päivittää. saa kaikki radat ja viralliset kärryt. hintaero s1 ->s2 ei ole kovin iso.
Pottae

Pottae 30.11.2012 in LFS ?

Jos Elisa korjais mun NAT ongelman niin pääsisin ajamaan muiden kanssa.
Mace

Mace 30.11.2012 in LFS ?

Tuli ostettua S1:n, melko turhaan.. ainaki toistaseks. Hyvä se silti on. !http://i2.minus.com/inQfujw6iRrHC.png!
djrunkkari

djrunkkari 30.11.2012 in F4SM Kausi 5 - Harjoitusaikoja

jiveman ei ressaa toisinku runkkari(t)
Rintala

Rintala 30.11.2012 in GrassRuuts - Höpötystä

Kiinnostaisiko jotakuta ostella mun kanssa tallitilaa? Autohalli (8 paikkaa) – 75 000 € Eli neljä paikkaa hintaan 37 500€
Rintala

Rintala 30.11.2012 in GrassRuuts - Jotain aivan muuta -

GT : Rintala Car: 1997 Nissan Skyline GT-R V-Spec (WarCry)
KKNGS

KKNGS 30.11.2012 in GrassRuuts - Höpötystä

Rintala wrote: Mees Räyhä kurkkaa mun tallia. Nyt on meinaan vekotin joka menee lintassa. _________________________ *TULEEKO JOKU KRIFTAA MUN KANSSA?!*
Jos saan vähän rahaa vielä niin mullakin tulee olemaan sellanen hauska linttaskylle Sit ollaan team skylle ^vähän niinku jokkiksessa "Team Red VW" Joonaksen kanssa^
Tuomo33

Tuomo33 30.11.2012 in Drifting seuraa?

Hophop nyt on lobbya pystyssä, tulkaa jos kiinostaa