Forum - Recent Posts

hulluseon

hulluseon 28.11.2012 in Ei mulla muuta

IIPPONEN wrote: huomen farcry 3
Jep. On varmasti hyvä. On pakko olla tai mie huuvvot annan heti.
joonas6 wrote: Ei ole yhtään hyvä tämä nyt!!! Huomenna iltavuoro ja tili tulloo kanssa vasta perjantaina
!http://static.fjcdn.com/pictures/Huehuehuehue.+Look+at+it+without+smiling_6ffabf_4189537.jpg! EMM
PetuK

PetuK 28.11.2012 in F4SM Kausi 5 - Harjoitusaikoja

TrickHat FIN wrote: Hopeakivi 1.07.916 PI415
PI sama, aika ei :(
joonas6

joonas6 28.11.2012 in Ei mulla muuta

IIPPONEN wrote: huomen farcry 3
Ei ole yhtään hyvä tämä nyt!!! Huomenna iltavuoro ja tili tulloo kanssa vasta perjantaina
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 28.11.2012 in Ei mulla muuta

ainoo mikä tos on vikana on se, et se ei oo mun =S
Latetzki

Latetzki 28.11.2012 in Ei mulla muuta

Kesärenkaille hyvä talvisäilytyspaikka.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 28.11.2012 in Ei mulla muuta

näillä mennään
IIPPONEN

IIPPONEN 28.11.2012 in Ei mulla muuta

huomen farcry 3
Finski fani

Finski fani 28.11.2012 in Ei mulla muuta

Yhtään en ole pelannut tätä peliä, mutta juutuupista kaikki jaksot oon kahtonu jonku pelaamana. Menee se näinkin. =P Heavy rainin kanssa sama homma. ;)
joonas6

joonas6 28.11.2012 in Skyrim

"Että näin":http://www.youtube.com/watch?v=MxHbO1MHXuI&feature=g-high
djrunkkari

djrunkkari 28.11.2012 in F1-kausi 2012

"Michael Schumacher Tribute - When Words Are Not Enough":http://www.youtube.com/watch?v=2EQYimzsaW0
Rintala

Rintala 28.11.2012 in Ei mulla muuta

Voihan itku. EMM
joonas6

joonas6 28.11.2012 in Ei mulla muuta

On todella hyvä. Jos ei tule lopussa pala kurkkuun niin on päässä jotain vikaa.
Rintala

Rintala 28.11.2012 in Ei mulla muuta

joonas6 wrote: The Walking Dead pelattu ja itketty läpi. EMM
En oo ostanu vielä ep vitosta. Oliko hyvä?
joonas6

joonas6 28.11.2012 in Ei mulla muuta

The Walking Dead pelattu ja itketty läpi. EMM
RauhaMees

RauhaMees 28.11.2012 in Ei mulla muuta

Jos nyt olisi rahaa. Lähtisin Ranskaan tapaamaan hyvää ystävää. Mutta kun ei oo rahaa, niin tarvii vaa chättäillä facen välityksellä :( Emm
RauhaMees

RauhaMees 28.11.2012 in Yleinen keskustelu autoista

@ Macela: Joskus on vaa hyvä ettei konsepti autot tuu markkinoille. RX7 konsepti....hyi!
joonas6

joonas6 28.11.2012 in Ei mulla muuta

8 BIT Nintendo tehtaan pahvilaatikossa ja styrokseiisa Aina kun boksi leikkaa kiinni niin pelataan super Mario Bros 3:sta :) EMM
RauhaMees

RauhaMees 28.11.2012 in Ei mulla muuta

DarkWarjo wrote: Jätkän psone pelaa? oho.. meil oli kolme ja kaikki hajos jossai välissä. rakentelin jopa viel kahdesta hajonneesta yhen toimivan vaa seki hajos sit myöhemmin :D
Juu toimii. On viel 96 vuonna ostettu jos oikein muistan. Mulla oli aluks toinen pleikka ykkönen joka oli rakennettu poltettuja pelejä varten, mutta se myytiin kuukuaden sisäl ja hankittiin iha legit versio. Täysin toimiva se on vieläki. Välillä käynnistelen ja pelailen sillä varmistaakseni sen toiminnan. Säilytän sitä nykyää suljetussa pahvilaatikossa.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 28.11.2012 in Ei mulla muuta

Rayha300 wrote: Kovat jätkät pelaa sitä alkuperäsellä pleikka ykkösellä :) Tästä tulikin mieleen, että vois sen pleikan tuolta pahvilaatikosta ottaa pois ja kokeilla vähä tykittää crasheja.
Pleikka ja peli löytyis hyllystä, mutta ohjaimet ja multitabi on kaverilla, kun tossa kesällä pari kertaa mätättiin siellä ja jätin ne sinne jos vaikka myöhemmin pelailis uudestaan.
TTJK107

TTJK107 28.11.2012 in Yleinen keskustelu autoista

hulluseon wrote: Normaalia. Ei kiinnosta myydä yhtään mitään siinä kaupassa, jos ostaja ehdokas on alle kolmekymppinen, farkut jalassa kauppaan tuleva normaalin näköinen nuori mies. Jos kyseisellä on henkilöllä on sitten pukupäällä, taakse kammattu limanuljaska kampaus ja salkku kädessä, niin sitten myydään vaikka oma äiti sille pojan klopille. Nähty homma. Tosin tuota Avensista mitä olen katselemassa ei onneksi tarvitse mennä kyselemään Kuopion Autokaupalta, vaan siltakylästä. Ehkä.
Liikekohtaista. Täälä kun menee autoliikkeeseen, niin jos vain autojenväliin menet suikkelehtimaan, niin alle kahdessa minuutissa tulee myyjä kysymään, mitä saisi olla. Niin, ja meikällähän ikää se 19 tällähetkellä, ja ko. liikkeestä kävin ostamassa autoni kortin saatua.