Forum - Recent Posts
Jaaha, pitääkö tässä ite ajaa sitte vielä kymppä kovempaa? (näyttäs olevan trendi)
Kyllä ajotyylillä on jotain vaikutusta, ainakin edellisessä kisassa mulla ja dj:llä renkaat kulu eri tahtiin ja dj:llä tais kuluu vikalla stintillä renkaat nopeemmin ku ekalla. Examin ja Eegacin linjoilla kyllä hyvinkin pitkälti mielekkään kaluston suhteen. Tämmöstä kulta-ajan DTM tyylistä sarjaa on toivottu ja odotettu ja vatvottu jo pidemmän aikaa, please make it happen. Ei oo mitään parempaa vakioautokilpurii ku ton tapaset.
Siinä on kansi
!https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/15079_10151159808501633_334813871_n.jpg!
01:43.720 PI412 ei tuosta paljon kovempaa pääse.
Ei juuri mistään.
"Ylämaan lehemät":http://www.highlandcattle.fi/historia.php
Se on vaan niistä Ylämaan lehemistä tehtyä jauhelihaa, todella rasvatonta. Sain sattumalta kaverilta. Tuohon laettaa vaan mahdollisimman rasvatonta lihhaa kun sitä rasvaa tulee muutenkin kivasti.
Minusta sillä ole mitenkään suurta merkitystä, mutta ainakaan minun ajotyylillä ei ole merkitystä ajatko Tsukuballa nätisti (40 kmh) vai lappulattiassa.
Hookkiksen kans avattiin just skumppapullo! < 3 :PPPPPPPPPP
EMM :))
Mitä mahtaa olla ylämaankarjan jauheliha ja mistä sitä saa?
Jos se on yhtä taitava kun yksi kaveri noita renkaita vaihtamaan.
Tuli meille vaihtamaan renkaita kun ei raasulla ollut tunkkia. Piti kädestä pitäen näyttää että mihin kohtaan tunkki laitetaan. Tunkin asettelun jälkeen Sanoin hänelle että rupeaa avaamaan pultteja, ja lähdin itse sisälle keittämään kahvia. Kohta se tulee sisälle ja näyttää että "Ei nämä pultit aukee. Näistä irtoo vaan tämä kiiltävä pinta"
Se lyö käteen kromatun muovin palan. Minä tuijotan pari minuuttia muovin palaa kädessä, levy lyö tyhjää.
Sitten minä saan sanottua että "Mennäänpä kahtomaan mistä tässä on kyse." Mennään ulos ja kaveri näyttää pölykapselin koriste muovi mutteria ja sanoo "Näistä irtoo vaan tämä kuori."
Minä
!http://omglol.kerrolisaa.com/1/11519.jpg!
EMM
bizarretrip wrote: 1:43.869 PI 408Medicated Machine. ;)
Piti tehä iisiä uunimakkaraa, mutta siitä tulikin jotain makkarapataa tjtn. Pannulle pistin pekonia ja sibalii paljon ja siihen vielä pistin jotain dolmio-soosia. Koko mössön sitten heitin kahen avatunuunimakkaran päälle ja vielä koko roskan päälle paljon juustoa. Uunissa jonkin aikaa ja hyvää tuli. Makarylliä keitin siihen vielä kyytipojaksi...
Millonhan oon viimeks syöny paahtoleipää ja kaakaota, että ku oliki hyvää :)
"- Ennemmin myyn autoni pois kuin vaihdan itse talvirenkaat, hörähtää Helsingin Kallion Vianor-liikkeeseen renkaidenvaihtoa varten harmaalla Volvollaan kurvannut Jari Ahde."
Heh, stadilaiset... Ohan se joo tosi kova homma...
1:43.869 PI 408
hulluseon wrote: Viimeisen kerran tähän asiaan palaan nyt. LOBBY ASETUKSET. Katsokaa ja hämmästykää...Tarkotakko, että pitäisi testailla miten noi handicap asetukset toimii, jos on erilaisia autoja porukalla? Eipä noilla lobbyasetuksilla muuten voi hirveästi mitään enempää vaikuttaa ellen mä nyt jotain missannut. Ite ainakin tykkäsin etuveto Fiatista sen aikaa mitä kerkesin Tsukubassa ajella.Tosin ite pitäis näköjään oikeasti alkaa sitä nappikytkintä käyttää, kun suorilla ja muutenkin tulee ihan kivasti takkiin.
FINBULLET wrote: Hölmöä kun tässä ei pääse puskien läpi eikä muutaman sentin paksuisen katkea.Autot voisi myös likaantua.Ai suaki vaivaa se männyntaimi siinä reitinvarrella?
Munmielestä tuo Fiuden on oikeen mukava ajettaja, mutta lisätehoo kaipailisin.
Mutta enskaudeksi sitte halutaan jotain muuta kuin etuveto Fiudeja.
Järjestäjä valittoo auton ja ei valitus oikeutta
^valinta ei kuitenkaan kaikkia miellytä, joten ajetaan sillä mitä annetaan^
Driver181 wrote: Yksi sana : Ei DRAGEJA. Vaikka nuo nyt niin "realistisesti" kuluvat nii niissä ei ole ollenkaan *SIVUTTAISPITOA*. Tottakai ne suoralla pitää mutta mutkissa ne on aivan karseet. Mutkissahan nuo on yhtä ku streetit.. Pelintekiöiden fakta.Mä kyllä tykkäsin DRAG renkaista, olivat tarpeeksi mielenkiintoiset ajettavaksi. Toki hitusen kääntäes kun erehdyt painamaan jarrua, niin perä lähtee alta jännän helposti...