Forum - Recent Posts

KKNGS

KKNGS 03.11.2012 in Forza Horizon

Ketään nytten? Näissä PR stunteissa saa btw ajaa unicorneilla, ainakin joissain. Ajelin nelikkoruhvilla.
TehBigBunny

TehBigBunny 03.11.2012 in PPPP

Mie kuulin taas notta oli tämä Slohes männy sinne, humalassa, polskimaan ... oli vähän läikkynyt yli ...
Mace

Mace 03.11.2012 in 3D -mallinnus

En tie näyttääkö yhtää vaihdekepiltä vai joltain ihan muulta :D !http://i.minus.com/jdlfsScJlb4M5.jpg!
Schimanski76

Schimanski76 03.11.2012 in Ei mulla muuta

hulluseon wrote: Koska tietoturva hässäkkä IE selaimen kanssa. Samasta syystä en saa ladattua Lumia phooniin itsensäpaljastelijaa. EMM
Eli tälle ongelmalle ei voi siis tehdä mitään? Yle Areenaa olisin halunnut joskus mulkasta. EMM
hulluseon

hulluseon 03.11.2012 in Ei mulla muuta

Koska tietoturva hässäkkä IE selaimen kanssa. Samasta syystä en saa ladattua Lumia phooniin itsensäpaljastelijaa. EMM
PetuK

PetuK 03.11.2012 in F4SM Kausi 5 - Ilmoittautuminen

Schimanski76 wrote: Jos ei ole liian myöhäistä niin Sputnikkeihin tulisi vielä Savulohes messiin. Eli kokoonpano numeroineen(mie unohdin muuten laittaa ne numerot ja ne puuttuu näköjään tuosta listasta) Tästä voi kopipastata managemäntti *Sputnik Racing* #26 Capo26RS #76 Schimanski76 #44 Savulohi
Ok
Schimanski76

Schimanski76 03.11.2012 in Ei mulla muuta

Hei jatkät,miulla ois kysymys. Miksen mie saa tähän xboksin Interner-selaimeen ladattua Flash Playeria? Eihän se suostu näyttämään mitn videoita ilman sitä. Ei muita kysymyksiä tällä kertaa.
Schimanski76

Schimanski76 03.11.2012 in F4SM Kausi 5 - Ilmoittautuminen

Jos ei ole liian myöhäistä niin Sputnikkeihin tulisi vielä Savulohes messiin. Eli kokoonpano numeroineen(mie unohdin muuten laittaa ne numerot ja ne puuttuu näköjään tuosta listasta) Tästä voi kopipastata managemäntti *Sputnik Racing* #26 Capo26RS #76 Schimanski76 #44 Savulohi
savulohi

savulohi 03.11.2012 in PPPP

hulluseon wrote: No niin Sfäde ja Lohes. Kumpi se "oli":http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/11/1648860/vesitorni-romahti-jyvaskylassa ? Ja minä en hyväksy mitään ei kun tuo toinen pakotti vastauksia...
Sfärski riccoi. Rabuloissaan janotti, sanovat.
Goofy FIN

Goofy FIN 03.11.2012 in F4SM Kausi 5 - Ilmoittautuminen

Josko toi TEAM ÄFFÄRCEE Näyttää sitä lopullista vihreetä lamppua niin siellä ollaan . Tai sitten vedetään soolo mallilla , voin kyllä sooloillakin ettei enempää kiirettä tulisi aikataulun kanssa.Kumminkin viimetipan osanottajia olen niin ...
hulluseon

hulluseon 03.11.2012 in PPPP

No niin Sfäde ja Lohes. Kumpi se "oli":http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/11/1648860/vesitorni-romahti-jyvaskylassa ? Ja minä en hyväksy mitään ei kun tuo toinen pakotti vastauksia...
DarkWarjo

DarkWarjo 03.11.2012 in Yleinen Naisystävä Topic

Rintala wrote: Viiden vuoden suhde ohi. Tänään kimpsut ja kampsut kasaan..
auts..
Goofy FIN

Goofy FIN 03.11.2012 in Tallia vailla

TehBigBunny wrote: Tuu meille saat -kahveeta ja pullaa- ! TEAM ÄFFÄRCEE, wanhin ja caunein.
Sinne sitten
hulluseon

hulluseon 03.11.2012 in PPPP

Rayha300 wrote: Nyt se toimii ku meni eka kirjautuu google tilille ja sitte meni vasta youtubeen. Eiku uppimaan uuvvelleen. // En tiedä mitä tein FRC:lle, mutta etusivulla on joku kysymysmerkki acco.
Särköö FRC:n ja saa letkusta !!!
KKNGS

KKNGS 03.11.2012 in PPPP

Annoin skimmylle peukun -se vei koko käden- niin tuo peukkujuttu hävis... ***TANAN RÄYHÄ***
Schimanski76

Schimanski76 03.11.2012 in PPPP

Rayha300 wrote: Nyt se toimii ku meni eka kirjautuu google tilille ja sitte meni vasta youtubeen. Eiku uppimaan uuvvelleen. // En tiedä mitä tein FRC:lle, mutta etusivulla on joku kysymysmerkki acco.
Ensin se rikkoo Juutuupin ja sitten se rikkoo FRC:n. Ei ole hyvä tämä Räyhis.
RauhaMees

RauhaMees 03.11.2012 in PPPP

Nyt se toimii ku meni eka kirjautuu google tilille ja sitte meni vasta youtubeen. Eiku uppimaan uuvvelleen. // En tiedä mitä tein FRC:lle, mutta etusivulla on joku kysymysmerkki acco.
KKNGS

KKNGS 03.11.2012 in PPPP

No se ei johdu tubesta, koska mulla toimii kaikki ihan normaalisti.
RauhaMees

RauhaMees 03.11.2012 in PPPP

Mulla tulee ku yritän takasin kirjautuu sisään: Pahoittelemme, mutta palvelu ei ole tällä hetkellä käytettävissä. Yritä myöhemmin uudelleen. Kai se on sitte odoteltava.
KKNGS

KKNGS 03.11.2012 in PPPP

No mulla ainakin toimii just käynnistin koneen