Forum - Recent Posts
Ketään nytten?
Näissä PR stunteissa saa btw ajaa unicorneilla, ainakin joissain.
Ajelin nelikkoruhvilla.
Mie kuulin taas notta oli tämä Slohes männy sinne, humalassa, polskimaan ... oli vähän läikkynyt yli ...
En tie näyttääkö yhtää vaihdekepiltä vai joltain ihan muulta :D
!http://i.minus.com/jdlfsScJlb4M5.jpg!
hulluseon wrote: Koska tietoturva hässäkkä IE selaimen kanssa. Samasta syystä en saa ladattua Lumia phooniin itsensäpaljastelijaa. EMMEli tälle ongelmalle ei voi siis tehdä mitään? Yle Areenaa olisin halunnut joskus mulkasta. EMM
Koska tietoturva hässäkkä IE selaimen kanssa. Samasta syystä en saa ladattua Lumia phooniin itsensäpaljastelijaa.
EMM
Schimanski76 wrote: Jos ei ole liian myöhäistä niin Sputnikkeihin tulisi vielä Savulohes messiin. Eli kokoonpano numeroineen(mie unohdin muuten laittaa ne numerot ja ne puuttuu näköjään tuosta listasta) Tästä voi kopipastata managemäntti *Sputnik Racing* #26 Capo26RS #76 Schimanski76 #44 SavulohiOk
Hei jatkät,miulla ois kysymys.
Miksen mie saa tähän xboksin Interner-selaimeen ladattua Flash Playeria?
Eihän se suostu näyttämään mitn videoita ilman sitä.
Ei muita kysymyksiä tällä kertaa.
Jos ei ole liian myöhäistä niin Sputnikkeihin tulisi vielä Savulohes messiin.
Eli kokoonpano numeroineen(mie unohdin muuten laittaa ne numerot ja ne puuttuu näköjään tuosta listasta)
Tästä voi kopipastata managemäntti
*Sputnik Racing*
#26 Capo26RS
#76 Schimanski76
#44 Savulohi
hulluseon wrote: No niin Sfäde ja Lohes. Kumpi se "oli":http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/11/1648860/vesitorni-romahti-jyvaskylassa ? Ja minä en hyväksy mitään ei kun tuo toinen pakotti vastauksia...Sfärski riccoi. Rabuloissaan janotti, sanovat.
Josko toi TEAM ÄFFÄRCEE Näyttää sitä lopullista vihreetä lamppua niin siellä ollaan . Tai sitten vedetään soolo mallilla , voin kyllä sooloillakin ettei enempää kiirettä tulisi aikataulun kanssa.Kumminkin viimetipan osanottajia olen niin ...
No niin Sfäde ja Lohes. Kumpi se "oli":http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/11/1648860/vesitorni-romahti-jyvaskylassa ? Ja minä en hyväksy mitään ei kun tuo toinen pakotti vastauksia...
Rintala wrote: Viiden vuoden suhde ohi. Tänään kimpsut ja kampsut kasaan..auts..
TehBigBunny wrote: Tuu meille saat -kahveeta ja pullaa- ! TEAM ÄFFÄRCEE, wanhin ja caunein.Sinne sitten
Rayha300 wrote: Nyt se toimii ku meni eka kirjautuu google tilille ja sitte meni vasta youtubeen. Eiku uppimaan uuvvelleen. // En tiedä mitä tein FRC:lle, mutta etusivulla on joku kysymysmerkki acco.Särköö FRC:n ja saa letkusta !!!
Annoin skimmylle peukun -se vei koko käden- niin tuo peukkujuttu hävis...
***TANAN RÄYHÄ***
Rayha300 wrote: Nyt se toimii ku meni eka kirjautuu google tilille ja sitte meni vasta youtubeen. Eiku uppimaan uuvvelleen. // En tiedä mitä tein FRC:lle, mutta etusivulla on joku kysymysmerkki acco.Ensin se rikkoo Juutuupin ja sitten se rikkoo FRC:n. Ei ole hyvä tämä Räyhis.
Nyt se toimii ku meni eka kirjautuu google tilille ja sitte meni vasta youtubeen. Eiku uppimaan uuvvelleen.
// En tiedä mitä tein FRC:lle, mutta etusivulla on joku kysymysmerkki acco.
No se ei johdu tubesta, koska mulla toimii kaikki ihan normaalisti.
Mulla tulee ku yritän takasin kirjautuu sisään: Pahoittelemme, mutta palvelu ei ole tällä hetkellä käytettävissä. Yritä myöhemmin uudelleen.
Kai se on sitte odoteltava.
No mulla ainakin toimii
just käynnistin koneen