Forum - Recent Posts

jiveman74

jiveman74 02.11.2012 in F4SM Kausi 5 - Ilmoittautuminen

Goofy FIN ilmoittaa itsensä mukaan kuten Petukin kanssa sovimme ja hänen numero 555 tiimiä hänkin vailla jotta notta......on tänään vasta myöhään koneella joten lupasin tehdä tämän. On tietoinen säännöistä yms........
jiveman74

jiveman74 02.11.2012 in FRC Numeroinnit

Goofy FIN valitsee jouheesti numeron 555
jiveman74

jiveman74 02.11.2012 in F4SM Kausi 5 - Ilmoittautuminen

Goofy FIN osallistuu teen vain nämä ilmoittautumisasiat hänen puolesta ei ole kotona kuin vasta tänään myöhään illalla ilmoitin tästä Petukille kyllä........Ja Tallipaikkaa hänkin vailla .
Ac3Way

Ac3Way 02.11.2012 in Pakkosuomi peleissä ja Livessä

Jep. Sitä, kun on pikkupojasta asti tottunut peleissä englannin kieleen niin menee tuo huono suomenkieli vähän ohi.
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 02.11.2012 in Pakkosuomi peleissä ja Livessä

Latetzki wrote: Hirveestipä haittaa tuo suomennos :P Tuskin edes huomaa enää. Mut voihan se muissa peleissä olla ärsyttävä.
Mua kyllä haittaa aika pahasti nää "Naksauta ohjainlaipan B-näppäintä käynnistääksesi sivuluisun" -jutut, ei yhtään istu suomi mun korvaan peleihin ja käyttöliittymiin liittyvissä jutuissa. Ymmärrän kyllä että toiset sen haluaa, mutta olisi mukavaa antaa mahdollisuus vaihtaa myös englantiin.
KKNGS

KKNGS 02.11.2012 in Ei mulla muuta

Tajusin vasta että sen jälkeen kun joku -niin vitun kivasti- hakkeroi ton mun live accountin, sinne on ilmestyny peli nimeltänsä Fifa 09 sinne gamerscoreen. EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 02.11.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Pelsuihinkin, vihdoin, vahvistusta. !http://media.tumblr.com/tumblr_lfzupsRR2w1qfytki.gif!
Ac3Way

Ac3Way 02.11.2012 in Ei mulla muuta

Ensimmäinen kouluviikko eskarissa takana. Kertakaan ei kukaan varastanut mun eväitä tai vetänyt housuja korviin asti. Paras viikko ikinä! oikeastaan EMM
Ac3Way

Ac3Way 02.11.2012 in Need For Speed: Most Wanted (Remake)

VITTU MITÄ PASKAA
PetuK

PetuK 02.11.2012 in F4SM Kausi 5 - Ilmoittautuminen

Driver181 wrote: _*Team Gulf Racing*_ _Drivers:_ _- Driver181 *#181*_ _- SettlingAphid60 *#?*_ ^Jos joku halajaa tallipaikkaa niin yksityisviestiä mulle^
Onko tämä settttttlingin liittyminen varma homma? Että menee oikein tuonne tietoihin sitten... Setttttling, varaapa "täältä":http://forzaracingclub.com/forum/12/924/ vapaa numero.
TTJK107

TTJK107 02.11.2012 in Need For Speed: Most Wanted (Remake)

Onko palijoki muokattu pleikka kakkosen ajoista Mostwantedia? Mielestäni se alakuperäänen oli ehkä paras koskaan tehty peli pleikka kakkoselle.
djrunkkari

djrunkkari 02.11.2012 in Need For Speed: Most Wanted (Remake)

Jos pelissä pääsee ajaan David Carusolla niin ostan.
jimmykojootti

jimmykojootti 02.11.2012 in Need For Speed: Most Wanted (Remake)

Latetzki wrote: "Ideana on tulla kaupungin etsityimmäksi katukaahariksi..." Mistä lähtien ei ole ollut? :D Tai suosituimmaksi.
Nooh, Pro Street ja Shiftit, muistaakseni Undercoveris oltiin kyttä ja Carbonis piti päihittää muut tiimit...
Latetzki

Latetzki 02.11.2012 in Need For Speed: Most Wanted (Remake)

__"Ideana on tulla kaupungin etsityimmäksi katukaahariksi..."__ Mistä lähtien ei ole ollut? :D Tai suosituimmaksi. Grafiikka on tosiaan tossa hyvä. Ei vaan oikeen nappaa nää NFS:t enää kun ei näissä mielestäni ole muuttunut paljoa mikään ja ei mikään loistava peli ole verrattuna muihin autopeleihin. Näissä kun nykyään mennään superautoilla kahtasataa mutkaan jne. Saattaa tää kavereiden kanssa olla ihan hauskaa. AI on näkemäni perusteella tehty aika laiskasti. Kun ne on ohjelmoitu siten että jos sen matka tökkää johonkin ja pelaaja pääsee karkuun niin se spawnaa pelaajan taakse hetken kuluttua.
jimmykojootti

jimmykojootti 02.11.2012 in Need For Speed: Most Wanted (Remake)

Onko joku muu kokeillut? Eli uus NFS ( huoh ), tälläkertaa tekijänä Criterion games ja tietysti myös EA. Pelissä huomaa selvästi, että mukana on edes jonkinverran parempi autopelin tekijä kun EA, koska esim. fysiikat ovat kerrankin parantuneet (Eivät ne hyvät kuitenkaan ole). Grafiikat ovat kyllä häikäisevät, mielestäni voittavat Horizonin, musiikki on todella hyvä ( Pelin alussa CSI Miamin tunnari
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 02.11.2012 in Pakkosuomi peleissä ja Livessä

Rayha300 wrote: Mä ainakin muutin Locationin. Nyt mulla on englannin kielinen Horizon.
Hollannissa ja Ruotsissa Localen vaihto ei auta dashboardin kieleen, ja on muutenkin vammaista, että käyttäjän "Language"-asetusta ei kunnioiteta. Veikkaan että jatkossa localen vaihto ei vaikuta peleihinkään, eli tämänhetkinen Horizon-kierto on vain laastaria avohaavaan.
Latetzki

Latetzki 02.11.2012 in Pakkosuomi peleissä ja Livessä

Hirveestipä haittaa tuo suomennos :P Tuskin edes huomaa enää. Mut voihan se muissa peleissä olla ärsyttävä.
RauhaMees

RauhaMees 02.11.2012 in Pakkosuomi peleissä ja Livessä

Mä ainakin muutin Locationin. Nyt mulla on englannin kielinen Horizon.
Pottae

Pottae 02.11.2012 in Ei mulla muuta

Mikäs päivä tänään on? ... Perjantai! !http://www.nettiapaja.net/uploads/2012/10/Pingu.gif! ^Emm.^
FINBULLET

FINBULLET 02.11.2012 in Yleinen keskustelu autoista

Juuri ja juuri pääsi pihasta pois.