Forum - Recent Posts

FINBULLET

FINBULLET 29.10.2012 in F1-kausi 2012

Kimillä näyttää olevan karvaset jalat.
TehBigBunny

TehBigBunny 29.10.2012 in F1-kausi 2012

!http://i.minus.com/iL9j88ZvI67gQ.jpg!
TTJK107

TTJK107 29.10.2012 in Forza Horizon

Samaan kissa ja hiiripeliin liittyen, onko reilua jos hiiri painaa tuplasti kissan painoon verrattuna? T: Ford Raptoriolla hiirenä pelaava.
hulluseon

hulluseon 29.10.2012 in Ei mulla muuta

MrD St Jimmy wrote: "Taitaa olla normi perjantai täällä FRC:ssä":http://www.youtube.com/watch?&v=OsHDQc8uAPE Ei mulla muuta.
Sanotaan myös aamupalaksi. EMM
DiddFIN

DiddFIN 29.10.2012 in Forza Horizon

Tsihihi. Pelailin kissaa ja hiirtä tuossa ja jotku jenkit ihmetteli miten pääsin neliveto-Subarulla sorateillä karkuun, vaikka paria luokkaa alempi auto olikin. Ite ajoivat jollain katumaastureillaan. Meillä Suomessa kato noi soratiet.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 29.10.2012 in Ei mulla muuta

"Taitaa olla normi perjantai täällä FRC:ssä":http://www.youtube.com/watch?&v=OsHDQc8uAPE Ei mulla muuta.
Latetzki

Latetzki 29.10.2012 in Ei mulla muuta

Nipsuhuuli wrote: Tuli tilattua Soneran 8Mb laajakaista, ja mielenkiinnolla odottelen miten pahasti se heittää luvatusta nopeudesta. EMM
Fixed!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 29.10.2012 in Ei mulla muuta

Tuli tilattua Soneran 8Mb laajakaista, ja mielenkiinnolla odottelen miten vaikuttaa yhteyksiin pelatessa (eli tuleeko mitään ongelmia). EMM
hulluseon

hulluseon 29.10.2012 in Ei mulla muuta

Ihan paras Jänes kun källin teki lajitoverilleen. EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 29.10.2012 in Ei mulla muuta

Spostissa hewletin iso spaketti. Mie raahhaan kottiin ja rewin auki. !http://i.minus.com/ibwfSMDj8bqEAT.jpg! Sketkuja ovat pitcät Jänekset. Sketkuja. ^EMM^
bizarretrip

bizarretrip 29.10.2012 in Tallia vailla

Tänne saa vapaita paikkoja tarjoilla. // Meni jo
TehBigBunny

TehBigBunny 29.10.2012 in Tallia vailla

Yx paekka vappaana FRC:n wanhimmassa tallissa.
Yoreeh

Yoreeh 29.10.2012 in Forza Horizon

hulluseon wrote:Toivottavasti FM4 on viimeinen omassa sarjassaan tälle boksille ja seuraava tulisi vasta seuraavalle.
Ennustan, että seuraava Xbox julkistetaan ens kesän E3:ssa, ja se tulee myyntiin 2013 joulumarkkinoille, ja Forssa 5 on yks sen "launch titleistä". En usko tuon kahden vuoden syklin per peli juuri heilahtavan, vaikka rauta vaihtuu alla. T10:llä ja muilla MS:n ykköstason pelitaloilla on varmaan jo uuden boksin prototyypit käytössään.
Terror80

Terror80 29.10.2012 in F1 2012 peli

Eilen tuli tahkottua pari GP:tä lisää. Edelleen olen sitä mieltä että aivan mainiota kisailua. Minua ei tuo vesikeli kyllä haittaa pätkääkään. Itseasiassa tykkään ajaa vesikelillä (niin oikeasti kuin leikistikin). Malesian GP:ssä tuli reeneissä ja aika-ajoissa vettä ja tein pienen virheen rengasvalinnassa (ajoin wet, kun intermediate ois riittänyt). Lähtöruutu kisaan oli 5., mutta kisassa pärjäsin prime+option taktiikalla hienosti muiden lähtiessä intermediatella liikkeelle. Muut kävivät 5-6 kierroksen jälkeen vaihtamassa optiot alle kun rata kuivui. Itse tykittelin kovemmilla kiekoilla karkuun. Kiinan GP oli periaatteessa Malesian uusinta. Aika-ajojen Q1 alkoi kuivana, mutta sitten tuli pari pisaraa vettä. Sain itse kellotettua kuivalla kärkiajan. Q3 meni kosteassa intermediatella ja ajoin ekan paaluni. Johdin kisan alusta loppuun, itseasiassa johdin koko viikonlopun... harjoitusten, kaikkien aika-ajo-osioiden sekä kisan nopein! Pelissä on oikeaa kilpailun tunnetta, taustapeiliin kyttäämistä, tatin/ratin puristamista, onnistumisen riemua... ja ennen kaikkea toimiva sarjasysteemi lisukkeineen.
hulluseon

hulluseon 29.10.2012 in F4SM - Ennakko

Hei nyt minä tiijän ihan parraimman tasuri järjestelmän. Vähän hitammat (ajallisesti) ajaa lyhyvempää rataversiota... ^carcuun^
THE FRC

THE FRC 29.10.2012 in F4SM Kausi 5 - Säännöt

Kausi avataan Tsukuban täyspitkällä radalla. Loput kilpailukalenterista ilmoitetaan viimeistään 25. marraskuuta koskevan äänestyksen päätyttyä.
THE FRC

THE FRC 29.10.2012 in F4SM Kausi 5 - Säännöt

Onko tasoitussysteemin pois jättäminen suurimman osan mielipide? Saattaa hyvinkin olla, mutta tästä emme tietääksemme voi olla varmoja. Ei tässä nyt kuitenkaan enemmistö näihin kisoihin osallistuvista ole kommenttia antanut. Kärkipään kuljettajat lähinnä. Ainakaan emme ole saaneet palautetta enemmistöltä siinä mielessä, jonka voisi laskea olevan absoluuttinen ns. "viimeinen sana". Tasurit pois? Ei nyt alkavalla 5. kaudella, mutta tulevaisuudessa kenties. Olettaen siis, että kausia tullaan sitten vielä ylipäätään ajamaan. Ei aiheuttaisi lisää työtä, kai sen nyt kaikki tajuavat. Se ei varmastikaan ollut tuossa erään aiemman kommentin pointti. Tämä sarjan vetovastuu kun on niin kevyt nakki, niin olettaisi halukkaita vetovastuun ottajia olevan enemmänkin. Vai arveluttaako kenties negatiivinen palaute? Rakentavan palautteen ja turhan kitinän välinen ero saattaa joskus olla suhteellisen häilyvä, mutta jotenkin näistä jälkimmäiseen tunnutaan keskittävän nykyään aika vahvasti ja jotenkin tuntuu, että se on huonompaa mainosta sarjalle kuin jo(t)kin yksittäinen sääntö, autovalinta tms. _Management toivoo, että alkavasta kaudesta saataisiin kuitenkin kaikesta huolimatta mielenkiintoinen. Sitä kuitenkin edelliset kaudet ovat kokonaiskuvaltaan olleet säännöistä huolimatta tai niiden vuoksi._
Mudinski

Mudinski 29.10.2012 in Ei mulla muuta

J4RSK4 wrote: "Valmis sarja":http://www.tme.eu/en/details/zsm-ne045/assembly-kits/ jotakin tuon tyylistä olet varmaankin hakemassa. "Kuva kootusta tuotteesta":http://www.tme.eu/html/EN/digital-thermometers-with-led-display/ramka_11625_EN_pelny.html
Kyllä, juuri tuomoista, mutta tuossakin taitaa vain olla liian hidas tuo reagointi lämpötilaan :( Kuinkahan tuomoinen sekoaa, jos tuon lämpötila vastuksen vaihtaa ? Jaa tämä oli tälläinen ketju... :) emm
Storkki

Storkki 28.10.2012 in F4SM Kausi 5 - Säännöt

Eikö tässä nyt vois ottaa huomioon suurimman osan mielipiteen asiasta ja jättää ne rankut pois?
hulluseon wrote: Tähän voisin nyt sanoa silleen, että kaikilla on tietty oma mielipiteensä asiasta, mutta harva kuitenkaan nostaa kätensä pystyyn jos kysytään sitten vapaa-ehtoisia pyörittämään sarjaa.
Meinaatko, että rankkujen pois jättäminen tuottaisi lisää tekemistä manizmentille? Hommahan helpottuisi kun ei tarvitsisi suorittaa kisojen jälkeisiä arpajaisia yms?
hulluseon

hulluseon 28.10.2012 in F4SM Kausi 5 - Säännöt

Tähän voisin nyt sanoa silleen, että kaikilla on tietty oma mielipiteensä asiasta, mutta harva kuitenkaan nostaa kätensä pystyyn jos kysytään sitten vapaa-ehtoisia pyörittämään sarjaa.