Forum - Recent Posts

TheErmu

TheErmu 18.10.2012 in GrassRuuts - Palkkapäivä !!!

SeOnErmuu
TehBigBunny

TehBigBunny 18.10.2012 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

0.6dl jauhoja ja sokeria, ripaus suolaa, 2rl kaakaojauhoa, sekoita kahvikupissa. 2rl öljyä ja 3rl vettä. Sekoita hyvin. ~1:40 mikrossa Pikamudcake
Schimanski76

Schimanski76 18.10.2012 in Yleinen happines topic

"Oujee!":http://moro.aamulehti.fi/2012/10/18/vaakon-nakki-pelastui-taparasti-kiinteiston-pakkohuutokaupalta/
Ac3Way

Ac3Way 18.10.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Nummelin, Martinez, Russell, Ristolainen. Ei huono.
Ac3Way

Ac3Way 18.10.2012 in Forza Horizon

TehBigBunny wrote: Aivan. Olet ytimessä. *Näin se toimii nykyään.* Sen kanssa pitää vaan elää.
Ei se pakko ole elää. Elämä päättyi, because DLC.
KKNGS

KKNGS 18.10.2012 in GrassRuuts - Palkkapäivä !!!

Kignis
DarkWarjo

DarkWarjo 18.10.2012 in Forza Horizon

joo, totuutta toki tossakin mitä sunsh1ne sano. Ite en kyl oo missää vaiheessa olettanu et "collectors editionit" sisältäs kaikkee dlc:tä jne.
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 18.10.2012 in Forza Horizon

Mielestäni aihetta itkuun on vasta sitten kun voidaan sanoa, että se 60e peli ei sisällä tarpeeksi sisältöä että sen voisi katsoa antavan rahalle vastinetta. Ei varmaan Horizonin kohdalla ainakaan sellaisesta voi puhua, ja fm.netissä nähty "shoulda been part of the game" on täysin subjektiivista valitusta. DLC:iden kanssa jokainen saa itse valita mitkä lisäpalikat peliinsä haluaa, jos mitään. Esim rallipaketti ei varmasti kiinnosta läheskään kaikkia. Täysin laskelmoidut vedot kuten suosituimpien autojen tarkoituksellinen jättäminen ekaan DLC:hen (esim R35 GT-R forzassa) ovat sitten asia erikseen. Toisaalta, ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Niin kauan kuin DLC myy, sitä tehdään.
Latetzki

Latetzki 18.10.2012 in Forza Horizon

Macela94 wrote: Vieläkin oon sitä mieltä että jos ostaa "limited collectors editioneita" yms.. nii pitäs kyllä jo olla koko peli saatavilla..
Sen virheen tein jo toisen kerran kun ostin sellasen mutta tuskinpa pääsee enää niin käymään.
Mace

Mace 18.10.2012 in Forza Horizon

Vieläkin oon sitä mieltä että jos ostaa "limited collectors editioneita" yms.. nii pitäs kyllä jo olla koko peli saatavilla..
DarkWarjo

DarkWarjo 18.10.2012 in Forza Horizon Gumball 3000

Kiinnostasko ketään ruveta järkkää ja osallistuun tämmöseen? vaik kerran viikos joku pitempi ajo yms. autoissa gumball tarrotusta yms. ? lisää ehdotuksia saa heitellä jos ois kiinnostusta.
DarkWarjo

true. ja siis kyllä mulle on collectors edition varattu, kyl tän pelin ostan ja taas luultavasti suurimman osan dlc:istäkin...eikä tosiaan pelit ole ainoa asia mistä nykyään osataan rahastaa. That's how the world rolls..
TehBigBunny

TehBigBunny 18.10.2012 in Forza Horizon

Sunsh1ne FI wrote: En haluaisi sanoa "mitäs minä sanoin", mutta... näi se homma nykyään toimii.
Aivan. Olet ytimessä. *Näin se toimii nykyään.* Sen kanssa pitää vaan elää.
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 18.10.2012 in Forza Horizon

Sunsh1ne FI wrote: Jos noita ei lopullisessakaan listassa ole, niin eipä hätää, eiköhän 131, EK9, eskortit ja datsunit saada piakkoin "classic motorsports"-DLC-paketissa. Nykyään nimittäin se pelkkä 60:n euron ottaminen pelistä on täysin vanhanaikaista, ja teiltä halutaan 15-20e lisää DLC:n kautta. DLC:n syyksi jaaritellaan jotain "työlästä avoimeen maailmaan siirtämistä", mutta esitän 98% varmana faktana että Forza4:n autot siirtyy aika pienellä hommalla Horizoniin.
En haluaisi sanoa "mitäs minä sanoin", mutta... näi se homma nykyään toimii.
Terror80

Terror80 18.10.2012 in GrassRuuts - Palkkapäivä !!!

^Terror80^
TrickHat FIN

TrickHat FIN 18.10.2012 in F4SM Kausi 4 - Harjoitusaikoja

2.11.753...viimeisessä mutkassa Tuksu oli tuhrinut 50 metrin jarrumerkkiin ykkösen lisää paskalla joten siinä vähän lipsui...
zapekk

zapekk 18.10.2012 in Forza Horizon

DarkWarjo wrote: (miksei pelin ostohinta sit ois vaikka parikybää halvempi, veikkaisin että vois tehdä silti enemmän voittoo)
Tästä tulu mieleen eräs Crossi peli MX vs ATV alive. Heti kauppoihin tultuaan hintaa oli 20e koska siihen oli heti paljon DLC:tä...
Finlanddrifter

Finlanddrifter 18.10.2012 in GrassRuuts - Palkkapäivä !!!

Finlanddrifteriiii
Latetzki

Latetzki 18.10.2012 in Forza Horizon

Eikä ne näe paljoa paskaakaan vaivaa jos ne vaan lisää valmiiks T10:n tekemiä autoja tähän. Kuten nuo kaikki muutkin.
DarkWarjo

Subbarin patongit kyl maistuu.... Eihän noit DLC:itä tosiaan ole pakko ostaa, mut on se silti jotenki vähän läppä et tosiaa tarjotaan dlc:tä jo ennen ku peli o julkastu. (miksei pelin ostohinta sit ois vaikka parikybää halvempi, veikkaisin että vois tehdä silti enemmän voittoo)