Forum - Recent Posts

Nikde

Nikde 16.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Harjoitusaikoja

Eihä tästä tuu mitään. 2.03.468, teoriassa paras kierros ois just alle 2:03:n mut ei mitää asiaa noihi kyyteihi. Plaah, kiitos rankut taas, pakkopullaksi menee. Pieni tauko ni alkoha se löytyy sieltä. 02:02.618, ei paljoo pysty tosta kyllä enää puristaa pois :P
Schimanski76

Schimanski76 16.09.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Storkki wrote: Voi vittu mitä paskaa.. NHL:n työsulku on nyt totta.
Panosta loppukausi Imatran Ketterään ja Saimaan Palloon. Näin toimii ammattimies.
Storkki

Storkki 15.09.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Voi vittu mitä paskaa.. NHL:n työsulku on nyt totta.
Alchemist FI

Alchemist FI 15.09.2012 in Ei mulla muuta

Tuola Hyvinkäällä loppu Jesselläkin kausi hyvin ku tais olla eka lähtö missä vetäs bemarin kaiteeseen, niillä on toi talli tossa kiven heijton päässä missä asun.
Schimanski76

Schimanski76 15.09.2012 in Sarjaan?

FIN DriftBandit wrote: Täytyis päästä ilmottautumaan johonkin riftinki sarjaa.
No tuollahan on ihan Hirvijää luisua vissiin tarjolla! Mäne "sinne!":http://forzaracingclub.com/events/1167/grassruuts-sedona-club-reverse-drifting-timeattack/
FIN DriftBandit

FIN DriftBandit 15.09.2012 in Sarjaan?

Täytyis päästä ilmottautumaan johonkin riftinki sarjaa.
Schimanski76

Schimanski76 15.09.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

TehBigBunny wrote: Kuulin notta tämä Spelkian sfiiksekäs on tilanna jo toista sattaa 'Notta mestareita"-paitoja.
Säälipleijareihin tavoite. Aika äkkiä tasoittuu liigan tilanne. Realisti olla pittää,mutta alku on hassu!
TeroKortelainen

TeroKortelainen 15.09.2012 in Ei mulla muuta

Apinoista (ja vähän muistakin) löytyy kuvatuksia tuolta: "Hyvinkään Sm-Rallicross":http://s205.photobucket.com/albums/bb17/Tero80/Moottoriurheilu/Hyvinkaan%20SM-Rallicross%202012/
TehBigBunny

TehBigBunny 15.09.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Kuulin notta tämä Spelkian sfiiksekäs on tilanna jo toista sattaa 'Notta mestareita"-paitoja.
AJfin

AJfin 15.09.2012 in NHL 13

Storkki wrote: On tää kyl hyvä
Aika paska, kyllä tekis mieli lyödä toi nhl13 työsulkuun ja jatkaa sitä nhl12 hakkaamista.. No jospa tätä joskus oppis pelaan...
villek00

villek00 15.09.2012 in Ei mulla muuta

TeroKortelainen wrote: Samoin sinne kiitokset seurasta. Hianosti kannustettiin mun wanha frendi ekaa kertaa podiumille!!!
Juu! Ja saatiin paitaa ja lippistä. Ja paidat muutens oli reiluja, se L meni mulle aika hyvin, tosin, väri ei oo sellanen "jokapäiväinen" :) Mutta kuten sanottiin: "Apinat irti ny!"
Schimanski76

Schimanski76 wrote: Eihän tästä tule hevon vilttua tämän Urho Playn kanssa. Aivan sairasta pätkimistä. Menee hermo.
Suotta syytin Urkkia ja manasin Soneraa. Näyttiksessä jotain rikki. Joskus pitäis vissiin oikeasti hommata joku tietokone,joka on edes melkein 2000-luvulla. Siihen asti, "samalla mennään edelleen.":http://www.youtube.com/watch?v=6SpmO9xXO8Y
Mace

Mace 15.09.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Juu ei toi ihan nii... vaikka kaikkihan noi hyviä on. Ykkösen oon kattonu joskus vuosia sitte, kakkosen kattoin viikon pari sitte telkkarista.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 15.09.2012 in Ei mulla muuta

villek00 wrote: Rallicross nähty taas. Kiitokset Terolle seurasta. Kohta pitää kattoo montako kuvaa vajaasta 1400 voi julkasta :). emm
Samoin sinne kiitokset seurasta. Hianosti kannustettiin mun wanha frendi ekaa kertaa podiumille!!!
RealBlocker

RealBlocker 15.09.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Macela94 wrote: Paluu tulevaisuutta.. kolmatta... telkkarista.. on hyvä.
On kyllä hyvä, muttei minun mielestä niin hyvä kuin 1 ja 2.
Storkki

Storkki 15.09.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Hyvä SaiPa! Vähän harmittaa, että en lähtenyt hallille mutta ehtii sinne myöhemminkin..
Mace

Mace 15.09.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Paluu tulevaisuutta.. kolmatta... telkkarista.. on hyvä.
Mudinski

Mudinski 15.09.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Jees... Saipa, Kalpa ja Ässät toivat 127€ Mudille. Viellä kun Jyp voittaisi vain yhdellä maalilla Kärpät niin tulisi viellä 130€ :)
Schimanski76

Mahtavat pojot Pelikaaneista! Hieno nousu! Veri häpi Skimmy!
Mudinski

Mudinski 15.09.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

hulluseon wrote: Keräläpä heti tilanteen korjasi E. Saipu vaan höyhensi Pelsut Peksin ohjeilla.
Saipa pelas kyllä tod. hyvän pelin ! 0-2 asemasta 3-2 voittoon.