Forum - Recent Posts
Mitä nyt kans ite sain kokeiltua ennenkö nukahdin. Grafiikka näytti tällä kertaa siltä miltä pitääkin. Vauhti tuntui hyvin ja linjavialla löysi ittensä seinästä/pöpeliköstä. Äänet ja kartturi oli positiivinen yllätys. Omasta mielestä hakkaa dirtin lyttyyn, koska ralli on rallia ja siihen ei kuulu mikään rapakkoralli millään rantakirpulla tai kuorma-autot hiekkasavannilla. Ostoon menee tämä PS3:lle.
Huomenna Rallicross Finaalit Hyvinkäällä. Onko ketään tulossa? Itse pääsen KortelaisenTerden kyydissä, tämän Datsunilla paikalle :)
2:02,519
Ja ajaminen ei suju vieläkään tasaisesti eli ennen kisaa pitää vielä ajella!
On tää kyl hyvä
Hyvätä vaikuttaa,mutta en heti osta kun on muitakin pelejä ostossa.
TeroKortelainen wrote: Tää taitaa tosiaan mennä ostoon ekana näistä uuden polven WRC-peleistä. Jopa mun 3-v poika oli innoissaan, kun Pleikalla väännettiin demoa ratilla tyyliin "isi polkee, Samu ohjaa" :)"steering assistant"
TehBigBunny wrote: "Vuosi sitten 8-7 loppulukemat. Kova on työ Tapparalla jos se meinaa sen 15 maalia tänään iskeä. Apuja ei näytä Ilvekseltä tulevan."Kovasti nuo ainakin 15 yrittävät. Voi Ipaa,voi voi. :( e/ Ipa läks nousuun!
"Vuosi sitten 8-7 loppulukemat. Kova on työ Tapparalla jos se meinaa sen 15 maalia tänään iskeä. Apuja ei näytä Ilvekseltä tulevan."
TeroKortelainen wrote: Jopa mun 3-v poika oli innoissaan, kun Pleikalla väännettiin demoa ratilla tyyliin "isi polkee, Samu ohjaa" :)ebin
Tää taitaa tosiaan mennä ostoon ekana näistä uuden polven WRC-peleistä. Jopa mun 3-v poika oli innoissaan, kun Pleikalla väännettiin demoa ratilla tyyliin "isi polkee, Samu ohjaa" :)
Ihan paras tämä, voipi mennä ostoonki :)
Oisko tänään mitään grippihommii. Tai luisuhommii? Tai molempiihommii?
Ei mulla muuta.
SaiPun Kilati:
"Guess I was just a little too excited, got kicked out my first shift but the boys still came out with the Win! Good job"
Kax Epsanjan pätkää on demossa, toinen 4-5 minuuttia 50/50 soraa/asfalttia ja toinen reilun minuutin asfalttipätkä. Kiitettävän kapeita ovat ja seinille menee jos linja on pielessä.
^Juu niin ja kyllä sun varmaan se Gold kannattaa hommata, kato nyt tältäkin sivulta kuinka tärkeisiin asioihin siun pitää tarttua ilman sitä. :)^
Jotain K-kaupan feikki Dominokeksejä, ihan hyviä ovat...
Hyväksytkö jääkiekkoväkivallan?
!http://i.minus.com/ihsLIeiD8X62j.png!
Tyhmältä tuntuu toi nimeemis ratkasu..
!http://www.suomenpelikauppa.com/wp-content/uploads/2012/08/world-rally-championship-3-ps2_31223.jpg!
!http://cdn1.spong.com/pack/w/r/wrc3378341l/_-WRC-FIA-World-Rally-Championship-3-Xbox-360-_.jpg!
Elikkä ajettavuus tosiaan olis paikallaan, mites onko suomen pätkää? Ja miten ylipäätänsä, kuinka kaposta tietä?
Tämon aika hyvä. Tuntuma ja ajettavuus on ehdottomasti positiivisia yllätyksiä ja pieksää Dirt 3:n kyllä aivan tyylipuhtaasti. Force Feedback hakkaa ihan tosissaan kynsille, eli sekin kondiksessa. Jeee!
F1 taitaa jäädä hyllyyn(tai ainakin myöhemmäksi) ja tämä hankintaan. Ralli on aina rallia.
Totesin just että FRC on paremmin tehty ku forzamotorsport.net foorumit...
Tänne laittaa minkä kokosen kuvan tahansa, nii se heittää siitä maximissaan tän tsydeemin levyseks..
fm.netissä taas menee ihan miten sattuu ja isosta kuvasta näkyy reuna. Muutenki paljo selkeempi ja helpompi ratkasu täs koko saitis. :)
Ja sitte tuolla välillä voi editoida omia viestejä, välillä ei. Ja kaikkein viddumaisinta on että ku postaa tonne jotain, nii menee tyyliiin 10h enne ku se viesti näkyy missään. (Siellä hermannit "tarkastaa" ilmeisesti joka ikisen kommentin enne ku ne julkastaan)
Emm
Eipäs ladatakkaan.. koska Microsoft. Täytys olla Gold Live että voisin ladata ton demon, muuten saan odottaa viikon sitä.
Tuntuu että tällä boxilla ei oikei voi tehdä mitää ilman tota Gold Liveä.