Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 10.09.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

KalPalla on jäätävän hyvä mainos. #tirsk
hulluseon

hulluseon 10.09.2012 in Ei mulla muuta

Nipsuhuuli wrote: Näkökenttä alkoi äsken sumenemaan toiselta puolelta eli migreeni on tulossa. Toivottavasti ei tule aivan hirvittävää särkyä. Emm.
Tuosta tuli mieleeni ensimmäinen kerta kun minulle tuli tuo sama tauti. Tosin vain minun tapauksessani kyseinen ilkimys on aamulla ja heti herättyä koskee päähän. Ja ei lapsukaiset, ei Hulli-setälläkään aina ole rapula. No minulla tämä migreeni on vielä sen verran raju, että on pakko oksentaa kaikki pois sappinesteitä myöten. Ja ensimmäisellä kerralla tämä migreeni kohtaus taisi kestää jonkin neljä viisi tuntia. Menin lääkärille sitten kyselemään onko mitään lääkitystä tähän mukavaan tautiin ja ensimmäiseksi lääkäri tarjotteli sellaisia pillereitä jotka pitää ottaa ennen kohtausta. Siis mitä vittua? Vasta selostin tälle lääketieteen maisterille että herätessä on jo tämä kohtaus päällä!!! Seuraavaksi ehdotti tohtori sitten suppoa. Tämän torjuin hivenen karkeasti ja sanoin että minun persereiän yläpuolella lukee Exit only!! Viimeinen lääketarjous oli sitten jo parempi ja nyt syön sitten betasalpaajia. Vaikuttavat verenpaineeseen ja tämän takia hengästyn nyt jo sukkia jalkaan laittaessa. Mutta saavutus sekin on että saa verenpainelääkkeet jo 23-vuotiaana.
Eeegac

Eeegac 10.09.2012 in F4SM - Ennakko

Motegia odotelles !http://i.imgur.com/uNxse.gif!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 10.09.2012 in Ei mulla muuta

Näkökenttä alkoi äsken sumenemaan toiselta puolelta eli migreeni on tulossa. Toivottavasti ei tule aivan hirvittävää särkyä. Emm.
hulluseon

hulluseon 10.09.2012 in F4SM - Ennakko

Exami wrote: Enskauteen: Autot jotka kestää kontaktia!, ei muuta kiitos moi
Damage limited tai ei ollenkaan.
Latetzki

Latetzki 10.09.2012 in Myydään

(MYYTY)
Pottae

Pottae 10.09.2012 in Grassruuts - Tepon Lähikauppa

Jätetään mielellään ne turhat kommentit pois tästä topicista. Kiitän.
SirpaRuohojuuri

SirpaRuohojuuri 10.09.2012 in Grassruuts - Tepon Lähikauppa

Siitä vain autoa katsomaan ja tarjousta tekemään.
Exami

Exami 10.09.2012 in F4SM - Ennakko

Enskauteen: Autot jotka kestää kontaktia!, ei muuta kiitos moi
THE FRC

THE FRC 10.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Pisteet

Googleen päivitetään myöhemmin, mutta tässä nyt 10 parasta ja rankut. kaijanen 100 grey 94 nikde 88 velli 84 mehu 80 nipsu 76 myyris 74 storkki 72 trickhat 70 savulohi 68 *ARVOTUT TASOITUKSET* -*kaijanen*- -_3) Renkaat 205/225, max PI 617_- -*grey*- -_4) Weight Reduction: RACE -> SPORT, max PI 618_- -*nikde*- -_1) Intake Manifold: RACE -> SPORT, max PI 622_- -*velli*- -_6) Ei penaltyä_- *mehusukka* _3) Renkaat 205/225, max PI 617_
helluvaweevil

helluvaweevil 09.09.2012 in Oma kulkineesi

RaabForRehab wrote: Oikein! Taakse enempi venyä kuin eteen. Näin sitä pitää!
saa nähdä nyt ku pistää vähän tonttii tota autoo että joutuuko hirveesti pullotunkilla vielä muokkaa kaaria :D jospa sitä seuravaalla viikolla ottais rälläkän kauniisen käteen ja naps ;D
RaabForRehab

RaabForRehab 09.09.2012 in Oma kulkineesi

helluvaweevil wrote: itte tuli juuri tilattua tuohon omaan ooppeliin taakse 8.5 tuumaleveelle vanteelle renkaiks 175/50 13 ja eteen tulee 7.5 tuumaa leveelle 165/55 13 :D
Oikein! Taakse enempi venyä kuin eteen. Näin sitä pitää!
jEsm0

jEsm0 09.09.2012 in Oma kulkineesi

no ainaki mukavammalta on tuntunut ajaessa toisin kuin niillä peltivannedonitseilla jotka siinä aiemmin oli. kyllä noi kumit aikas ohkasilta näyttää ku vierestä vrt. peltivanteet.
helluvaweevil

helluvaweevil 09.09.2012 in Oma kulkineesi

itte tuli juuri tilattua tuohon omaan ooppeliin taakse 8.5 tuumaleveelle vanteelle renkaiks 175/50 13 ja eteen tulee 7.5 tuumaa leveelle 165/55 13 :D
joonas6

joonas6 09.09.2012 in Oma kulkineesi

Eivät ehkä Vielä matala profiili kumeiksi mene nuo, Mutta tuosta pienemmällä profiililla ei kannata oikein ottaa jos mahtuvat alla pyörimään, Because rengasmelu Ja kuoppaiset suomen tiet
SirpaRuohojuuri

SirpaRuohojuuri 09.09.2012 in Grassruuts - Tepon Lähikauppa

Nyt olisi pientä kivaa tarjolla! Kolme kappaletta tuontiautoja saapui juuri pihaan. Ja näin avajaisten kunniaksi kaikissa juuri juhlaan sopivat hinnat. Nyt nopeasti minuun yhteyttä että saat parhaat ennen muita! T : SS
RaabForRehab

Rintala wrote: Hmmh.. Mahtaakohan 50 profiilin kumit mennä matalan profiilin nimiin?
Riippuu leveydestä ;) Tän päivän mittapuulla tuskin. Muistan vielä vanhat kultaiset ajat, kun ensimmäisessä autossa oli 195/55R15 kumit, niin tuli kommentteja siitä että "VAU MITKÄ LÄSKIT!" :D
Rintala

Rintala 09.09.2012 in Oma kulkineesi

jEsm0 wrote: Ny on uuet 15" Borbet vanteet ja jokku matalanrofiilin gummit 175/50 R15 oikee sporttikumit http://img802.imageshack.us/img802/4429/20120906080621.jpg
Hmmh.. Mahtaakohan 50 profiilin kumit mennä matalan profiilin nimiin?
RaabForRehab

pöp.
SirpaRuohojuuri

SirpaRuohojuuri 09.09.2012 in Grassruuts - Tepon Lähikauppa

Nyt on laitettu avajais tarkoukset esille. T : Sirpa PS ; Muutama auto puuttu tiedoista. Jahka mieheni vain ilmoittaa minulle autojen tiedot niin lisään ne kaupan valikoimaan.