Forum - Recent Posts

Latetzki

Latetzki 07.09.2012 in Project CARS

E: Paganista kans (täydet grafiikat).
vaiski75

vaiski75 07.09.2012 in Ei mulla muuta

vaiski75 wrote: Nyt tekee niinpali tupakkia mieli, että on pakko mennä metsään juoksemaan tuo himo poies.. Eli siihen asti, kunnes taju lähtee.. EMM
Nöyp. Ei lähtenyt taju, ei.. Venyttely - 5km juosten - vatsalaukun keventäminen - kotiin raahautuminen.. Ei tee tupakkia mieli ei ja ei, siis ei.. Olisikohan 8 päivä menossa rääkkiä ja äskön kellotin 12min matkani, joka oli kivasti 2700m.. Kyllä se vanha juoksija on tallessa tervasta huolimatta, vieläkö toi toinen keuhko ei ahdistaisi niin piwun kovasti.. Suosittelen erittäin vilpittömästi tupakin polttoa kaikille, siitä saa vaikka mitä kivoja sivuvaikutuksia.. EMM..
RauhaMees

RauhaMees 07.09.2012 in Forza Horizon

Nom Nom!!
Pottae

Pottae 07.09.2012 in Forza Horizon

Kuvaus näytti samalta. Siitä pidän. Niin paljon lisää kuvattavaa ♥.
FINBULLET

FINBULLET 07.09.2012 in Forza Horizon

Ei videon perusteella tule olemaan huono peli.
Mace

Mace 07.09.2012 in Forza Horizon

FINBULLET wrote: Behind the scenes part 1
Nyt oli jo melkosen vakuuttava video että hyvä peli on tulos :)
FINBULLET

FINBULLET 07.09.2012 in Forza Horizon

vaiski75

vaiski75 07.09.2012 in Ei mulla muuta

Nyt tekee niinpali tupakkia mieli, että on pakko mennä metsään juoksemaan tuo himo poies.. Eli siihen asti, kunnes taju lähtee.. EMM
savulohi

savulohi 07.09.2012 in Ei mulla muuta

No lol miulla oli orava kaasupolkimen alla. Suomeksi: kaverin kanssa ihmeteltiin kun väännettiin eilen hotläppiä vuorotellen ja jäätiin sekuntikaupalla vanhoista ajoista, kunnes selvisi että siivouksen ja ajokaluston pyyhinnän jälkeen olin laittanu pesusienen palat polkimien alle uudestaan vähän turhan jämäkästi -> kaasu meni pohjassa vaan n. 70 prosenttiin. :) Orava poistettu. ^EMM^
PetuK

PetuK 07.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Ilmoittautuminen

34 on harmaa siun numerro
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 07.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Ilmoittautuminen

x Mr Grey x fin wrote: Tämä selvä.Sinne siis:)
Laitatko mut tohon sun ilmoittatumis listaan?Mun nro on kai 36
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 07.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Ilmoittautuminen

TrickHat FIN wrote: Jep. Tilaa on, parveilen tällä hetkellä yksikseni.
Tämä selvä.Sinne siis:)
THE FRC

THE FRC 07.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Ilmoittautuminen

Jos talliliitoksia tms suoritatte, niin ehdottomasti niistä selkeä ilmoitus tänne! Kiitos.
Eeegac

Eeegac 07.09.2012 in F4SM - Ennakko

Prot tulee kyllä dominoimaan entistä vahvemmin tällä kaudella. Olen ajoissa jäljessä n. 6-8 sekuntia per kierros. Vitun nättiä! Ihana Lotus jne.
Myyris

Myyris 07.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Ilmoittautuminen

tietty itekki ois voinu miettii johki talliin liimautumista jos ketä kiinnosta tarjota tallipaikkaa, jos ei niin ajan sit yksinää
Driver181

Driver181 07.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Ilmoittautuminen

Trickhat ja Grey. Miun tallii voisitte hiihtää kiwasri.
TrickHat FIN

TrickHat FIN 07.09.2012 in F4SM Kausi 4 - Ilmoittautuminen

x Mr Grey x fin wrote: Mahtasko jossain tallissa olla vielä tlaa yhelle kuskille?
Jep. Tilaa on, parveilen tällä hetkellä yksikseni.
TehBigBunny

TehBigBunny 07.09.2012 in Ei mulla muuta

Vetäisin pitkät fillarihousut jalkaan ensi kerran sitten kevään. Puristavat. Reisistä. *Fistpump* EMM
savulohi

savulohi 07.09.2012 in Nyt soi?

^ Ehkä ainut tapaus säveltaiteen historiassa kun cover tukistaa orkkista 100-0.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 07.09.2012 in F4SM - Ennakko

MrD St Jimmy wrote: Voi tulla jänniä kisoja jos siinnittelee esim. Indianapolisessa yli 10 kiekkaa samoilla renkailla.
Mulla alkoi lipsumaan kunnolla juuri 10 kierroksen jälkeen, mielenkiintoista tulee kyllä !