Forum - Recent Posts
Road America
Sunset
Infineon
noi nyt ainakin tullee.
Onkos kisakalenterista vielä tietoa? Kiinnostaisi käydä testaamassa sellaisilla radoilla joilla tullaan ajamaan ja hakea säätöjä.
Varattuna on jo GameStopista, joten mukana EASHL Jengissä toki olen ;)
Hyvin sanottu. :D
07:n takia tuli boxi ylipäätään hankittua, pakko-ostos joka vuosi. Pitää ottaa demosta tyypit ehtoommalla. Tiiä löytyskö täältä porukkaa jopa EASHL-jengiin?
tut se mikään levoton oo, ku heittää säävvöt sinne päin :P
On sillä siis sahattu. Reisseillä aivan liian tylsä peli. Siipiä ei tällä kertaa tule.
Ja jos tuntuu levottomilta ni sitten -vedetään munat esiin- ne on sitä...
Terror80 wrote: Jopas oli viikonloppu... 15h Apparalla seisoskelemassa kameran kanssa ja öpaut 4500 kuvaa Historic-touhuista. Melekosta... EMMMitä sä olet suljinta säästellyt? :) Ite räpsin pelkästään sunnuntaina HGR:ssä 3500 kuvaa. Perinteiseen tyyliin korvasin laadun määrällä. Tuolla muutama maistiainen: "Historic Grand Race 2012":http://s205.photobucket.com/albums/bb17/Tero80/Moottoriurheilu/Historic%20Grand%20Race%202012/ EMM
Meinaako muut hankkia kyseisen pelin?
Tänään tuli demo ja näin ensivaikutelma on todella hyvä. Paljon realistisempaa hokia kuin aikaisemmassa änärissä.
MrD St Jimmy wrote: Varmaan liikaa tehoja takana kun S-luokassa on?Juurikin näin. Tehoja vähentämällä tai siivet lisäämällä autosta tulisi luultavasti tasapainoisempi.
Varmaan liikaa tehoja takana kun S-luokassa on?
Latetzki wrote: Kellään vinkata mistä saisin edullisesti jonku sporttisen takavaimentimen BMW 325i E36:een. Alkuperäinen kun taitaa olla aika tylsä..?Ilmeisesti pitää olla bolt-on tavara ? Ebaysta kannattaa yrittää tutkailla näitä "parempia" merkkejä... Motonet pönttöjä ainakin itse vihaan, kun tupannut aina häiritsevästi pörisemään myös maantie ajossa.
djrunkkari wrote: Ei mikää järin mukava ajettava tämä Lotus. Vaatii *jonki verra totuttelua*, Nipsulle jäätiin 1,5 sekkaa ekoissa vedoissa.Mun äskeinen viesti oli tosiaan huonosti kirjotettu, tää ei siis ollu mulle eka kerta vaan eilen vedin jo 10 kierrosta.
Toiste en ala vaihtamaan ylätukivartta/varsia Audi A4 B5/Passat B5 ( Vai onko tutumpi "versio" 3B ? )
EMM
Ei mikää järin mukava ajettava tämä Lotus.
Vaatii *jonki verra totuttelua*, Nipsulle jäätiin 1,5 sekkaa ekoissa vedoissa.
savulohi wrote: Kokeiliko ne onko nuissa pitoja S-luokkaan riittävästi ettei siipiä tarvihe?Mä kokeilin äsken ja auto tuntuu sen verran levottomalta, että siivet voisi tehdä hyvää.
THE FRC wrote: Kyllä tässä nyt taisi käydä niin, että kaikki saavat naattia niistä. Jotain pientä uutta "täällä.":http://forzaracingclub.com/forum/12/1068/Kokeiliko ne onko nuissa pitoja S-luokkaan riittävästi ettei siipiä tarvihe? ^Sfori ku mie oon ihan huono ja laiska mänitzeri, huuteloimassa vaan täällä käyn. Mie yritän seuravalle kauvvelle vähän särmätä.^
No kukaan kellä olis aikaa parin tunnin päästä tai GrassRuutsin jälkee?
olis mutta aikaa on rajotetusti. Ainakin mulla.
Olisko kellää innostusta pelata normi/tekkit Minecraftia...?
THE FRC wrote: Kyllä tässä nyt taisi käydä niin, että kaikki saavat naattia niistä. Jotain pientä uutta "täällä.":http://forzaracingclub.com/forum/12/1068/Vmp emm