Forum - Recent Posts
Meilläpä oli fefepuhelin. Johon puhuttiin juuri skimmin mainitsemin käytöstavoin :)
TÄMMÖÖNE:
!http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSsA3Gm0AGVfuKsDc-e63DtJ-Un0u09aqLw-W2rxh5rmTPsfRoChSRfQ_ON!
Meijän perheen eka puhelin oli tämä.
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/panorama_lankispuhelin.jpg!
Siihen ei vastattu Mo! Siihen ilmoitettiin soidessa sukunimi ja kuka on puhelimessa.
Mallivastaus: Virtasella,Schimmy puhelimessa.
Sitten meille tuli tämä !http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/nappispuhku.jpg! Siinä oli näppäimet ja kaikki.Ihan samoin siihenkin vastattiin.
Ja puhelut hoidettiin tyylillä:Tässä on Virtasen Schimmy hei,Onks teijän Antti kotona?Ai se on hiihtämässä.No voisitteko sanoa,kun palaa,että mie menin jo kentälle lämimään.Kiitos.
Ne oli parhaita luureja ne.Ja käytöstavat.
mullaki pc:llä toi ikävästi multiplayerrajoitteinen ;)
Mulla on tää boxille ja koneelle.. olis hiena kruisailla porukalla (siihen asti ku alkaa ohjaimia lentään)
Tosin mulla pc:lla ei niin multiplayer ystävällinen versio.
Ittellä vielä vm 2008 Nokia 6220 Classic, hyvin oon pärjänny sen kans, ja hyvin vielä pärjäänkin, elikkä toisin sanoen mulle kelpais tollane warjon Nokia ihan heittämällä :)
Latetzki wrote: Eikös tuo käyttis ole jo kuolemaisillaan? Nokiahan keskittyy muutenkin Windowsiin?Niihän se varmaan on, mut ei mua kiinnosta. Toistaiseksi saa hyvin ohjelmia. Vanha käyttishän se on, mut ei se siitä huonoa tee :) Ja edelleenki, kamera ;)
Onko langaton?
^ok,karkuun^
DarkWarjo wrote: kameran ja symbianin takia lähinnä. //ei siis mitää rakkaussuhdetta symbianiin, mut ku o oppinu sitä käyttään ni oikee mukava käyttis. Kyl se tuo kamera oli ihan se ykkössyy silti. Kakkoskamera aina taskussa kivasti. Ei toki paska tuo N8:kaan ollut, mut siitä alko jo palasia irtoileen ku se o nii saakelin liukas et aina lipee lattialle :)Eikös tuo käyttis ole jo kuolemaisillaan? Nokiahan keskittyy muutenkin Windowsiin? Näinköhän ne tuon saman tekniikan iskee johonkin Windows luuriinkin.
Latetzki wrote: Miksi päädyit tuohon puhelimeen?kameran ja symbianin takia lähinnä. //ei siis mitää rakkaussuhdetta symbianiin, mut ku o oppinu sitä käyttään ni oikee mukava käyttis. Kyl se tuo kamera oli ihan se ykkössyy silti. Kakkoskamera aina taskussa kivasti. Ei toki paska tuo N8:kaan ollut, mut siitä alko jo palasia irtoileen ku se o nii saakelin liukas et aina lipee lattialle :)
DarkWarjo wrote: Kiitos mielipiteestänne, se on nyt kirjattu ylös. emm ;)Miksi päädyit tuohon puhelimeen?
RaabForRehab wrote: Noksukka on oksukka. Hyi. Emm.Kiitos mielipiteestänne, se on nyt kirjattu ylös. emm ;)
Noksukka on oksukka. Hyi.
Emm.
MehuSukka wrote: ??Elä ny hulluttele! !http://2.bp.blogspot.com/_JgqeBIFA25Q/R2kDNFRK_3I/AAAAAAAAA0c/5fYOWrP4Tj0/s400/nokia_1611-1.jpeg! TUOSTA! ;) no ei... Noksun 808 pureview tuli.. namskis :P emmmmmmmm
Varoitus !!
En tiedä käykö kukaan teistä ostoksilla Myllyssä, mutta
ajattelin varoittaa teitä jostakin mitä tapahtui minulle. Jouduin
nimittäin taitavasti suunnitellun huijauksen kohteeksi, jossa uhreina
ovat mitään aavistamattomat shoppailijat.
Kerron teille kuinka huijaus toimii:
Kun olet ostosreissun jälkeen myllyn sisäparkissa pakkaamassa
tavaroitasi autoon, paikalle ilmestyy kaksi todella hyvännäköistä
vähän yli parikymppistä tyttölasta. He tekeytyvät olevansa Rinta-Joupin
autoliikkeen yhteydessä olevan autopesupalvelun työntekijöiksi ja
alkavat pesemään autosi tuulilasia rätteineen ja saippuavaahtoinen.
Heidän rintansa näyttävät minä hetkenä
tahansa pursuvan ulos ylipienistä T-paidoista.
On täysin mahdotonta olla katsomatta tai kieltää heitä pesemästä
autoasi. Kun sitten yrität maksaa heille pesusta, he kieltäytyvät ja
pyytävät sinua kyyditsemään itsensä kotiin. Häkellyksissäsi tietenkin
suostut ja tytöt hyppäävät takapenkille. Kyyditessäsi heitä he alkavat
harrastamaan keskenään seksiä takapenkillä. Hetken kuluttua toinen
kiipeää etupenkille ja kiinnittää huomiosi maailmanluokan suuseksillä.
Tällä välillä takapenkille jäänyt vie lompakkosi.
Homma tuntuu organisoidulta ja laajalle levinneeltä.
Minunkin lompakkoni varastettiin maanantaina,
tiistaina, kahdesti keskiviikkona,
eilen ja todennäköisesti tullaan varastamaan myös tänään.
RaabForRehab wrote: Oma haasteensa viedä tollasta alitehosta 4-lovista(vai jopa 3) automaattia vinoissa :D Kokemusta on...njuu 4lovinen jossa pakkovaihteita 2 ja 3, njoo ei tolla kyl kiire voi olla mihinkään :D
Akezu92 wrote: Tarvitseeko tohon maalaamiseen sitä yritystä? Kun ainoa, jolla on maalaamo, ei laita edes viestiä siitä, et aikooko maalata autoa vai ei :DJoo sori, unohin vastata kun en heti lukiessa ehtiny. Konkurssissa taitaa olla tämä virma.
Akezu92 wrote: Tarvitseeko tohon maalaamiseen sitä yritystä? Kun ainoa, jolla on maalaamo, ei laita edes viestiä siitä, et aikooko maalata autoa vai ei :DAinahan voit ite maalata autosi. Muistat vaa laskea tarrojen ja maalien hinnat oikein.
Skrillex ja David Guetta oli mahtavia
Emm.
Tarvitseeko tohon maalaamiseen sitä yritystä? Kun ainoa, jolla on maalaamo, ei laita edes viestiä siitä, et aikooko maalata autoa vai ei :D
DarkWarjo wrote: Jos hakis kivasti uuden luurin kaupasta, oli kuulemma sinne saapunut ;P EMM!http://www.abinesh.com/delirium/wp-content/uploads/2010/12/Reviews-Nokia-3210.jpg! ??