Forum - Recent Posts
Hyvältä näyttää HIFKin kausi kun ei vati näytä kestävän takaiskuja edes reenipeleissä. Vittu mitä apinoita.
Jos hakis kivasti uuden luurin kaupasta, oli kuulemma sinne saapunut ;P
EMM
sul oli tää vissii puuseelle? itel ois tolle pleikalle.. ei oikee hirveenä oo tuttuja kavereita ajelemas :P
djrunkkari wrote: gangnam style olen rakastunut kim hyunaanToi o hyvä!
Exami wrote: 1.8 Ruisku, Automaatti, 240tkm ajettu... Toivottavasti jaksaa mennä luisussa talvella ;)Oma haasteensa viedä tollasta alitehosta 4-lovista(vai jopa 3) automaattia vinoissa :D Kokemusta on...
Timo Gustaf Mannerheim
^emm^
Mä voisin tuota dj:n esille nostamaa aihetta kommentoida tällai rakentavasti:
EVVVK
Tai no, kiinnostaa se tältä kannalta...
_Vilttuako tuostakin jaksetaan jauhaa. Joo, onhan se "päin vilttua", jos ajatellaan, että faktojen mukaan olis täysin yritetty tehdä. Mutta jos niitä orjallisesti seurataan, niin eikö silloin ole kyseessä dokumentti? Sitä tietääkseni tuo Marshalli ei ole? Ylipäätään viltuttaa, kun kaikesta tarvii kohkata etukäteen ilman "kunnon tietoja". Taiteesta tässäkin on kysymys ja taiteilijoilla kai lienee vapaus tulkita asioita omalla tavallaan? Ei sitä ole kenenkään pakko varmaan katsoa. Ja niille kenellä tässä on vain ja ainoastaan kysymyksenä se, että joku "koripalloilijan näköinen" kaveri esittää.. niin herätkää jo 2000-luvulle._
Heitän tämän tänne, koska en tee uutta ketjua tästä.
Olen pari päivää tässä jo ollut aivan suunnaton pähkinöissä tästä 'Mannerheim' - elokuvasta
En ole mikään isänmaanpuollustaja fanaatikko mutta mitä vittua jotain järkeä YLE haista paska. Ehkä meistä suomalaisista ajattelee noin alle 5% ns. taiteelliselta kannalta että meillä on tummaihoinen näyttelijä näyttelemässä mannerheimia.
Kun joskus Häyhästä tehrään leffa niin pääosissa on aika varmasti kyklooppi.
gangnam style
olen rakastunut kim hyunaan
Sillo ku Nummelinin Timolla ei ollu muuta ni ei ollu muuta.
emm.
Ja vejetääm noita Eissejä kesät/talvet
Ac3Way wrote: Nyt on tosihätä kyseessä! Joku hullu vanha ukko riehuu mun oven takana, soitan kohta poliisit.Soita polliisi,elä ole sankari.Vanhoja sfäistele,ole Eissi,ihan kreissi
Nyt on tosihätä kyseessä!
Joku hullu vanha ukko riehuu mun oven takana, soitan kohta poliisit.
"siitä":http://www.youtube.com/watch?v=rFV3wfmUDn8&list=PL7929739AD4A89993&index=1&feature=plpp_video
Aika hanurista jos pitää tuo juttu paikkansa että samalle servulle pääsee vaan kahdeksan tyyppiä yhtä aikaa
Mie lähen Eissille.Taksi pihaan.
Tamppereelta soitti joku Kake R. kyseli kyytiä keikkapaikalle.
EMM
ps. mollaan hävitty tää (Pöndelä) peli.
Kaikki on ihna viltun siistiä!
EMM Schimmy
Taas se Pate laulaa mun televisiossa.
EMM
:)
Teki mieli ny ainaki yks vielä tehdä...
"Time Lapse Cruisin 2":http://www.youtube.com/watch?v=EBtyiPeQm0w&feature=plcp
Kai sitä vois keksiä uuden vitsin.
E: koitin myös Irl, kuvanlaatu Nokialla oli niin sanoinkuvaamatonta, etten viitti sitä edes näyttää. GoPro olis kiva.
Miä mänen haistelemaan painekyllästettyä puuta ja terassiruuveja!
EMM!
^Schimaani,Suomen nopein nousu!^