Forum - Recent Posts
Uskomaton määrä säätöä ja puhelinsoittoja vaikka olen ollut kolarissa syyttömänä osapuolena.
Nyt näyttää kuitenkin siltä että saan ehkä RC:n ajoon ensi viikolla. Loppujen lopuksi isoin osumaa saanut osa oli etuvanne jossa on jonkinlainen lommo. Vedin jo syvään henkeä kun huollon äijä sanoi että Itävallasta saadaan uusia vanteita 23.7 alkaen (lomat palaa), mutta onneksi ovat sitä mieltä että pyörällä uskaltaa ajaa sellaisenaankin, kunhan jalkatapit yms hajonneet osat vaihdetaan. Pikkuosat on jo tilattu KTM:n tehtaalta ja ne pitäisi saada ensi viikolla.
Sitten on vielä erikseen se, suostuuko syyllisen vak. yhtiö korvaamaan kaiken. Tarkastaja jonka kanssa olen tekemisissä on joku ihme tampio joka ei osaa edes sähköpostia käyttää, ja joka rupesi jo haastamaan minua siitä voiko pyörän etuvaloon tulla naarmuja kun pyörän keulaan törmätään. Raha-asiat ovat kuitenkin tappelu johon minulla on aikaa talven aikana, kunhan nyt saisin vaan pyörän takaisin alle.
Edit: tästä kidutuksesta viisastuneena aion ottaa liikenteessä täyden nollatoleranssin ja entistäkin defensiivisemmän linjan, ja olettaa että kaikki autot kaikkialla aikovat justiinsa tulla niskaan.
hulluseon wrote: Yhtentoista päivän työputkipoikki. Saatanpa ottaa illalla aika kovan kännin. EMM3 lonkeroa,Dallas,taju pois. Perus Hulli.
MrD St Jimmy wrote: Asuin muuten 4 vuotta (2006-2010) samassa asunnossa missä Petri Nygård asui koko lapsuutensa. Oli kuulemma kultalevyjä ym. seinällä ja yrittivät isänsä kanssa kaupata mun vanhemmille sillon Petrin tavaraa, kun kämppä ostettiin. Minähän vihasin Petrin musiikkia ekasta levystä lähtien eikä vanhemmatkaan lämmenneet. Näin jännä fakta tähän perjantai iltaan. Ei mulla muuta.Mie kuulin,notta Petri oli pahasti valittanut siinä seinän takana asuvasta Rässi-Jimmystä. Muutti. EMM
Asuin muuten 4 vuotta (2006-2010) samassa asunnossa missä Petri Nygård asui koko lapsuutensa. Oli kuulemma kultalevyjä ym. seinällä ja yrittivät isänsä kanssa kaupata mun vanhemmille sillon Petrin tavaraa, kun kämppä ostettiin. Minähän vihasin Petrin musiikkia ekasta levystä lähtien eikä vanhemmatkaan lämmenneet. Näin jännä fakta tähän perjantai iltaan.
Ei mulla muuta.
Tuu zapekki Skypeen.
Olis nelejä tyyppiä kukka olis ralliva.
Tulossa ollaan
HALOOTA?!
Mie tulin justiinsa OK-Auto-rallin EK:lta 3, huomiselle kävin kuvauspaikan kattomassa.
Mä installoin tän pelin eka, tulukee skypee
Ja edittiä: Eipäs mehu löydykkään, uusi steam account, lisää Kingishhh (1 2 tai 3 h:ta, kokeile kaikkia)
Vähä vissii vähäksi jäi osallistujat... :P
Erittäi positiivinen yllätys on tämä peli Ajo tuntuma on aika hyvä (Ei nyt ihan forza 4.) Mutta autoilla on mukava ajaa ja ratoja on paljon.
Ja kaikki Kytkimet toimii Fanatecissä, ja valikosta saa säädettyä ratin kanssa kaikki säädöt kohdilleen
Joo tuli sitten tälläinen 13 henkinen tatska otettua :D
!http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/560978_10151021777859691_481591190_n.jpg!
EMM
Peremmälle, teen servun täs kohta. Kingis HOI, herätys.
Ootteos te jo pelailemassa?
Don't give up!!
hmm.. pientä vaihtelu nopeudessa.... 99byte - 500kbyte ... vitun steamin kesäalet...
joo, perus setit ees maksa mitn...
mut meikällä toi steami ei nyt sit oikee haluu ladata tota gta:ta uusiksi.. joten taitaa multa jäädä pelit pelaamatta.
Skypessä höpinä ja gamechatissa tekstailut. Pitäs perkele joskus käyvä ostaa se headset
Miä lähen ravinteliin vetämään pihviä ja "eräitä" lonkeroita.
emm
Meh voivis ilmestyä kohta. Missä kommunikoidaan?
Mie asennan IV nopeesti uuestaan nii menkää te jo pellaileen ellette jo oo siellä. OOTTAKAA KU MÄ TUUUN!
ariko wrote: "vanha":http://www.youtube.com/watch?v=MOIb3r5UyVw!http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQSIrWoFgplI9kQbGys1kGaTIB4az0fekeR4rMVDDjV_vGD5M2D!