Forum - Recent Posts

Exami

Exami 26.06.2012 in Ei mulla muuta

KESÄLOMAA!! taas pyöritään ympäriinsä päisään!, Torstai aamuna startti Kalajoelle. tulee koskea Torstain ja Sunnuntain välinen yö. Mikäli olet kalajoen suunnalla, ilmottele tarjoan lonkeron, siiderin tai jotain ;) EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 26.06.2012 in Ei mulla muuta

Avajaiset :D EMM
Draghar

Draghar 26.06.2012 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Savumuikkuja.. Pirun hyviä.
Zolvi

Zolvi 26.06.2012 in PPPP

Olisko jollain tietoa onko xbox ja ps3 kitarat yhteensopivia keskenään?
TehBigBunny

YLE Teema 22:45 - Hittimittari. EMM
TehBigBunny

"Aina löytyy joku, jolla staili hallussaan on, aina löytyy joku, jolla takatukka on" -Martti Servo *EMM*
Jupe San

Jupe San 26.06.2012 in Radalle.com 30.6.>

Käyn pyörähtämässä portilla jossain vaiheessa sisälle en lippua tällä kertaa osta, ja jos hyvä sää on niin saatan eksyä suolenkille räpsimään kuvia.
Opc Sami

Opc Sami 26.06.2012 in Radalle.com 30.6.>

Okkei, keitäs on tulossa kyseiseen tapahtumaan. Tapahtuma siis Ahvenistolla. "Radalle.com":http://www.radalle.com/uutiset/?cmd=uutinen&id=516
villek00

villek00 26.06.2012 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Rousk.. Rousk.. Hapankorppuja rouskin.. Rousk.. Hyviä ovat.. Rousk..
DarkWarjo

DarkWarjo 26.06.2012 in Oma kulkineesi

Ja tännää käytii laittaa uus lastu ja jos huomenna laatikkoölpät vaihtoon... sit alakas olla redi foor teh parti parti!
Zolvi

Zolvi 26.06.2012 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Akan tekemää lasagnea syön kohta. Itse valmistetut jauheliha ja juustokastikeet + pinaattipastalevyt. On sitten taivaan hyvää.
FINBULLET

FINBULLET 26.06.2012 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Lasagnettea.
TehBigBunny

TehBigBunny 26.06.2012 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Possu-purkeri. !http://i.minus.com/ibvPnr1GRmg8r8.jpg!
savulohi

savulohi 26.06.2012 in Ei mulla muuta

Lohes paccaa hici hatussa camoja viikonlopun muuttoa varten. Myyvvään huokeaa käyttötavaraa nurkista poies: * Ilmoitus äänioikeudesta presidentinvaalissa * 3kpl eripituisia ja -muotoisia viivaimia * Tyhjä vuoden 2011 taskukalenteri Vain YV:t! ^EMM^
TehBigBunny

Skimmeri tiätää nää leiri jutut, Kahteli omia touhujjaan tossa ykx kesä (1954) ja totesi notta ei tähän miäheen auta muu kun kurileiri. Sellaasen sitten rakens ja on siäl joka kesä ollunna. ... tosta mitää apuva ollunna kyl .. EMM
Schimanski76

Schimanski76 26.06.2012 in Ei mulla muuta

Rayha300 wrote: Terveisiä täältä leiriltä. Kohta saunaan ja sitte takas töihin. EMM
FRC:n kurinpitoleirillä on tämä. Loppuu se räyhääminen.Siellä mitään saunaa ole,kohta huomaat sen. emm.
RauhaMees

RauhaMees 26.06.2012 in Ei mulla muuta

Terveisiä täältä leiriltä. Kohta saunaan ja sitte takas töihin. EMM
savulohi

savulohi 26.06.2012 in Forza 4

Ymmärrän huolesi, mutta suurin osa jengistä on ihan asiallista ja riittävän monella mikki narauttamaan nämä koheltajat, soon max. 2-3 kisaa hölmöilyä ja moimoi. Meni mullakin yks lauantai-ilta kiroillessa kun rupesin niitä ajamaan, mutta äkkiä siihen saa tolkun siihen hommaan kun ei vaan ota turhan vakavasti ja pysyttelee ekat mutkat suosiolla letkan perällä. Jenkkipennut on mitä on, mutta pääosa on aivan hyviä kisoja ja LB-autojakin yllättävän vähän.
TehBigBunny

TehBigBunny 26.06.2012 in Forza Horizon

-28- 23 lokakuut tai jottai
hulluseon

hulluseon 26.06.2012 in Ei mulla muuta

Jupe San wrote: "Joka pojan unelma vehe":http://www.youtube.com/watch?v=qqpcBpSsj1A EMM
Ei ollu sillon kun olin piäni Hulli, niin noin hianoja vehkeitä. Sormet oli ainuat jotka jäi pinnojen väliin. EMM