Forum - Recent Posts

Latetzki

Latetzki 27.06.2012 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

!http://farm9.staticflickr.com/8144/7454854152_a280b606bf_z.jpg!
TehBigBunny

TehBigBunny 27.06.2012 in EM-2012 - Hellsinkki

5000m Juha Väätäinen 13.32,48 PRONSSIA !
RaabForRehab

RaabForRehab 27.06.2012 in Ei mulla muuta

Uusi ja ensimmäinen iPad. Emm.
Exami

Exami 27.06.2012 in Ei mulla muuta

DarkWarjo wrote: Näkyilee muuten siellä. Seiskan jo tunnetkin, huutelet vaa siellä et "WAAAARJOOOOOOOO!" :D EMM :D
Hieno juttu, no samaa sinne suuntaan. toivottavasti ei sada paljoa vettä.. EMM
Schimanski76

Schimanski76 27.06.2012 in EM-2012 - Hellsinkki

Sillo ku Rykkaren Artsi juoksi aitoja ni se oli aina 110 Metriä!
savulohi

savulohi 27.06.2012 in Ei mulla muuta

No nyt soon minun vuoro epäillä Petun lääkitystä. Tulee tilaisuus muuttaa Turusta pois, ja jätkä käyttää sen muuttamalla Turkuun? !http://www.robinschicks.com/wp-content/uploads/2011/05/FancyMixedNuts.jpg! ^EMM^
Rintala

Rintala 27.06.2012 in Ei mulla muuta

Pitää muuten tämä paikkansa. Vai että Paattisille. Hyvät uima kuopat siellä ;) EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 27.06.2012 in Ei mulla muuta

_^Thihihiihihhi^_ p>. *EMM*
PetuK

PetuK 27.06.2012 in Ei mulla muuta

Eipä noita Turkkuksi laskettavia landealueita kai hirveästi ole. On sit jo omia kuntiaan melkeinpä kaikki. Niijuu, vastauksena kysymykseesi: Patis. ^EMM^
TehBigBunny

TehBigBunny 27.06.2012 in EM-2012 - Hellsinkki

Jatketaan MM-kisoista tutulla kaavalla. !http://i.minus.com/ibbNKb87mriNOW.jpg!
Rintala

Rintala 27.06.2012 in Ei mulla muuta

Mihis päin se Petu on muuttamassa kun landelle muka menee? Offtopic. EMM
PetuK

PetuK 27.06.2012 in Ei mulla muuta

Perjantaina alkaa (tai no, onhan tuo pakkailu jo alkanut) tapahtua. Vkl:n yli täyttä laukkaa, luulisin. Uuvven siivous, pikku fiksiä (=ainakin vanhaa lattiaa pois ja uutta tilalle, yhden kopin maalaus) ja kamojen ajo siihen päälle. Ihan vaan parilla peräkärryllä. Tässä mitään vuokrata tai palkata. Ite tehrään, prkl :) Ja sitten tietty vielä pienet lähtösiivot päälle. Eiköhän tuossa kulu tunti jos toinenkin... Eli Turkku --> kauemmas Turkku. Tai oikeastaan vois melkein sanoo, että Turkku --> lande. -EMM- Eiku onpas. Sais vilttu sentään olla sitten satamatta!! Nyt EMM
FINBULLET

FINBULLET 27.06.2012 in Ei mulla muuta

Kyllä.Meinasin tippua sohvalta kun räsähti. EMM
Pottae

Pottae 27.06.2012 in Ei mulla muuta

Jumalaata että äsken rysähti. EMM.
FINBULLET

FINBULLET 27.06.2012 in Ei mulla muuta

Uggonen. EMM
Finski fani

Finski fani 27.06.2012 in Ei mulla muuta

Pottae wrote: Huomenna pitäisi tulla palkka. Uusi kamera sitten tilaukseen. :3333 EMM.
Kuin myös huomenna tulee palkka. Tosin omalla kohdallaa menee niin, että saa taas ruokaa... =P EMM
Pottae

Pottae 27.06.2012 in Ei mulla muuta

Huomenna pitäisi tulla palkka. Uusi kamera sitten tilaukseen. :3333 EMM.
DarkWarjo

DarkWarjo 27.06.2012 in Ei mulla muuta

Exami wrote: KESÄLOMAA!! taas pyöritään ympäriinsä päisään!, Torstai aamuna startti Kalajoelle. tulee koskea Torstain ja Sunnuntain välinen yö. Mikäli olet kalajoen suunnalla, ilmottele tarjoan lonkeron, siiderin tai jotain ;) EMM
Näkyilee muuten siellä. Seiskan jo tunnetkin, huutelet vaa siellä et "WAAAARJOOOOOOOO!" :D EMM :D
vaiski75

vaiski75 27.06.2012 in Ei mulla muuta

Exami wrote: KESÄLOMAA!! taas pyöritään ympäriinsä päisään!, Torstai aamuna startti Kalajoelle. tulee koskea Torstain ja Sunnuntain välinen yö. Mikäli olet kalajoen suunnalla, ilmottele tarjoan lonkeron, siiderin tai jotain ;) EMM
Mä olen samassa maassa kuin Kalajoki. Saanko nyt sen lonkeron, sidukan ja jotain muutakin? EMM // Oli mulla muutakin, jälleen kerran.. Puhalsin neljä alumiinivannetta isolla kellolla ja nyt on hiekkaa joka paikassa, siis aivan joka paikassa. Jos olisin akka, niin nyt voisi sanoa että on hiekkaa vagi***... .. Ikuna enään en ryhdy tuohon, ennen seuraavaa kertaa.. .. Pthyi.. EMM
FINBULLET

FINBULLET 27.06.2012 in Forza 4

Ne on ruvennut tuomaan vanhoja brittiklassikoita peliin.Ihan arvostettava asia.