Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 25.06.2012 in Forza Horizon

Ihanan nekatiivejä olette, elekää jumalauta ostako! en pakota. :D
Schimanski76

Schimanski76 25.06.2012 in Froza Racing Club Forza 4:ssa

Finnspirit wrote: Löytyykö se FRC tagin alta vai onko se joku muu?
Pitäisi löytyä klubihaulla FRC ja sitten se FRC kenellä on Suomen lippu.
Finnspirit

Finnspirit 25.06.2012 in Froza Racing Club Forza 4:ssa

Löytyykö se FRC tagin alta vai onko se joku muu?
IL3

IL3 25.06.2012 in Forza Horizon

Kattelin ton E3 trailerin ja mitäs siinä oli; Aavikkomaisemaa, rx-7, musaa, "festarit", ilmapalloja, jumalattomia (lue: luonnottomia) ilmalentoja ja arkadekaahausta, eli ihan NFS Pro Street, ilman niitä kuumia promotyttöjä. Petyin. Eli nää: !http://www.tkshare.com/Image/20081013628554377801.jpg! Mitä jää siis käteen ku tosta vielä poistaa noi tytöt? ilmalentoja ja ilmapalloja. Nyt ei enää malta odottaa.
teemu1337

teemu1337 25.06.2012 in Ei mulla muuta

Perus maanantai. Puoli tuntia duunissa ja vasen peukalo meni särki. Samassa kohtaa ollut aiemminkin murtuma, jonka takia täytyy ylihuomiseen asti odotella radiologin lausuntoa. Toivottavasti ei ole ihan särki. e/ Ei mulla oikeastaan muuta.
savulohi

savulohi 25.06.2012 in Rivals

Siis tämä Sami ^^ tuolla Top Gearilla. // Ei ole hyvä tämä Beermachine.
FINBULLET

FINBULLET 25.06.2012 in Rivals

Mikä siä on nyt rivalssina?
savulohi

savulohi 25.06.2012 in Rivals

Lujaa mänee tämä Opec-miäs Sfaipperillaan.
hulluseon

hulluseon 25.06.2012 in Forza Horizon

Terror80 wrote: Kaik on särki eik voi ehjätä. Ei hjuva!
Pasca puhetta! Puuha-Petu viksaa mitä vaan, missä vaan, miten päin vaan.
Terror80

Terror80 25.06.2012 in Forza Horizon

Kaik on särki eik voi ehjätä. Ei hjuva!
hulluseon

hulluseon 25.06.2012 in Forza Horizon

TehBigBunny wrote: Kaikki Hajalle ! ^thihihihi..^
Särköö niin korjoo tai saa letcusta!!
TehBigBunny

TehBigBunny 25.06.2012 in Forza Horizon

Kaikki Hajalle ! ^thihihihi..^
TehBigBunny

TehBigBunny 25.06.2012 in Froza Racing Club Forza 4:ssa

Laita vuan request sinne, ei siinä ole muuta vaatimusta kun että on jäsenenä täällä voorumilla.
Finnspirit

Finnspirit 25.06.2012 in Froza Racing Club Forza 4:ssa

Hei, haluaisin kysellä että kuinka tai miten pääsisin mukaan suomalaiseen forza yhteisöön forza 4:sen car clubissa? -Finnspirit
Terror80

Terror80 25.06.2012 in Ei mulla muuta

Mudinski wrote: Joku fiksu laskee nytten tälläisen laskun... Tankissa on 40l polttoainetta, josta 30l on 98E5 ja 10l E85 ( n.106okt ) Oktaaniluku on nytten sitten ? 100okt ? emm
Samaan oktaanilukuun eli sataseen päädyin minäkin. EMM edith: Tai siis _noin 100_, koska tuo 106 oli myös noin-luku :)
DarkWarjo

DarkWarjo 25.06.2012 in Forza Horizon

Terror80 wrote: Tämä olisi nimenomaan OK ja erittäin tervetullutta mutta miksi ihmeessä pelit pitää pilata tuollaisella Fast&Furious hollywood-skeidalla ja actionjackson-kuralla. Sitä varten on Burnoutit ja ties mitkä "kolaroidaan tässä risteyksessä, ajetaan miinaan, paskotaan puiston penkit" yms. arcadet. Toivottavasti tuo musiikki ei rajoitu vain kolmeen in-game radiokanavaan, vaan että mukana on myös user radio ja boksilta omat mp3:t tms. Kruisailusta saisi varmasti hauskaa myös ilman "hyppy sieltä, kolaroi täältä" bullshittiä. Sitä vaan tahdoin sanoa...
Mää uskon et toi hajottaminen yms. on vapaaehtoista, siit saa lisäpojoi jos haluaa.. Toivottavasti. Enemmän kai tossa oli vissii tarkotus ns. näyttävällä ajolla kerätä pojoja, eli riftaamiset, draftaamiset jne... Noh, sen näkee sit. Kieltämättä itteäkään ei toi särkemisestä tulevat lisäpisteet niin kiinnosta, mut ei varsinaisesti haittaakkaan, kunhan pelin idea ei oo vain siinä.
Terror80

Terror80 25.06.2012 in Forza Horizon

DarkWarjo wrote: Hmh... ymmärrän kyllä et tosi simulaatiofanit ei tuu pitämään, mut edelleenki Forza fysiikoilla tuleva freecruising peli, missä myös forzan tyyliset virityspalikat ja ulkokuoren tuunaus. Ei pitäs teidenkää heti loppua kesken ja maisemat näyttää kivoilta ja kyl mun mielestä musiikki kuuluu cruisailuun, tosin, eiköhän sen voi tässäkin pelissä mutelle lyödä jos ei miellytä. Vaan eipä sillä, jos tosiaan tykkää ajaa vain ratoja ympäri, niin tuskinpa sitä sit tarvii ostaa, fm4:llä varmaan pärjää sitten ihan kivasti, Ei tos varmaan hirveitä edistysaskeleita FM4 kuitenkaan muuten ole ku että peli on eri tyylinen. Ite tasan varmasti hankin koska edelleenkin TDU1 ja 2:kin on ollut mieleeni muuten, mutta ajomallinnukset kussu.
Tämä olisi nimenomaan OK ja erittäin tervetullutta mutta miksi ihmeessä pelit pitää pilata tuollaisella Fast&Furious hollywood-skeidalla ja actionjackson-kuralla. Sitä varten on Burnoutit ja ties mitkä "kolaroidaan tässä risteyksessä, ajetaan miinaan, paskotaan puiston penkit" yms. arcadet. Toivottavasti tuo musiikki ei rajoitu vain kolmeen in-game radiokanavaan, vaan että mukana on myös user radio ja boksilta omat mp3:t tms. Kruisailusta saisi varmasti hauskaa myös ilman "hyppy sieltä, kolaroi täältä" bullshittiä. Sitä vaan tahdoin sanoa...
Mudinski

Mudinski 25.06.2012 in Ei mulla muuta

Joku fiksu laskee nytten tälläisen laskun... Tankissa on 40l polttoainetta, josta 30l on 98E5 ja 10l E85 ( n.106okt ) Oktaaniluku on nytten sitten ? 100okt ? emm
zapekk

zapekk 25.06.2012 in ARMA 2 - DayZ

Juuri nyt pelaamassa ja huomasin, että lyöntiaseita on muitakin kuten sorkkarauta. Sen jätin kuitenkin pois, kun löysin AK-74 viherpiste tähtäimen kanssa ja todella paljon lääke tavaraa. Olin eräällä chernon katolla ja painoin, että menee makaamaan, mutta lähtikin jonkin bugin johdattamana juoksemaan hulluna eteenpäin ja putosin katolta. Ei sanonut, että olisin kuollut vaan respasin "bugi aavikolle" parin muun tyypin kanssa. TOivottavas mulla on vielä AK, kun menee eri servulle. EDIT: Juu menin eri servulle niin olin mennyt noin 5 minuuttia ajassa taaksepäin. Eikä perkeles ollu samoja aseita tai mitään asita samoissa teltoissa.
DarkWarjo

DarkWarjo 25.06.2012 in Nyt soi?

"Unisonikki":http://youtu.be/2XR65ATnBWI