Forum - Recent Posts

RauhaMees

RauhaMees 25.06.2012 in Ei mulla muuta

Voipi olla, että sain työssäoppimispaikan Launeen Gigantista :) EMM
DarkWarjo

DarkWarjo 25.06.2012 in Forza Horizon

FINBULLET wrote: Mukavaa varmasti tulee olemaan.
Näinpä. Kyllähän tost suoraan näkee ettei yritetäkkää kosiskella tosissaan simuja ajavia, vaan nimenomaan tarkotuksena tehdä hauska ajelupeli, mut kerranki hyvillä fysiikoilla. Mikä oikeestaan mua kiinnostaa huomattavasti enemmänki ku pelkkä ratojen kiertäminen. Toivottavasti tohon tulee se moninpeli vähä samalla tapaa ku TDU:ssa.. se toimi mun mielestä kivasti. Jos tänää ajelis vähä ratilla tdu:ta :P
FINBULLET

FINBULLET 25.06.2012 in Forza Horizon

Mukavaa varmasti tulee olemaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 25.06.2012 in Forza Horizon

Hmh... ymmärrän kyllä et tosi simulaatiofanit ei tuu pitämään, mut edelleenki Forza fysiikoilla tuleva freecruising peli, missä myös forzan tyyliset virityspalikat ja ulkokuoren tuunaus. Ei pitäs teidenkää heti loppua kesken ja maisemat näyttää kivoilta ja kyl mun mielestä musiikki kuuluu cruisailuun, tosin, eiköhän sen voi tässäkin pelissä mutelle lyödä jos ei miellytä. Vaan eipä sillä, jos tosiaan tykkää ajaa vain ratoja ympäri, niin tuskinpa sitä sit tarvii ostaa, fm4:llä varmaan pärjää sitten ihan kivasti, Ei tos varmaan hirveitä edistysaskeleita FM4 kuitenkaan muuten ole ku että peli on eri tyylinen. Ite tasan varmasti hankin koska edelleenkin TDU1 ja 2:kin on ollut mieleeni muuten, mutta ajomallinnukset kussu.
RauhaMees

RauhaMees 25.06.2012 in Forza Horizon

Tulee silti hankittuu oli minkälaista arcade menoo vaa. NFS on ihan kivaa vaihtelua simulaatiomaisesta forzasta, koska ei tarvi ajaa radalla mutta hallittavuus on ollu sitä puhdasta arcadea josta en tykkää. Joten tää tulee olee todella hyvää vaihtelua.
savulohi

savulohi 25.06.2012 in Forza Horizon

En o itekkään ollu vakuuttunu oikein missään vaiheessa, hyvin todennäköisesti jää hyllyyn tämä kohellus, ainakin jos ei tule ensin demoa joka jollain tasolla vakuuttaisi. ...ja musafestari tosiaan, jeejee. Musat menee itellä ensimmäisenä mutelle joka pelissä muutenkin.
Terror80

Terror80 25.06.2012 in Forza Horizon

Pitää kyllä sanoa etten ole yhtään enää vakuuttunut Horisontista "tämän":http://www.topgear.com/uk/photos/forza-motorsport-forza-horizon-gallery-2012-06-18?imageNo=0 haastattelun jälkeen. Siis tiellä olevien asioiden pirstaaminen yms. bullshitti kuulostaa enempi ja enempi turhalta arcade-skeidalta. Ja mikä ihmeen musafestari? Saako stunttihypyistä ja asioiden paskomisesta jotain rannekkeita joilla pääsee "syvemmälle festareihin"? No jee...
Terror80

Terror80 25.06.2012 in Forza 4

savulohi wrote: Munamallin Kadetti vois kyllä toimia.
1.3 OHC-koneella tiätty! Edith: Ei vaan... Caterham tai Lotus 7 ois kyllä ehdottomasti kiva lisä, kuten myös nuo vanhemmat Obelixit. Sekä aina yhtä hurmaava vanhan liiton Mini Cooper. Todellisuudessahan tuo FM4 ei tarttis enää yhtään uutta autoa vaan 3-4 uutta rataa. Tai vaikka edes yksi rata mistä olisi 3-4 eri variaatiota + reverset.
MehuSukka

MehuSukka 25.06.2012 in Ei mulla muuta

Sanovat notta tänne on eksynynnä joku reiskamees jenkkilästä. EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 25.06.2012 in Ei mulla muuta

Skimmy piipahti Lappeen Rannassa. Nyt siäl on loma-asuntomessut. Sattumaa. En usko. EMM
djrunkkari

djrunkkari 25.06.2012 in F1-kausi 2012

!http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/1024px/2012/006/1429784-max555x555.jpg! !http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/06/26/article-2164988-13CA5A8C000005DC-365_306x423.jpg!
DarkWarjo

DarkWarjo 25.06.2012 in ARMA 2 - DayZ

Asiaa!
zapekk

zapekk 25.06.2012 in ARMA 2 - DayZ

DarkWarjo wrote: hyvä hyvä.. ei pystyny kirveel alus ku puista hakkaan halkoja et sai nuotion.
Nyt sitä, kun painaa oikealla hiirellä niin sen voi ottaa pois "Toolbaarista" ja se tulee ison aseen paikalle.
DarkWarjo

DarkWarjo 25.06.2012 in ARMA 2 - DayZ

zapekk wrote: Kirveellä on kai voinu heilua siitä asti, kun se tuli mutta empä ole huomannut. Ja kulkunouvoja on. Kaveri respas niin heti löyty paku ja joku rekka. Oli vaan iin paska ajaa, että paukautti rekan ekaan puuhun ja kone paskaksi. Pakulla pääs mun luokse ja sit loppu bensa...
hyvä hyvä.. ei pystyny kirveel alus ku puista hakkaan halkoja et sai nuotion.
vaiski75

vaiski75 25.06.2012 in Ei mulla muuta

Urgh.. .. Mä oon melkein normaalissa mielentilassa ja mie menin kehumaan sitä toista Jänestä.. .. Kauheen hyvän pointin kyllä kiljaisi ilmoille ja jotenkin saatan noudattaa ohjeistusta, ehkä.. On on, se on parempi Jänes.. + se ymmärtää liharuuan päälle.. 'Nyt on pakko lopettaa, ennenkuin kerron tykkääväni teistä kaikista ja paljon.. EMM
vaiski75

Eikun, oli mulla asiaakin.. Kolmisen viikkoa sitten kaveri irtaantui omasta kädestänsä.. Ne sai hitsattua sen hanskan takaisin siihen käsivarteen ja kaikki näytti enemmän kuin lupaavalta.. .. Pääsi jo kerran pois sairaalasta ja ajateltiin että yksi vaihe on vähemmän.. Pascan marjat! Uudestaan sairaalaan ja pari kertaa teholle, kun on iso mies mennyt kipushokkiin.. .. Vähän aikaa sitten puhuttiin puhelimessa ja mä en ollut ollenkaan iloinen kaverin äänestä.. Mä en pysty nukkumaan, ei siis vain onnistu.. Puhelin toisessa kourassa ja auton avaimet toisessa, odottelen tässä ei niin kivasti.. .. Sfäde tulee kohta hulluksi! Joo joo, siis enemmän kuin ennen.. EMM
zapekk

zapekk 25.06.2012 in ARMA 2 - DayZ

TehBigBunny wrote: FRC:ssä kirves on heilunut jo pitkään.
NO se on totta.
savulohi

savulohi 25.06.2012 in Ei mulla muuta

Palttiarallaa neljä päivää hymiölakossa ja rohviiliin on tiputettu vasta yks ydinpommi. Aika kivasti. ^emm^
vaiski75

Schimanski76 wrote: Bani kiusii miuva puhelimella.Ei ole kiva se. emm.
Baniikki on ollut vähän huono noiden tunnepuolien ilmaisussa, tietän hyvin.. Toi kiusiminen on vain sen tapa sanoa, että se tykkää susta.. EMM, tällä kertaa..
PetuK

PetuK 25.06.2012 in Ei mulla muuta

savulohi wrote: Viis miljuunaa huuvvettu,palaamma asiaan. // Laita AH:lle joku mötkylä buyoutilla niin hajen pois. ^emm^
Joo ehkä joskus jos muistan :) ^EMM^