Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 23.06.2012 in Ei mulla muuta

!http://i.minus.com/iw8uwBwNU12Um.jpg! ^*EMM*^
savulohi

savulohi 23.06.2012 in Forza 4

Schimanski76 wrote: NII!
Juuvvaan ihtemme asiallisiksi ja männään porukalla fm.nettiin antamaan T10:lle huuvvot.
hulluseon

hulluseon 23.06.2012 in Ei mulla muuta

HYHÄHÄHÖ! Semmonen Juhannus, joo. Nätisti olin, ainakin melkein. Ja maaliman parraimmain isku yrityksenkin sain todistaa. Kaveri heitti yhelle plikalle ihan vitsinä että lähetään kattoo mitenkä ja missä sä asut ja tää saaketin akka nieli syötin saman tien. Naurattaa vieläkin niin pirusti koko hiton tilanteen koomisuus. Ainoo asia tietty mitä en kaverille kertonut notta on vähän koko kylän polkupyörän maineessa tämä naikkonen. Olisko pitänä? EMM
Schimanski76

Schimanski76 23.06.2012 in Forza 4

savulohi wrote: Saattana joskus tästä mainitakin, mutta nyt alakas jo riittää. *RATOJA JUMAALAAUSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!*
NII!
villek00

villek00 23.06.2012 in Forza 4

MehuSukka wrote: Heinäkuun Ferrari päkin sisältö kerrotaan tiistaina. Ny jänscättää
* Ferrari 3.2 Mondial ja Cabrio * Ferrari 512 BB * Ferrari 612 * Ferrari 350 * + monia muita vähemmän tuttuja herkkuja ;) Ois kyl makee päkki! Wait, i just fixit :(
savulohi

savulohi 23.06.2012 in Forza 4

Saattana joskus tästä mainitakin, mutta nyt alakas jo riittää. *RATOJA JUMAALAAUSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!*
MehuSukka

MehuSukka 23.06.2012 in Forza 4

Heinäkuun DLC päkin sisältö kerrotaan tiistaina. Ny jänscättää
DarkWarjo

DarkWarjo 23.06.2012 in Ei mulla muuta

TehBigBunny wrote: Mie lainaan yhtä aikamma suurinta ajattelijjaa. 'I hate you guys, I hate you guys so very, very much.' ^_EMM_^
suurin, todellakin, isompi ku ite iso pupu !http://desktopwallpaper-s.com/wallpapers/16/Cartman_Fatrix_South_Park.jpg! ei muuta :)
Schimanski76

Schimanski76 23.06.2012 in Ei mulla muuta

Voi että. Huono olo tuli. emm.
TehBigBunny

Mie lainaan yhtä aikamma suurinta ajattelijjaa. 'I hate you guys, I hate you guys so very, very much.' ^_EMM_^
savulohi

savulohi 23.06.2012 in Ei mulla muuta

*Nii o!* Oisit saana viis tähtee mutta Jänes-kevennys. ^Thihihihh^ EMM
TehBigBunny

Sekin warmaan Panin sfika :( EMM
savulohi

Oho, Bani on pelanna vorssaa. **** ^EMM^
TehBigBunny

Kerpera tuli varmaan kaikille Sfipeille koska mie käytin Forssaa koneessa ensimmäistä kertaa kuukausiin ja sain sen. NII´I ! eiku EMM
DarkWarjo

savulohi wrote: Cerbera on Maplen VIP-Rivalsista, Vellalista en o varma. Sitä ei tullu miulle. Ookko nää käyny jossain vaiheessa fm.netissä huuteloimassa johonkin bounty hunteriin liittyvään threadiin jotakin? Tämä Kenanihan oli siinä Oh What a Celicassa Bounty-miähenä.
En.. en o käyny edes celicalla tykittään sitä rivalssii :) nooo, jos soon vaik tykänny mun kuvast :P iha sama, kiitos hälle :)
savulohi

Cerbera on Maplen VIP-Rivalsista, Vellalista en o varma. Sitä ei tullu miulle. Ookko nää käyny jossain vaiheessa fm.netissä huuteloimassa johonkin bounty hunteriin liittyvään threadiin jotakin? Tämä Kenanihan oli siinä Oh What a Celicassa Bounty-miähenä.
DarkWarjo

Sain T10:ltä tvr cerberan... ja..... HTKenan:ilta challenge Stradalen!!!!! :O mistähän hyvästä? :O ^ja potalta oman evon takas :D^ EMM
Schimanski76

Sillo ku Nummelinin Tinppa&Schimmy ottti kunnolla juissina häppää ni meni aina heinäkuulle. Sanottii vaan! Nii!
Schimanski76

TehBigBunny wrote: Ny nukkuu, koko sacci. Ny. Nukkuu. EMM
Sir Markku ei nuku.
TehBigBunny

Ny nukkuu, koko sacci. Ny. Nukkuu. EMM