Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

Pottae

Pottae 23.06.2012 (edit 23.06.2012)

  • 3
Maalaripistiäinen iski. Pari tuntia tässä räpelletty. Tiiseri: !http://i.minus.com/jJNQe3fWhe9jz.jpg! EMM!
Schimanski76

Schimanski76 23.06.2012

  • 1
savulohi wrote: Sen kummemmin tietämättä mutta jos viltuttaa niin mie suosittelen aluksi kattelemaan YouTubesta Ken Blockin WRC-yrityksiä. Mua ainakin alkaa naurattaa joka kerta. Sfädellä on myäs ihan ihme ajatuksia. Se soitti mulle tänään ja ihan pokkana väitti olevansa joku "Sir Markku". ^Thihiihh^ No ei kyä viltuta. :) Ihme rumpaa huutaa yläpää. *Sir Markku* Tsihihihih tsihihih,tällä menee pari viikkooa.tsihihih ^EMM^
TehBigBunny

TehBigBunny 23.06.2012

  • 1
Ny nukkuu, koko sacci. Ny. Nukkuu. EMM
Schimanski76

Schimanski76 23.06.2012

  • 1
TehBigBunny wrote: Ny nukkuu, koko sacci. Ny. Nukkuu. EMM
Sir Markku ei nuku.
Schimanski76

Schimanski76 23.06.2012

  • 1
Sillo ku Nummelinin Tinppa&Schimmy ottti kunnolla juissina häppää ni meni aina heinäkuulle. Sanottii vaan! Nii!
DarkWarjo

DarkWarjo 23.06.2012 (edit 23.06.2012)

  • 0
Sain T10:ltä tvr cerberan... ja..... HTKenan:ilta challenge Stradalen!!!!! :O mistähän hyvästä? :O ^ja potalta oman evon takas :D^ EMM
savulohi

savulohi 23.06.2012

  • 0
Cerbera on Maplen VIP-Rivalsista, Vellalista en o varma. Sitä ei tullu miulle. Ookko nää käyny jossain vaiheessa fm.netissä huuteloimassa johonkin bounty hunteriin liittyvään threadiin jotakin? Tämä Kenanihan oli siinä Oh What a Celicassa Bounty-miähenä.
DarkWarjo

DarkWarjo 23.06.2012

  • 0
savulohi wrote: Cerbera on Maplen VIP-Rivalsista, Vellalista en o varma. Sitä ei tullu miulle. Ookko nää käyny jossain vaiheessa fm.netissä huuteloimassa johonkin bounty hunteriin liittyvään threadiin jotakin? Tämä Kenanihan oli siinä Oh What a Celicassa Bounty-miähenä.
En.. en o käyny edes celicalla tykittään sitä rivalssii :) nooo, jos soon vaik tykänny mun kuvast :P iha sama, kiitos hälle :)
TehBigBunny

TehBigBunny 23.06.2012 (edit 23.06.2012)

  • 2
Kerpera tuli varmaan kaikille Sfipeille koska mie käytin Forssaa koneessa ensimmäistä kertaa kuukausiin ja sain sen. NII´I ! eiku EMM
savulohi

savulohi 23.06.2012

  • 0
Oho, Bani on pelanna vorssaa. **** ^EMM^
TehBigBunny

TehBigBunny 23.06.2012

  • 0
Sekin warmaan Panin sfika :( EMM
savulohi

savulohi 23.06.2012

  • 1
*Nii o!* Oisit saana viis tähtee mutta Jänes-kevennys. ^Thihihihh^ EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 23.06.2012

  • 3
Mie lainaan yhtä aikamma suurinta ajattelijjaa. 'I hate you guys, I hate you guys so very, very much.' ^_EMM_^
Schimanski76

Schimanski76 23.06.2012

  • 0
Voi että. Huono olo tuli. emm.
DarkWarjo

DarkWarjo 23.06.2012

  • 0
TehBigBunny wrote: Mie lainaan yhtä aikamma suurinta ajattelijjaa. 'I hate you guys, I hate you guys so very, very much.' ^_EMM_^
suurin, todellakin, isompi ku ite iso pupu !http://desktopwallpaper-s.com/wallpapers/16/Cartman_Fatrix_South_Park.jpg! ei muuta :)
hulluseon

hulluseon 23.06.2012

  • 4
HYHÄHÄHÖ! Semmonen Juhannus, joo. Nätisti olin, ainakin melkein. Ja maaliman parraimmain isku yrityksenkin sain todistaa. Kaveri heitti yhelle plikalle ihan vitsinä että lähetään kattoo mitenkä ja missä sä asut ja tää saaketin akka nieli syötin saman tien. Naurattaa vieläkin niin pirusti koko hiton tilanteen koomisuus. Ainoo asia tietty mitä en kaverille kertonut notta on vähän koko kylän polkupyörän maineessa tämä naikkonen. Olisko pitänä? EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 23.06.2012

  • 0
!http://i.minus.com/iw8uwBwNU12Um.jpg! ^*EMM*^
savulohi

savulohi 23.06.2012 (edit 23.06.2012)

  • 0
hulluseon wrote: HYHÄHÄHÖ! Semmonen Juhannus, joo. Nätisti olin, ainakin melkein. Ja maaliman parraimmain isku yrityksenkin sain todistaa. Kaveri heitti yhelle plikalle ihan vitsinä että lähetään kattoo mitenkä ja missä sä asut ja tää saaketin akka nieli syötin saman tien. Naurattaa vieläkin niin pirusti koko hiton tilanteen koomisuus. Ainoo asia tietty mitä en kaverille kertonut notta on vähän koko kylän polkupyörän maineessa tämä naikkonen. Olisko pitänä? EMM
Cova. ... viisas pääsee vähemmällä, sanovat. Suoraviivaisimmat mitkä mie oon nähny toimivan on " Torttu esiin mursu. " (miun kaveri, Ilosaari 2010) ja " Moi, mun nimi on Tuomas ja mä oon sun seuralainen tänään. " (Lohes, Henry's Pub Kuopio, 2010). Savolainen muuten oli tämä kaverinkin poiminta tuolla Ilosaaressa, notta tokko ne niin mutkikkaita olekkaan? ^EMM^
hulluseon

hulluseon 23.06.2012

  • 0
savulohi wrote: Savolainen muuten oli tämä kaverinkin poiminta tuolla Ilosaaressa, notta tokko ne niin mutkikkaita olekkaan? ^EMM^
VIDDY! Minnuu on huijattu!! EMM
savulohi

savulohi 23.06.2012

  • 0
Tai oikeestaan mie arvelen sen johtuvan siitä notta siellä päin piisaa porukalla huumori vähän paremmin, eivät vedä poroja nokkaan piccu rivouksista kunhan on vähän pilkettä silmäkulmassa. Sanovat. EMM

Write a post

Sign in to post a post.