Forum - Recent Posts

Driver181

Driver181 16.06.2012 in Ei mulla muuta

Driver181 wrote: Todella mukava testipäivä Kouvolassa. kyljet kyllä kipeyty aikas pahasti, satuu sviddu! EMM.
vaiski75

vaiski75 16.06.2012 in Ei mulla muuta

Pari tuntia hikihuonetta ja kolme olutta, siitä se hyvä olo tulee! EMM. Eikun, Poriin menin Tampesterista.. Mielelläni olisin kyllä jäänyt kittaamaan Näsä-maahan, mutta miehen oli mentävä.. EMM.
hulluseon

hulluseon 16.06.2012 in PPPP

Rayha300 wrote: Tämä lähtee kattelee jukolan meininkiä. Nyt olivat päättännä ja laittoivat mut 2 osuudelle. Saa nähä selviääkö räyhis hengissä sieltä :)
Juokset sie minihameessa Venlojen osuudella? ^Thihihii, carcuun^
RauhaMees

RauhaMees 16.06.2012 in PPPP

Tämä lähtee kattelee jukolan meininkiä. Nyt olivat päättännä ja laittoivat mut 2 osuudelle. Saa nähä selviääkö räyhis hengissä sieltä :)
FINBULLET

FINBULLET 16.06.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Hirvittävä ilmalento Le Mansissa.Onneksi on turva-aidat.
Schimanski76

Schimanski76 16.06.2012 in Yleinen happines topic

Valio-Jukola 2012, Jukolan Viesti 511 *Rapalan Kunto*, FIN
villek00

villek00 16.06.2012 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Mä kävin tänää ennakkoo "varaamassa" uusia neppis autoja meille, heittäkää YV:tä jos tarviitte, niin hommaan niitä sitten :)
Schimanski76

Schimanski76 16.06.2012 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

savulohi wrote: Jos on Chupa Chupsin Cola niin polkasen Corollan het tulille ja tuun hakemaan sen! Ajokunnossakin jopa..
Chupa Chups. Kyllä. Maku? Sfäiski tietää. Oiskohan ollut vanhan ketun makuinen?Soon kuitennii siinä Randelinin kasettinipun alla maustumassa. Loheksen lipausta odottaa tämä hieno makeinen.
Pottae

Pottae 16.06.2012 in Ei mulla muuta

Todella mukava ratapäivä Kouvolassa. Käjet kyllä palo aikas pahasti, kirvelee sviddu! EMM.
RauhaMees

RauhaMees 16.06.2012 in Ei mulla muuta

RMestari wrote: Huomaan suunnistus ihmisiä, mahtoiko kukaan olla viime vuonna Haminassa? Älkööt siis saako sitä käsitystä että itse olisin suunnistaja, olin vaan viime vuonna juomarastilla töissä...
Mä en ainakaa ollu. EMM
savulohi

savulohi 16.06.2012 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Schimanski76 wrote: Salakaatoja ei harrasteta näissä piireissä. :) Mie muuten Lohes ostin siulle tikkarin.Ihan niiq oikeasti.Muista pyytää se Sfärskiltä elokuussa. :)
Jos on Chupa Chupsin Cola niin polkasen Corollan het tulille ja tuun hakemaan sen! Ajokunnossakin jopa..
RMestari

RMestari 16.06.2012 in Ei mulla muuta

Huomaan suunnistus ihmisiä, mahtoiko kukaan olla viime vuonna Haminassa? Älkööt siis saako sitä käsitystä että itse olisin suunnistaja, olin vaan viime vuonna juomarastilla töissä...
ariko

ariko 16.06.2012 in Ei mulla muuta

Turkkulaine Ferrari !http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/2z/abi/sf1s/54948/normal_620542025.jpg! Ei Mulla ^todellakaan^ Muuta
TTJK107

TTJK107 16.06.2012 in Drifting seuraa?

Driftaahan. Nyt heti. Solis hyvä.
Schimanski76

savulohi wrote: No hyvä on sitten. ^Peruu huuvvot^
Salakaatoja ei harrasteta näissä piireissä. :) Mie muuten Lohes ostin siulle tikkarin.Ihan niiq oikeasti.Muista pyytää se Sfärskiltä elokuussa. :)
savulohi

No hyvä on sitten. ^Peruu huuvvot^
Schimanski76

savulohi wrote: Huuvvot molemmille kun eivät Lohesta kutsuneet näihin kaatajaisiin. *JUMAALAAUSTAAAAAAAAA!* ^Arvelen myös notta Banillakin saattaa olla jotain lisättävää.^
Läpikulkumatkalla oli hän. Yhden se joi ja meni Poriin.? Kaatajaiset pijetään syssymmällä. :)
Schimanski76

Schimanski76 16.06.2012 in Ei mulla muuta

Kärkölän Kisa-Veikot on svilttu paras!!! Miulla ei ole tatuointeja,mutta jos alan niitä ihooni asentamaan,niin Kärkölän Kisa-Veikkkojen logolle on paikka varattuna! emm.
savulohi

Schimanski76 wrote: Sen paremman jäneksen kanssa kävimme juuri Spispalan ravintelissa nauttimassa oluset. Haulitornin kanssa on samanmittainen hän.
Huuvvot molemmille kun eivät Lohesta kutsuneet näihin kaatajaisiin. *JUMAALAAUSTAAAAAAAAA!* ^Arvelen myös notta Banillakin saattaa olla jotain lisättävää.^
savulohi

savulohi 16.06.2012 in Rivals

No nyt on Hullillekin oikein miästen track day-rivalsia tarjolla. Järki meni Le Mansissa R1:llä kun nuo kompuutterisohlot ajelee aivan hengestä ja terveydestä piittaamatta nuilla nuhapumpuillaan. N. 12 kertaa koitin ja enkä minuuttia pidemmälle päässy. :D Toisen kerran uudestaan.