Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 17.06.2012 in Ei mulla muuta

DarkWarjo wrote: Sain bemariin uudet takagummit, nekkii o kohta loppu.... hähä! Emmie sudi tännää ennää muuta.
Urpoiksi sanova tollaasia täällä. EMM
RauhaMees

RauhaMees 17.06.2012 in Ei mulla muuta

Jukola taas kerran nähty ja tunnelmat eivät olleete hohdokkaat ainakaan KKV:n kannalta. Itsellä reissu meni iha hyvin paitsi jalka meni huonoon kuntoon. Tässä mietitään lähetäänkö näyttää sitä lääkärissä vai ei. Koska mun tiimi oli vaihdellu juoksujärjestystä vähän väliä, ei näitä oltu päivitetty listoihin. Tämän seurauksena jouduin esittämään toista henkilöä. Tämä ei sinällään haitannu, koska se on iha sama kuka siellä mettässä rämpii. Tultuani metsästä pois ja päästettyäni seuraavan matkaan huomasin, että se oli esittänyt mua. Tämä ei muuten olisi haittanna, mutta ku meni hankkimaan hylsyn niin nyt se näyttää siltä että mä oisin hankkinu sen hylsyn. Ykkösjoukkueella meni vähän paremmin. He hankkivat itselleen hylsyn vasta toka vikalta osuudelta. (Minä siis kakkosjoukkueessa) Meillä oli yhtenä iltarasteilla ollu skaba, että jos suunnistaa tietyn ajan sisään niin saa Jukolassa jonkun pienen palkinnon. No Räyhis oli juossu sen ajan sisään eikä saanu palkintoa :'( Pistän gps dataa sitten kun saan sen tuolta gps:stä koneelle. EMM
Jupe San

Jupe San 17.06.2012 in YOU TUBE ym videot

Kiitos Teemu. Ja kuvaa tulee. "Vakio nissani":http://www.youtube.com/watch?v=eI7_IGGKzdk "Porvari mersu":http://www.youtube.com/watch?v=VOBiyGzI3ec
ariko

ariko 17.06.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Ei ole forzzahiakkaa sikaanissa LöMänssis
DarkWarjo

DarkWarjo 17.06.2012 in Ei mulla muuta

Sain bemariin uudet takagummit, nekkii o kohta loppu.... hähä! Emmie sudi tännää ennää muuta.
DarkWarjo

DarkWarjo 17.06.2012 in Yleinen Naisystävä Topic

Mudinski wrote: noh noh, hjyvin fiksu TummaVarjo on. Ei mene lempimään humalaista selvinpäin. Kauheita tunnon tuskia siitä seurannut vain olisi.
Mutta silti kovin tyhmä.. olisi pitänyt suosia vain tätä leffaseuralaista... :)
DarkWarjo

DarkWarjo 17.06.2012 in Splinter Cell Conviction

Joo, Samin osumatarkkuus on kyl varsinki ykköses tosi pashke.. tosin, tuleepahan hiippailtuu enemmän :)
Schimanski76

Schimanski76 17.06.2012 in Ei mulla muuta

Jukola on kohta nähty. emm
Schimanski76

Schimanski76 17.06.2012 in Fudiksen EM-2012

Litmasen Jarski tutiossa ni se miulle riittää. Tapsa siihe viä. Hieno kuvio on se.
Schimanski76

Schimanski76 17.06.2012 in Nyt soi?

"Koska":http://www.youtube.com/watch?v=Ob4YJwCnTDw&feature=related
Schimanski76

Schimanski76 17.06.2012 in Ei mulla muuta

Mie käyn nyt ryyppäämään. emm.
FINBULLET

FINBULLET 17.06.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Kivasti radan varressa Forzaa mainostavat.
savulohi

savulohi 17.06.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Ei miulla näy -suunnistus- kakkonen. Sitä paitti mie näin sen tv:ssä jo eilen. Soli joku animaatio. Varmaan Autot?
Schimanski76

Schimanski76 17.06.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

savulohi wrote: Le Mansia äimään ja pötköttelen. Meininkiä on tässä touhussa. Kaistapäistä porukkaa on tämä kun säkkipimeässä lohottavat pokkana kolmepuolsataa taulussa. Itellä olis saattana männä jokunen shikaani suoraksi,noin niinku onboard-kuvien perusteella. Hiano laji.
Mikset sie kato ku Räyhä o TV2:ssa! Voittanu koko paskan taas. Skimmyllä on ihan oma Lö Manse24/7
savulohi

savulohi 17.06.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Le Mansia äimään ja pötköttelen. Meininkiä on tässä touhussa. Kaistapäistä porukkaa on tämä kun säkkipimeässä lohottavat pokkana kolmepuolsataa taulussa. Itellä olis saattana männä jokunen shikaani suoraksi,noin niinku onboard-kuvien perusteella. Hiano laji.
Schimanski76

"Löyvvettii kaikki paskat rastit,snagari,iso Gambina,2 piimää ja Rässi-Jimmy."
TehBigBunny

TehBigBunny 17.06.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

"Sfäsynnä mutta onnellina." "Ihan lainkaan hyvä kartanlukija oli tämä Pelkijan värwäys. Etikettiä lähinnä luki, ja hinnastoa. Kasirastia etsittiin 'kaikilla mausteille'" Sano(vat)
Schimanski76

Räyhä sano äske tos haastattelus että haluaa kiittää FRC:tä ja etenkin sitä parasta jäpää eli Schimmy76:sta ja on kuulemma hiki ja hyvä fiilis.
Schimanski76

Sräyhä kriftaa vähän liikaa.
TehBigBunny

TehBigBunny 17.06.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Juaksiko Teh Räyhä järveen ? Taas.