Forum - Recent Posts
On svilttu ehkä turhin pyhäpäivä no LOL joku helluntai.Alkaa nämä Jeesus-merkkisen kaverin juhlat jo riittämään.Jäi kaalikääryleet tekemättä,kun kaupat on kiinni.Banin vika se on tämäkin.
Tietääkö joku miksi tätä vietetään? Hyvä.En minäkään.Jesseen se liittyy kai.Haen pizzan.
Kuuklataanpa ennen sitä,notta tulee kaikille selväksi tämä tärkeä päivä.
^Kristityt viettävät helluntaita Pyhän Hengen vuodattamisen ja kristillisen kirkon perustamisen muistoksi, jotka Raamatun mukaan tapahtuivat juutalaisten helluntaipäivänä, kymmenen päivää Kristuksen taivaaseenastumisen jälkeen^
Pyhän Hengen vuodattamista,tshihihih,kaikkea ne viltun hullut keksii.
emm.
Schimanski76 wrote: Kerätään porukkaa ja mennään hakkaamaan se 1:40. Mie oon mukana!Ei näytä paranevan ajamalla eikä pieksimisellä uhkaamalla. Kädetön kuski niin minkäs teet. Paras vaihto-ehto näyttää olevan tulevaisuudessa keskittyä vain raskaaseen kalustoon ja jättää kilvan ajo niille jonka sen osaa.
Jeps, kiitokset. Räyhis laittoikin jo tulemaan. :)
Akezu92 wrote: Mistä/keneltä saa tollasia Grassruuts tarroja, joka näkyi Potan tekemässä Top Gear päivän videossa (valkea Silvia) ja mitä ne maksavat?Mun storella on myös nuo GrassRuuts-tarrat, mutta saa toki avattunakin pyytämällä.
Häkkisen Mika on Suomen paras koomikko.
Ihan paras jäpä on hän.
Niitä voi pyydellä miulta, Rayhalta tai Savulohelta livessä. Se hinta riippuu siltä minkä kokosena sen laitat autoon.
!http://farm6.static.flickr.com/5180/5393295547_e3218a669f_z.jpg!
Mistä/keneltä saa tollasia Grassruuts tarroja, joka näkyi Potan tekemässä Top Gear päivän videossa (valkea Silvia) ja mitä ne maksavat?
Saan turpaa tekkenissä :(
EMM
RaabForRehab wrote: Kohta Prodigy Hornankattilassa. Mie veikkaan, että tykkään edelleen vaikka edellisestä keikasta on sellanen 15 vuatta.ihan oikein arvasin. Oli kova.
Onhan toi Ahvenistokin ollut varmaan 25 vuotta nuijan alla, mutta aina vaan jotenkin sinnitellyt mukana. Mutta ei käy kateeksi niitä, jotka joutuvat vuodesta toiseen vääntämään ratojen säilymisen puolesta.
Kuulin ValUA:ssa (Valkealan UrheiluAutoilijoissa) semmosta huhua, että se on vaan uhka. Ei se minekään mene. Tai jos menee niin ite menen siinä mukana.
Mie tulin kotia kello 3:13.
Mukana oli, manteleita ja jääkiekkomaila.
Olen selvinpäin.
Meinasin kysy missä vaiheessa meni mäkeen mutta wastaus liänee selvä. ~1973
^_EMM_^
***Myydään***
!http://farm8.staticflickr.com/7093/7217962364_18bf8a9660_z.jpg!
Work Desing DH -vanteet
Stocki renkaat lähtee mukaan samaan pakettiin.
Koko: 18''
Väri: musta
Hinta: 700 €
Schimanski76 wrote: Eikös siitä ole ihan kivat näkymät sinne Kouvolan "järvelle"?Ei mitään hajua/käryä. Katsomoalueelta näkee tasan sen soramontun sisäosan, joten vaikea kommentoida muutoin kaupunkia tuntematta :) Niin, mm. tuollainen UFO tuli havaittua Kouvolassa: !http://i205.photobucket.com/albums/bb17/Tero80/Moottoriurheilu/SM-Rallicross%20Kouvola%202012/IMG_8066.jpg!
hulluseon wrote: Minä en kyllä ymmärrä, notta mitä tämä mees valittaa. Minä en saa rikki edes sitä 1:40 rajaa.Kerätään porukkaa ja mennään hakkaamaan se 1:40. Mie oon mukana!
Nikde wrote: 1:38.535 stage2 osilla ja sport 235 renkailla.. Plaah. Kyllä syö motivaatioo.Minä en kyllä ymmärrä, notta mitä tämä mees valittaa. Minä en saa rikki edes sitä 1:40 rajaa.
"Lord Est - Huono päivä, hyvä ilta":http://www.youtube.com/watch?v=eU_ZcXGaCxM&feature=relmfu
TeroKortelainen wrote: Yläbeukkua Väiskille! Onhan se hienoa, että toi tämänpäivän rallicross-SM:n näyttämö eli Kouvolan Tykkimäen rata on myös lakkautusuhan alla, kun aluelle pitäisi päästä rakentamaan kerrostaloja. Ihan kuin Suomessa ei riittäisi lääniä muuallakin...Eikös siitä ole ihan kivat näkymät sinne Kouvolan "järvelle"? Siihen saa monta kallista kämppää "tarpeettoman harrastetilan" paikalle. :( (En siis tiedä asiasta mitn,mutta tämä tuli heti mieleen)
Yläbeukkua Väiskille!
Onhan se hienoa, että toi tämänpäivän rallicross-SM:n näyttämö eli Kouvolan Tykkimäen rata on myös lakkautusuhan alla, kun aluelle pitäisi päästä rakentamaan kerrostaloja. Ihan kuin Suomessa ei riittäisi lääniä muuallakin...
1:38.535 stage2 osilla ja sport 235 renkailla.. Plaah. Kyllä syö motivaatioo.