Schimanski76
26.05.2012 in
Ei mulla muuta
Schimanski76 wrote:
Pitää käydä moikkaamassa luontoa.Näin jännät kalliot tänään kauempaa.Pitää käydä kassoo,jos siitä tulisi hyvä uimapaikka 2012.
EMM
Ei tule uimapaikkaa siitä.
Yksityisalue.Sviltun ökyt.
emm.
Storkki
26.05.2012 in
Ei mulla muuta
Xbox homessa jotain puhuvia dna mainoksia. :o
EMM.
Schimanski76
26.05.2012 in
Ei mulla muuta
Pitää käydä moikkaamassa luontoa.Näin jännät kalliot tänään kauempaa.Pitää käydä kassoo,jos siitä tulisi hyvä uimapaikka 2012.
EMM
TehBigBunny
26.05.2012 in
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
Ihan liäkeissä tämä FRC:n Kokki -Kolmonen- Seiskakuutonen.
TehBigBunny
26.05.2012 in
Yleinen happines topic
Schimanski76 wrote:
"Tämä":http://www.minnesota-hoito.fi/riippuvuudet/alkoholismi?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=kampanja ja "tämä":http://www.kangaskartano.com/hoitokotikangaskartano banneri FRC:n etusivulla herätti hieman hilpeyttä. :)
Ciitti vuan, sulle ja Pitcälle Jänecselle.
Schimanski76
26.05.2012 in
Yleinen happines topic
"Tämä":http://www.minnesota-hoito.fi/riippuvuudet/alkoholismi?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=kampanja ja "tämä":http://www.kangaskartano.com/hoitokotikangaskartano banneri FRC:n etusivulla herätti hieman hilpeyttä. :)
Schimanski76
26.05.2012 in
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
Lammasjauhelihapihvejä,valkosipulikermaperunoita,salaattia,litra maitoa.Röyh.
Eri hyvää on.
Pure Black40
26.05.2012 in
GrassRuuts - Nettiauto/varaosa
-*MYYNNISSÄ*-
-BBS RS-GT-
-Uudenveroiset-
-Koko: 19"-
-Leveys: 275 (edessä & takana)-
-Stock-kumit-
-Hintapyyntö: 500€-
*Myyty Opc Samille*
vaiski75
26.05.2012 in
Ei mulla muuta
Tuttu äskön soitti pienissä, kun oli tietokoneen kanssa ongelmia..
Neuvoin parhaani mukaan, mutta eihän siitä mitään tullut..
Sanoi että katsellaan konetta huomenna, eli torstaina..
Pakko oli sanoa, että nyt on tiistai..
Tirsk..Tshi..
Vieläkö pystyisi lopettamaan tämän nauramisen..
EMM..Tshi..
TehBigBunny
26.05.2012 in
SM-liiga ja jääkiekko yleisesti
Kinkseille positiivisena taas se että Eric Cartman kannustaa niitä.
RaabForRehab
26.05.2012 in
Keikat, konsertit, festarit
Kohta Prodigy Hornankattilassa. Mie veikkaan, että tykkään edelleen vaikka edellisestä keikasta on sellanen 15 vuatta.
pokalemestari
26.05.2012 in
GrassRuuts - Nettiauto/varaosa
4 x 16'' american racing outlaw II vanteet 205 kumeilla ja koko paskalla hintaa 800€.
Myyty Tuomokolmekolmoselle.
villek00
26.05.2012 in
F1-kausi 2012
No LOL joku cocemus..
vaiski75
26.05.2012 in
PPPP
Helsinki-Vantaan lentokentällä tungetaan ympäristöön vuosittain 3-4 miljoonaa litraa glykolia ja nythän ei puhuta mistään mäntysuopanesteestä..
Muilta Suomen lentokentiltä saadaan mahd. 2 milliä yhteensä vuodessa..
Autopurkamot saa suurinpiirtein lopetusuhan jos ne vahingossa laskee sitä maahan..
Kerosiiniakin dumpataan järkyttäviä määriä ympäristöön, mutta tarkkoja lukuja kukaan ei tietä..
Eikä kai haluakkaan tietää..
Kaikki vain aina mainitsee, että se reagoi valoon sekä happeen ja tuloksena on hiilidioksidia, typpeä ja vettä.
In my ass, sanon minä..
Se on polttoöljyä hieman eri vedyillä..
Valtion yritys ei syytä toista valtion yritystä vai syytetäänkö valtion omistamaa lentoyritystä, entäs valtion omistamaa ilmailuviranomaista..
..
Hetkinen!
Mehän voidaan syyttää pientä autourheiluporukkaa ja sitä yhtä kuskia jonka auto sylkee öljyt hiekalle kerran vuoteen, ne öljythän tietenkin kerätään talteen..
Mut mut pahoja ne on silti ja hommataan tähän mukaan vielä joku vesiyhtiö, joka myös itse saastuttaa..
Kaikki Suomen lentokentät on pohjavesialueella tai niiden lähettyvillä..
Katsos katsos, määkin löysin taas monta olutta.. =D
Me happy!
\ Mua alkoi nyt vähän sylettämään tuo homma, sillai niinkuin oikeasti..
Pitää kirjoittaa faktat paperille, kaivella kaikki pascat tuosta vesiyhtiöstä ja toimittaa valmis esitelmä iltapäivälehdille..
djrunkkari
26.05.2012 in
F1-kausi 2012
Grosba niskan päällä
Hyvä schumi :)
MehuSukka
26.05.2012 in
F1-kausi 2012
Just eikä melkeen selvis Kimi kolmoselle.
Finski fani
26.05.2012 in
PPPP
vaiski75 wrote:
Turvamääräykset se on näilläkin mutruttajilla ja ei se pohjavesi ole siinä parin metrin päässä soran alla..
Montakos lentokenttää Suomessa on pohjavesialueella tai niiden lähettyvillä?
Niiden saastuttaminen Jokkisrataan verrattuna on x1000000..
Mut se tosta..
Löysin kaljan, onko paha?
!http://www.ymparisto.fi/download.asp?contentid=87862!
Esim tua helsinki-vantaa on tosiaan osittain pohjavesialueella, mutta oletettavasti niissä on otettu, ainakin jollain tavalla huomioon nua alueet. Tietysti sieltä joutuu aina jotain sinne veteen, esim liukkaudenestoaineita, petroolia yms. roskaa.
Muutenkin tälläisiin "hieman" isompiin kohteisiin on vaikea puuttua, niin päättäjät hyppää tällaisten pikku tapausten kimppuun, kuten juuri tämä jokkis-rata. Väärinhän se ei ole, mutta kaikkia pitäisi kohdella samoin, eli ei anneta suurien organisaatioiden määräillä = sula mahdottomuus, ainakin vielä nykyään...
Hei katos! Määkin löysin oluen!
RauhaMees
26.05.2012 in
GrassRuuts - Höpötystä
Mä voin tulla ihan 15 min sisään!!
Latetzki
26.05.2012 in
GrassRuuts - Höpötystä
KingPlayer10 wrote:
Onko siellä joku ajeluporukka nythen niin vois räpsää pari kuvaa??
Kiinnostais kans.
Mace
26.05.2012 in
Forza 4
Terror80 wrote:
Masela käy joka threadissa hehkuttamassa pojoista. Köyhät kyykkyyn vaan! :)
Hehe :D
Ei mutta miettikkää, joku varmaan on ostanu *Collectors Editionin, ennakkotilaamalla* (mm. minä). Ja vielä jostain Fm.netin suosimalta Pre Order linkin sivulta. Sitte vielä siihen päälle *Season Passin*, ja siltikään ei saa kaikkea sisältöä ilman että tarvii maksaa vielä lisää.
Mutta juu, onhan se hienoa että tavaraa peliin tulee lisää. Ittelle tosin ei oo vielä tullu mitään DLC:ta mikä olis täysin must, Preluden 3:sta, 164 Alfaa taikka joitain ratoja odotellessa...