Forum - Games and Gaming

ARMA 2 - DayZ

Pottae

Pottae 24.05.2012

  • 3
Vaikee arvata ketä syytämme jeepillä spinnailusta? ... :D
Rintala

Rintala 24.05.2012

  • 0
Pottae wrote: Vaikee arvata ketä syytämme jeepillä spinnailusta? ... :D
Nyt jumalauta... TS ja DayZ ==>
DarkWarjo

DarkWarjo 24.05.2012 (edit 24.05.2012)

  • 0
hähää.. hyvän näköstä :D jätkät juoksi pystyssä kaupungissa :D
zapekk

zapekk 25.05.2012 (edit 25.05.2012)

  • 0
Pottae wrote: "Jotain randomii":http://youtu.be/1QMN_TgM4Ok
Hyvä Potta. Hieman tarinaa... Menin tuossa hieman yksin pelaamaan ja sitten pelissä huomasin, että jätkällä rupee olemaan aika näläkä. Mitään ruokaa ei ollut paitsi raakaa lihaa jota ei voi syödä. Päätimpä paistaa ne mutta, kun kurkkasin reppuuni, polttopuut olivat kadonneet bittiavaruuteen. Siitä äreissäni lähdin läheiseen kylään etsimään ruokaa... Kylä oli täynnä lihan haluisia aivokuolleita enkä todellakaan halunnut ruveta riehumaan. Olin menossa taloon sisään minkä ovella zombi äkkäsi minut ja painoin äkkiä sisään ja löin ovet kiinni. Ehdin olla tohkeissani, kun näin repun lattialla mutta se oli tietysti tyhjä... Keittiöön mennessäni olin vama, että sieltä on pakosti löydyttävä syötävää --> Kaksi wincheteriä lattialla ja ei muuta. Kaiken lisäksi zombit rupesivat pukkaamaan ovista läpi josta alkoi sitten taistelu keittiöstä. Taloon mennessäni olin tappanut 54 zombia. Kun lähdin niin 107... Kylässä oli 4 winchesteriä ja lee enfield mutta ei purkkiakaan ruokaa. Palasin takaisin linnaan minkä läheltä lähdin ja sieltäki löytyi vain kaksi fikkaria ja veitsiä mistä ei ollut mitään hyötyä... Lopuksi kuitenkin ylimmästä kerroksesta löytyi 2 purkkia spagettia ja sain lähteä iloisena pois ARMAsta.
Pottae

Pottae 25.05.2012

  • 2
Jos video oli katsottava, niin täytynee kuvailla lisää kun on vähän enemmän aikaa pelailla.
KKNGS

KKNGS 25.05.2012

  • 0
Nyt rupee kiinnostaa tää peli kinostavalta... Pitääkö tää ostaa et pystyy pelaan vai voiko muumilaaksoversio toimia?
Pottae

Pottae 25.05.2012

  • 0
"Tämä":http://store.steampowered.com/sub/4639/ on varmaan järkevin ostos millä saa tuon modin toimimaan. (Siis tuo + lataat modin)
KKNGS

KKNGS 25.05.2012

  • 0
Tarvii siis olla vaan toi Arma 2 vai toi arma 2 jokujännä??
MehuSukka

MehuSukka 25.05.2012

  • 0
Testaa sitä ilmaisversiota enneku ostat.. Tää ei oo pelattavuudeltaan mikään codi vaan tämmönen puolisimu.
zapekk

zapekk 25.05.2012 (edit 25.05.2012)

  • 1
MOdi vaatii ARMA 2 ja ARMA 2: Operation arrowhead lisäosan ja nämä kummatkin saa samassa paketissa Steamissä nimeltä ARMA 2: Combined operations. Kukaan tullos pelaa?
zapekk

zapekk 25.05.2012

  • 0
Uusi BETA tullut ARMAan... Käväiskääs "lataamassa":http://www.arma2.com/beta-patch.php
DarkWarjo

DarkWarjo 28.05.2012 (edit 28.05.2012)

  • 2
DW's Zombie diaries Day 1 Heräsin rannikkokylästä, kylä oli täynnä hulluja jotka yritti syödä minut... en muista mitään aikaisemmasta elämästä... löysin hieman ruokaa ja juomaa läheiseltä pienkonelentokentältä... Tajusin olevani lähellä Chernogorskia, löytyisiköhän sieltä virkavaltaa.... No, nukutaan ensin yön yli... Day 2 Jatkoin aamulla matkaani kohti Chernoa... ei ketään, ei mitään... jossain kuuluu laukauksia, perkele! Juoksin piiloon hylättyyn kauppaan, löysin läjän purkkiruokaa ja juomatölkkejä... wiskipullot oli tyhjiä. PERKELE! Hetken pyörittyäni tajusin Chernonkin olevan lähes aution, ei juurikaan edes zombeja... Jatkoin matkaani sisämaahan, Ehkä sieltä löytyy joku tai jotain selvitystä asiaan.... EI, ZOMBEJA! PERKELE! sain muutaman ruhjeen ja vuosin verta hukkaan, olo alkaa olla kuumeinen, voi vittu... yhtäkkiä radiopuhelimesta kuuluu huutoja, muutama ystävällinen kaveri päättää tarjota apuaan minulle mogilevskissä, sinne siis! Olen todella huonossa kunnossa, mutta selviän Mogiin, matkalla joudun tosin turvautumaan löytämääni winchester haulikkoon, hieno haulikko on... löydän lisää wiskipulloja... TYHJIÄ! JUMALAUTA! Pääsen Mogiin, kuulen laukauksia, kaveri huutaa radiopuhelimessa, että joutuu peruuttelemaan karkuun ja pahoittelee... kiroan jälleen kuten miehet, ehkä hieman liiankin kovaa, huomaan menettäneeni hetkeksi tajuntani ja on jo myöhä... etsiydyn tyhjään taloon nukkumaan. Day 3 Herään kylmissäni, flunssa perkele, nousen ylös.... .... ....herään tajuttomuudesta.. VITTU! päätä särkee, ei kipulääkkeitä, ei morfiinia.. voi jumalauta! päivä menee etsiessä lääkkeitä ja pyörtyillessä.... Day 4 Jatkan tavaran etsimistä mogista, ruokaa, ei muuta... pakko lähtee suunnistamaan seuraavaan kylään.... Ikuisuusmatka... EIKÄ YHTÄÄN WISKIÄ! Olen tappanut jo yli 20 zombia.... ja kohta lahtaan lisää jos en saa wiskiä! to be continued...... //en saanut wiskiä..... 32 zombia kuollut.... Aika nukkua yön yli :D
zapekk

zapekk 19.06.2012

  • 0
En ole pitkää aikaan pelannut, kun aiheutti pienet bugit aivan hillittömiä lageja servuilla mutta nyt on päivitelty, että enään ei lagaa. Ruumit taisi bugittaa aika pahasti. Ja nyt aloituksessa on vaan painkillers,bandage ja fikkari. Ei mitään muuta.
DarkWarjo

DarkWarjo 19.06.2012

  • 0
Ainii, mulla jäi tarina kesken btw.. seikkailin 8 päivää ja tappoin zombeja kovastikki, sit kuolin ku agrosin jonku 3 talon läpi yhen zombien, tapoin sen ni agrosin jotai 40 zombii :D
zapekk

zapekk 19.06.2012

  • 0
Jaksaakos kukaan tulla pelaamaan?
zapekk

zapekk 24.06.2012

  • 0
Huomasin semmoisen jutun, että kirveellä voi lyödä...
DarkWarjo

DarkWarjo 24.06.2012

  • 0
zapekk wrote: Huomasin semmoisen jutun, että kirveellä voi lyödä...
at last.... joko kulkuneuvot o tehny kampäkin?
zapekk

zapekk 25.06.2012

  • 0
DarkWarjo wrote: at last.... joko kulkuneuvot o tehny kampäkin?
Kirveellä on kai voinu heilua siitä asti, kun se tuli mutta empä ole huomannut. Ja kulkunouvoja on. Kaveri respas niin heti löyty paku ja joku rekka. Oli vaan iin paska ajaa, että paukautti rekan ekaan puuhun ja kone paskaksi. Pakulla pääs mun luokse ja sit loppu bensa...
TehBigBunny

TehBigBunny 25.06.2012

  • 1
FRC:ssä kirves on heilunut jo pitkään.
zapekk

zapekk 25.06.2012

  • 0
TehBigBunny wrote: FRC:ssä kirves on heilunut jo pitkään.
NO se on totta.

Write a post

Sign in to post a post.