Forum - Games and Gaming

ARMA 2 - DayZ

zapekk

zapekk 15.05.2012

  • 1
DarkWarjo wrote: JUMANKAUTA! tän kunniaksi lasautan seuraavaa vastaan tulevaa pitkäkorvasta haulikolla ja nyljen sen sapuskaksi!
Sie ku ammut jänöä haalikolla nii puol kuntaa kuulee sen ja zombit tulee niin oot samassa kunnossa ku minä. Eikä sul oo veistä millä nylkeä.
DarkWarjo

DarkWarjo 15.05.2012

  • 0
zapekk wrote: Sie ku ammut jänöä haalikolla nii puol kuntaa kuulee sen ja zombit tulee niin oot samassa kunnossa ku minä. Eikä sul oo veistä millä nylkeä.
Mul on veitsi ja haulikos kutei parinkymmenen zombin tiputukseen :D
zapekk

zapekk 15.05.2012

  • 0
DarkWarjo wrote: Mul on veitsi ja haulikos kutei parinkymmenen zombin tiputukseen :D
No sithän tuut hakee mut heti huomenissa. Pölhäset vaa jonkun kopterin taikka auton ja käyt tankkaan sen, että voit ajaakin sillä johonki. Tuot Sfäde soppaa mukanasi.
DarkWarjo

DarkWarjo 15.05.2012

  • 1
zapekk wrote: No sithän tuut hakee mut heti huomenissa. Pölhäset vaa jonkun kopterin taikka auton ja käyt tankkaan sen, että voit ajaakin sillä johonki. Tuot Sfäde soppaa mukanasi.
tämä selevä, kuhan vaan paikallistan sut :D tällee mää hiivin !http://cdn.discusscooking.com/forums/attachment.php?attachmentid=13015&stc=1&d=1329065235!
zapekk

zapekk 16.05.2012

  • 2
Tännöö ketää tulos pelaa? En viittis jatkaa pellolla ryömimistä yksin...
Latetzki

Latetzki 16.05.2012

  • 0
Steamissa taitaa olla halvin? Se on varmaa todettu toimivaksi tämän kanssa?
zapekk

zapekk 16.05.2012

  • 0
Latetzki wrote: Steamissa taitaa olla halvin? Se on varmaa todettu toimivaksi tämän kanssa?
Minä vedän Steamin kautta ja hyvin toimii. Paremmin kuin ilman... Tai siltä ainakin vaikuttaa. "Tuossa":http://www.youtube.com/watch?v=wjWFv1CUa6Y Steamin asennusohje.
RauhaMees

RauhaMees 16.05.2012 (edit 16.05.2012)

  • 0
Kattelin tilastoja gameboosterista niin se sanoo että gamebooster päällä tulisi mun koneeseen 40% suorituskykylisäys. En tiedä onko tuo totta, mutta testataampa sitä Arma 2 demon kanssa.
Latetzki

Latetzki 16.05.2012

  • 0
Joskus koitin Boosteria Arma 2:ssa ja annoin sen tehä tiedostoille jotain niin sen jälkeen tippu framerate sietämättömäksi.
zapekk

zapekk 16.05.2012 (edit 16.05.2012)

  • 0
Rayha300 wrote: Kattelin tilastoja gameboosterista niin se sanoo että gamebooster päällä tulisi mun koneeseen 40% suorituskykylisäys. En tiedä onko tuo totta, mutta testataampa sitä Arma 2 demon kanssa.
Minulla nousi nousi huomattavasti. Ainakin sen 40%. Latezkista en tiedä, että mitä boosteria käytit taikka tästä otain vanhaa mutta tämä toimii. Ja tämä Boosteri sammuttaa turhia prosesseja ja ne kaikki näkyy listassa mitä sammutettu, että ei tarvitse pelätä, että se mitään virustorjuntaa sammuttaa.
RauhaMees

RauhaMees 16.05.2012

  • 1
Kokeilin nytten tolla demolla ja gameboosterilla, grafiikat niin minimillä kuin voi olla ja jotai 1200x 700 resolla (en tiedä tarkkaa) nii fps oli 25 -30. Parannusta tuli jonkun verran eilisistä testeistä. Eilen oli 15-20 fps. Täytyypi tässä miettiä lähenkö ärrälle.
zapekk

zapekk 16.05.2012 (edit 16.05.2012)

  • 1
Rayha300 wrote: Kokeilin nytten tolla demolla ja gameboosterilla, grafiikat niin minimillä kuin voi olla ja jotai 1200x 700 resolla (en tiedä tarkkaa) nii fps oli 25 -30. Parannusta tuli jonkun verran eilisistä testeistä. Eilen oli 15-20 fps. Täytyypi tässä miettiä lähenkö ärrälle.
Huom, että kun siirrytään 50000 neljökilometrin alueelle 50 muun pelaajan kanssa, saattaa FPS pudota hieman. Itse hieaman epäilin konetta mutta gameboosterin kanssa aivan mainio pelata. Mutta jos luotat koneeseen niin eikun ärrälle. Jos ostat nyt niin sittenhän, kun hommaat sen paremman koneen niin on ARMA jo valmiina.
Pottae

Pottae 16.05.2012

  • 0
Perjantaina saan itse vasta hankittua tämän. Voisin silti nyt kokeilla demoa.
zapekk

zapekk 16.05.2012 (edit 16.05.2012)

  • 0
Pottae wrote: Perjantaina saan itse vasta hankittua tämän. Voisin silti nyt kokeilla demoa.
Hienoa. Striimaatkos sitten? EDIT: Juuri huomasin DayZmodin sivuilta, että keskimääräinen elinaika on tällä hetkellä hurjat puoli tuntia... tasan 30 minuuttia.
Pottae

Pottae 16.05.2012 (edit 16.05.2012)

  • 0
Pitänee tässä demossa testailla miten streamaaminen onnistuu. Eka pitää kyllä kokeilla toimiiko edes koko peli. //Very High -grafiikoilla stabiili ja lagiton 60fps.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 16.05.2012 (edit 16.05.2012)

  • 0
Jos ei tykkää Steamista ostella niin voi myös ostaa ihan "Bohemian omilta sivuilta":https://store.bistudio.com/arma2-combined-operations täysin saman hintanen ilman välikäsiä. Steamissa on kyllä plussana automaattinen päivittäminen, Sitten "Play.com":http://www.play.com/Games/PC/4-/21860488/Arma-X-Anniversary-Edition/Product.html näyttäisi myyvän Arma X lootaa hyvään hintaan (33.99€). Kyseisessä lootassahan tulee mukana OFP, ArmA ja Arma 2, kaikkien näiden lisärit ja kaksi paperikarttaakin (Chernarussin kartta hyödyllinen tässä wink wink). Ja mitä tohon keskimääräiseen elinaikaan, niin voisikohan olla mahdollisesti resetoitu tai bugannu? Eilen se oli noussu entisestä jo 20min. niin tuntuu vähän oudolta yhtäkkiä 4h lasku. /// "Täältähän":http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=2942&pid=26684#pid26684 se vastaus löytyykin. Eli se on oikeasti 4h30min.
Rintala

Rintala 16.05.2012

  • 0
90% asennettuna ARMA2/Arrowhead..
zapekk

zapekk 16.05.2012

  • 0
RIntala wrote: 90% asennettuna ARMA2/Arrowhead..
Tulleekos rintala TS:ää ja pellaileen. Warjoa ei oo näkyny vieläkään.
Rintala

Rintala 16.05.2012

  • 0
zapekk wrote: Tulleekos rintala TS:ää ja pellaileen.
Tuota, jos löydän jostain toimivan headsetin niin voisin syöminkijen jälkeen tullakkin..
zapekk

zapekk 16.05.2012 (edit 16.05.2012)

  • 0
RIntala wrote: Tuota, jos löydän jostain toimivan headsetin niin voisin syöminkijen jälkeen tullakkin..
Ite käytän Boksin mikkiä langallisen ohjaimen kautta. Ja Potalla ei nähtävästi kovin huono kone ole. Itekkin haluaisi paremman.

Write a post

Sign in to post a post.